eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › jakość obsługi klienta
  • 5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej

    5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej

    11:45 14.06.2019

    ... właściwego specjalisty przekazując mu równocześnie wszystkie informacje potrzebne do zajęcia się sprawą. Taki system pozwala znacznie przyspieszyć i podnieść jakość obsługi klienta, a przy tym przejmuje obsługę rutynowych zgłoszeń pozwalając konsultantom przeznaczyć więcej czasu na zgłoszenia wymagające ludzkiej wrażliwości, empatii i kreatywności ... WIĘCEJ

    Tematy: infolinia, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, sztuczna inteligencja
  • Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?

    Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?

    08:26 15.05.2018

    ... posprzedażowej obsługi klienta. Czy opłaca się źle obsługiwać swoich klientów? Oczywiście pierwszą Twoją reakcję będzie, że nie. Jak pokazują badania, w kwestii obsługi klienta jest naprawdę wiele do zrobienia. W ponad 80% przypadków firma traci klienta z powodu nieodpowiedniej obsługi. Znacznie mniej istotna okazuje się jakość produktu, oferta ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamacja, sprzedaż, strategia sprzedaży, obsługa klienta
  • Co firmy cateringowe serwują nam w szpitalach i szkołach?

    Co firmy cateringowe serwują nam w szpitalach i szkołach?

    10:30 29.01.2018

    Posiłki w szpitalach nadal pozostawiają wiele do życzenia. Nie inaczej jest w przypadku szkół, przedszkoli, żłobków, sanatoriów, czy domów dziecka. Nieprawidłowo ułożone jadłospisy, zaniżona gramatura porcji, czy też niespełnianie wymagań sanitarnych. To tylko niektóre z uchybień, jakie stwierdziła Inspekcja Handlowa w czasie kontroli 83 firm ... WIĘCEJ

    Tematy: posiłki w szpitalach, stołówki, Inspekcja Handlowa, jakość żywności
  • Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    10:10 17.01.2018

    ... jakość obsługi klienta liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. To, co obecnie mierzą systemy do analityki social media, to obsługa klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, komunikacja z klientem, budowanie marki, monitoring mediów
  • Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji

    Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji

    10:40 14.03.2017

    ... transakcyjnej i zadowalające w przypadku kredytu obrotowego i inwestycyjnego a wyniki ogólnej satysfakcji klienta mieściły się pomiędzy ocenami bardzo dobrymi i dobrymi. Jest bardzo interesującym, dlaczego TP tak pozytywnie w sumie oceniali proces obsługi klienta i okazywali wysoki poziom zadowolenia z usług w sytuacji, kiedy mieli ewidentne ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient
  • Jakość obsługi klienta w 2016 r.

    Jakość obsługi klienta w 2016 r.

    13:15 09.03.2017

    Jakość obsługi klienta w Polsce osiągnęła najwyższy poziom, jaki odnotowano w całej historii badania Polskiego Programu Jakości Obsługi. Jej wskaźnik poszybował do poziomu 77,5%. Ciągle jednak niezadowolenie towarzyszy średnio co piątemu konsumentowi. Najbardziej usatysfakcjonowanymi klientami są mieszkańcy Rzeszowa i ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Po co nam Customer Journey Mapping?

    Po co nam Customer Journey Mapping?

    11:13 02.03.2017

    ... jakość podróży konsumenta. Warto pamiętać, że ten ostatni nie ma świadomości, na którym z etapie Customer Journey się znajduje. To, na czym mu zależy, to zadowolenie z produktu lub usługi. Zmieniające się zwyczaje zakupowe wymuszają ciągłe udoskonalanie procesu obsługi klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Journey Map, customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • 7 branż, które czeka rewolucja customer service

    7 branż, które czeka rewolucja customer service

    13:22 28.02.2017

    ... klientów chętniej skorzysta właśnie z tej placówki, doceniając fachowość obsługi – mówi. Wsparciem w obsłudze klientów są też takie opcje jak potwierdzanie ... klienta. Szybkość i konkretność odpowiedzi to dwa główne atuty, na bazie których powstaje wstępna opinia o firmie. Co istotne, poziom klienckiego zadowolenia z usługi przekłada się na jakość ... WIĘCEJ

    Tematy: customer service, obsługa klienta, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny

    Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny

    11:31 23.02.2017

    ... ) konkurentów uzyskają skuteczne narzędzie do usprawnienia procesów sprzedaży kredytów i polepszenia systemów obsługi klienta. Niewątpliwie jest jeszcze dużo pracy przez bankami, nawet tymi najlepszymi, aby osiągnąć najwyższe standardy obsługi. Przemysław Kulawczuk Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym Przedstawiony artykuł ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient
  • Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Jak wypadła ocena?

    Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Jak wypadła ocena?

    12:13 22.02.2017

    ... oddziałów nie było kolejek do stanowisk obsługi firm! Liczba widocznego na sali sprzedażowej personelu obsługi wyniosła przeciętnie 3,9 osoby. W ... klienta. Mniej niż 1/3 badanych wykazywała duże zainteresowanie biznesem przedsiębiorcy, lecz niestety ponad połowa badanych doradców klienta była mało lub w ogóle niezainteresowana biznesem klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient

 

1 2 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: