jakość obsługi klienta - wiadomości i porady tematyczne
- 
![6 zasad skutecznej obsługi klienta  6 zasad skutecznej obsługi klienta]()  6 zasad skutecznej obsługi klienta00:30 18.01.2025 ... klienta najważniejsze są emocje. Zadowolenie to jedno, ale to poczucie, że marka troszczy się o klienta, sprawia, że zostaje z nią na dłużej.” Empatia to kluczowy element skutecznej obsługi ... Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientami, pozyskiwanie klientów
- 
![Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki  [© 27707 z Pixabay] Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki]()  Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki09:44 26.01.2024 ... , jedynym segmentem, w którym jakość obsługi klienta miała większy wpływ na ogólną ocenę niż cena oferowanych produktów, były internetowe platformy handlowe. Może to wynikać z faktu, że dają one możliwość szybkiego porównania ofert, więc ważniejszym aspektem staje się wygoda obsługi i ogólnie rozumiana jakość doświadczenia zakupowego. Offline ma ... Tematy: handel detaliczny, jakość obsługi klienta, zachowania konsumentów, zakupy
- 
![Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów  Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów]()  Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów00:22 16.12.2023 ... . Prawie trzech na czterech (73%) klientów wyraziło zaciekawienie możliwością korzystania ze smartfona jako narzędzia nawigacji po sklepie. Konstruowanie silniejszego zaangażowania klienta Opracowany przez Mood Media raport In-Store Consumer Trends wskazuje jednoznacznie, że sprzedawcy, którym zależy na pogłębieniu relacji ich marki z konsumentami ... Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami
- 
![Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience  Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience]()  Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience13:55 25.09.2023 ... poprzez pracę na wszystkich etapach ścieżki klienta, od kampanii budującej świadomość marki w mediach po aplikację lojalnościową. W procesie lojalizacji klienta z pewnością pomaga kultura firmy zorientowana na jego potrzeby i pragnienia. Wyobraźmy sobie, że pracownicy BOK (Biura Obsługi Klienta) są cyklicznie edukowani w kwestii umiejętnego ... Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem
- 
![Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?  Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?]()  Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?00:20 10.02.2023 ... , a w tym rozumienie i umiejętne odpowiadanie na potrzeby rozmówcy są odpowiedzią na wiele sytuacji pojawiających się w kontekście obsługi klienta. Na podstawie charakterystyki pracy działów BOK (Biura Obsługi Klienta) można jednak wnioskować, że nie jest sztuką zawiązanie znajomości z klientem, ale fachowy, a jednocześnie życzliwy dialog ... Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami
- 
![5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej [© Africa Studio - Fotolia.com] 5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej]()  5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej11:45 14.06.2019 ... właściwego specjalisty przekazując mu równocześnie wszystkie informacje potrzebne do zajęcia się sprawą. Taki system pozwala znacznie przyspieszyć i podnieść jakość obsługi klienta, a przy tym przejmuje obsługę rutynowych zgłoszeń pozwalając konsultantom przeznaczyć więcej czasu na zgłoszenia wymagające ludzkiej wrażliwości, empatii i kreatywności ... Tematy: infolinia, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, sztuczna inteligencja
- 
![Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży? [© dusanpetkovic1 - Fotolia.com] Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?]()  Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?08:26 15.05.2018 ... posprzedażowej obsługi klienta. Czy opłaca się źle obsługiwać swoich klientów? Oczywiście pierwszą Twoją reakcję będzie, że nie. Jak pokazują badania, w kwestii obsługi klienta jest naprawdę wiele do zrobienia. W ponad 80% przypadków firma traci klienta z powodu nieodpowiedniej obsługi. Znacznie mniej istotna okazuje się jakość produktu, oferta ... Tematy: reklamacja, sprzedaż, strategia sprzedaży, obsługa klienta
- 
![Co firmy cateringowe serwują nam w szpitalach i szkołach? [© WavebreakmediaMicro - Fotolia.com] Co firmy cateringowe serwują nam w szpitalach i szkołach?]()  Co firmy cateringowe serwują nam w szpitalach i szkołach?10:30 29.01.2018 Posiłki w szpitalach nadal pozostawiają wiele do życzenia. Nie inaczej jest w przypadku szkół, przedszkoli, żłobków, sanatoriów, czy domów dziecka. Nieprawidłowo ułożone jadłospisy, zaniżona gramatura porcji, czy też niespełnianie wymagań sanitarnych. To tylko niektóre z uchybień, jakie stwierdziła Inspekcja Handlowa w czasie kontroli 83 firm ... Tematy: posiłki w szpitalach, stołówki, Inspekcja Handlowa, jakość żywności
- 
![Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku? [© Sondem - Fotolia.com] Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?]()  Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?10:10 17.01.2018 ... jakość obsługi klienta liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. To, co obecnie mierzą systemy do analityki social media, to obsługa klienta ... Tematy: media społecznościowe, komunikacja z klientem, budowanie marki, monitoring mediów
- 
![Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji [© alswart - Fotolia.com] Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji]()  Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji10:40 14.03.2017 ... transakcyjnej i zadowalające w przypadku kredytu obrotowego i inwestycyjnego a wyniki ogólnej satysfakcji klienta mieściły się pomiędzy ocenami bardzo dobrymi i dobrymi. Jest bardzo interesującym, dlaczego TP tak pozytywnie w sumie oceniali proces obsługi klienta i okazywali wysoki poziom zadowolenia z usług w sytuacji, kiedy mieli ewidentne ... Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- wakacje
- monitoring mediów
- zakupy online
- sztuczna inteligencja
- biura podróży
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- zakupy
- sprzedaż
- polskie firmy
- decyzje zakupowe
- kupno samochodu
- działania marketingowe
- badania konsumentów
- preferencje zakupowe
- bankowość mobilna
- obsługa klienta


 
![Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki  [© 27707 z Pixabay] Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/handel-detaliczny/Zachowania-konsumentow-cena-liczy-sie-mniej-niz-zaufanie-do-marki-257622-150x100crop.jpg) 
 
 
 
![5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej [© Africa Studio - Fotolia.com] 5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/infolinia/5-najbardziej-frustrujacych-cech-infolinii-konsumenckiej-219671-150x100crop.jpg) 
![Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży? [© dusanpetkovic1 - Fotolia.com] Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/reklamacja/Reklamacja-Jak-ja-wykorzystac-do-zwiekszenia-sprzedazy-205745-150x100crop.jpg) 
![Co firmy cateringowe serwują nam w szpitalach i szkołach? [© WavebreakmediaMicro - Fotolia.com] Co firmy cateringowe serwują nam w szpitalach i szkołach?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/posilki-w-szpitalach/Co-firmy-cateringowe-serwuja-nam-w-szpitalach-i-szkolach-201841-150x100crop.jpg) 
![Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku? [© Sondem - Fotolia.com] Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/media-spolecznosciowe/Jak-marki-odpowiadaja-na-komentarze-na-Facebooku-201459-150x100crop.jpg) 
![Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji [© alswart - Fotolia.com] Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/banki/Tajemniczy-Przedsiebiorca-w-banku-Poziom-satysfakcji-189778-150x100crop.jpg) 
![Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet [© tashatuvango - Fotolia.com] Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/artykul-natywny/Reklama-natywna-5-najwazniejszych-zalet-226496-150x100crop.jpg) 
![Dlaczego firmom opłaca się korzystać z kantorów internetowych? [© Halfpoint - Fotolia.com] Dlaczego firmom opłaca się korzystać z kantorów internetowych?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/wymiana-walut/Dlaczego-firmom-oplaca-sie-korzystac-z-kantorow-internetowych-219575-150x100crop.jpg) 
 
![Podatek od nieruchomości 2025 - czy właściciele i najemcy centrów handlowych zapłacą więcej? [© Dimitris Vetsikas z Pixabay] Podatek od nieruchomości 2025 - czy właściciele i najemcy centrów handlowych zapłacą więcej?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/podatek-od-nieruchomosci/Podatek-od-nieruchomosci-2025-czy-wlasciciele-i-najemcy-centrow-handlowych-zaplaca-wiecej-263510-150x100crop.jpg) 
 Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei
Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei 
 
 
 
![Milion na koncie? Wystarczyło inwestować po około 2 tysiące miesięcznie [© wygenerowane przez AI] Milion na koncie? Wystarczyło inwestować po około 2 tysiące miesięcznie](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/oszczedzanie-pieniedzy/Milion-na-koncie-Wystarczylo-inwestowac-po-okolo-2-tysiace-miesiecznie-269397-150x100crop.jpg) 
![Wynajem mieszkania w Warszawie pochłania 44% pensji. Zobacz, jak wypadamy na tle Europy [© pixabay] Wynajem mieszkania w Warszawie pochłania 44% pensji. Zobacz, jak wypadamy na tle Europy](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/rynek-najmu/Wynajem-mieszkania-w-Warszawie-pochlania-44-pensji-Zobacz-jak-wypadamy-na-tle-Europy-269391-150x100crop.jpg) 
![Lot z niespodzianką - jak overbooking zmienia podróż i jakie prawa mają pasażerowie? [© wygenerowane przez AI] Lot z niespodzianką - jak overbooking zmienia podróż i jakie prawa mają pasażerowie?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/prawa-pasazera/Lot-z-niespodzianka-jak-overbooking-zmienia-podroz-i-jakie-prawa-maja-pasazerowie-269384-150x100crop.jpg) 
![Lider z sercem: empatia i zaufanie jako klucz do sukcesu zespołu [© wygenerowane przez AI] Lider z sercem: empatia i zaufanie jako klucz do sukcesu zespołu](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/lider/Lider-z-sercem-empatia-i-zaufanie-jako-klucz-do-sukcesu-zespolu-269133-150x100crop.png) 
![Bańka AI za 5 bilionów dolarów: Kiedy inwestorzy powiedzą: sprawdzam? [© wygenerowane przez AI] Bańka AI za 5 bilionów dolarów: Kiedy inwestorzy powiedzą: sprawdzam?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/AI/Banka-AI-za-5-bilionow-dolarow-Kiedy-inwestorzy-powiedza-sprawdzam-269382-150x100crop.png) 
 


