eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jakość obsługi klienta
  • Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki

    Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki

    09:44 26.01.2024

    ... , jedynym segmentem, w którym jakość obsługi klienta miała większy wpływ na ogólną ocenę niż cena oferowanych produktów, były internetowe platformy handlowe. Może to wynikać z faktu, że dają one możliwość szybkiego porównania ofert, więc ważniejszym aspektem staje się wygoda obsługi i ogólnie rozumiana jakość doświadczenia zakupowego. Offline ma ... WIĘCEJ

    Tematy: handel detaliczny, jakość obsługi klienta, zachowania konsumentów, zakupy
  • Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    00:22 16.12.2023

    ... . Prawie trzech na czterech (73%) klientów wyraziło zaciekawienie możliwością korzystania ze smartfona jako narzędzia nawigacji po sklepie. Konstruowanie silniejszego zaangażowania klienta Opracowany przez Mood Media raport In-Store Consumer Trends wskazuje jednoznacznie, że sprzedawcy, którym zależy na pogłębieniu relacji ich marki z konsumentami ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    13:55 25.09.2023

    ... poprzez pracę na wszystkich etapach ścieżki klienta, od kampanii budującej świadomość marki w mediach po aplikację lojalnościową. W procesie lojalizacji klienta z pewnością pomaga kultura firmy zorientowana na jego potrzeby i pragnienia. Wyobraźmy sobie, że pracownicy BOK (Biura Obsługi Klienta) są cyklicznie edukowani w kwestii umiejętnego ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem
  • Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?

    Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?

    00:20 10.02.2023

    ... , a w tym rozumienie i umiejętne odpowiadanie na potrzeby rozmówcy są odpowiedzią na wiele sytuacji pojawiających się w kontekście obsługi klienta. Na podstawie charakterystyki pracy działów BOK (Biura Obsługi Klienta) można jednak wnioskować, że nie jest sztuką zawiązanie znajomości z klientem, ale fachowy, a jednocześnie życzliwy dialog ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami
  • 5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej

    5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej

    11:45 14.06.2019

    ... właściwego specjalisty przekazując mu równocześnie wszystkie informacje potrzebne do zajęcia się sprawą. Taki system pozwala znacznie przyspieszyć i podnieść jakość obsługi klienta, a przy tym przejmuje obsługę rutynowych zgłoszeń pozwalając konsultantom przeznaczyć więcej czasu na zgłoszenia wymagające ludzkiej wrażliwości, empatii i kreatywności ... WIĘCEJ

    Tematy: infolinia, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, sztuczna inteligencja
  • Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?

    Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?

    08:26 15.05.2018

    ... posprzedażowej obsługi klienta. Czy opłaca się źle obsługiwać swoich klientów? Oczywiście pierwszą Twoją reakcję będzie, że nie. Jak pokazują badania, w kwestii obsługi klienta jest naprawdę wiele do zrobienia. W ponad 80% przypadków firma traci klienta z powodu nieodpowiedniej obsługi. Znacznie mniej istotna okazuje się jakość produktu, oferta ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamacja, sprzedaż, strategia sprzedaży, obsługa klienta
  • Co firmy cateringowe serwują nam w szpitalach i szkołach?

    Co firmy cateringowe serwują nam w szpitalach i szkołach?

    10:30 29.01.2018

    Posiłki w szpitalach nadal pozostawiają wiele do życzenia. Nie inaczej jest w przypadku szkół, przedszkoli, żłobków, sanatoriów, czy domów dziecka. Nieprawidłowo ułożone jadłospisy, zaniżona gramatura porcji, czy też niespełnianie wymagań sanitarnych. To tylko niektóre z uchybień, jakie stwierdziła Inspekcja Handlowa w czasie kontroli 83 firm ... WIĘCEJ

    Tematy: posiłki w szpitalach, stołówki, Inspekcja Handlowa, jakość żywności
  • Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    10:10 17.01.2018

    ... jakość obsługi klienta liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. To, co obecnie mierzą systemy do analityki social media, to obsługa klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, komunikacja z klientem, budowanie marki, monitoring mediów
  • Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji

    Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji

    10:40 14.03.2017

    ... transakcyjnej i zadowalające w przypadku kredytu obrotowego i inwestycyjnego a wyniki ogólnej satysfakcji klienta mieściły się pomiędzy ocenami bardzo dobrymi i dobrymi. Jest bardzo interesującym, dlaczego TP tak pozytywnie w sumie oceniali proces obsługi klienta i okazywali wysoki poziom zadowolenia z usług w sytuacji, kiedy mieli ewidentne ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient
  • Jakość obsługi klienta w 2016 r.

    Jakość obsługi klienta w 2016 r.

    13:15 09.03.2017

    Jakość obsługi klienta w Polsce osiągnęła najwyższy poziom, jaki odnotowano w całej historii badania Polskiego Programu Jakości Obsługi. Jej wskaźnik poszybował do poziomu 77,5%. Ciągle jednak niezadowolenie towarzyszy średnio co piątemu konsumentowi. Najbardziej usatysfakcjonowanymi klientami są mieszkańcy Rzeszowa i ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta

 

1 2 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: