11:45 14.06.2019
... właściwego specjalisty przekazując mu równocześnie wszystkie informacje potrzebne do zajęcia się sprawą. Taki system pozwala znacznie przyspieszyć i podnieść jakość obsługi klienta, a przy tym przejmuje obsługę rutynowych zgłoszeń pozwalając konsultantom przeznaczyć więcej czasu na zgłoszenia wymagające ludzkiej wrażliwości, empatii i kreatywności ...
08:26 15.05.2018
... posprzedażowej obsługi klienta. Czy opłaca się źle obsługiwać swoich klientów? Oczywiście pierwszą Twoją reakcję będzie, że nie. Jak pokazują badania, w kwestii obsługi klienta jest naprawdę wiele do zrobienia. W ponad 80% przypadków firma traci klienta z powodu nieodpowiedniej obsługi. Znacznie mniej istotna okazuje się jakość produktu, oferta ...
10:30 29.01.2018
Posiłki w szpitalach nadal pozostawiają wiele do życzenia. Nie inaczej jest w przypadku szkół, przedszkoli, żłobków, sanatoriów, czy domów dziecka. Nieprawidłowo ułożone jadłospisy, zaniżona gramatura porcji, czy też niespełnianie wymagań sanitarnych. To tylko niektóre z uchybień, jakie stwierdziła Inspekcja Handlowa w czasie kontroli 83 firm ...
10:10 17.01.2018
... jakość obsługi klienta liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. To, co obecnie mierzą systemy do analityki social media, to obsługa klienta ...
10:40 14.03.2017
... transakcyjnej i zadowalające w przypadku kredytu obrotowego i inwestycyjnego a wyniki ogólnej satysfakcji klienta mieściły się pomiędzy ocenami bardzo dobrymi i dobrymi. Jest bardzo interesującym, dlaczego TP tak pozytywnie w sumie oceniali proces obsługi klienta i okazywali wysoki poziom zadowolenia z usług w sytuacji, kiedy mieli ewidentne ...
13:15 09.03.2017
Jakość obsługi klienta w Polsce osiągnęła najwyższy poziom, jaki odnotowano w całej historii badania Polskiego Programu Jakości Obsługi. Jej wskaźnik poszybował do poziomu 77,5%. Ciągle jednak niezadowolenie towarzyszy średnio co piątemu konsumentowi. Najbardziej usatysfakcjonowanymi klientami są mieszkańcy Rzeszowa i ...
11:13 02.03.2017
... jakość podróży konsumenta. Warto pamiętać, że ten ostatni nie ma świadomości, na którym z etapie Customer Journey się znajduje. To, na czym mu zależy, to zadowolenie z produktu lub usługi. Zmieniające się zwyczaje zakupowe wymuszają ciągłe udoskonalanie procesu obsługi klienta ...
13:22 28.02.2017
... klientów chętniej skorzysta właśnie z tej placówki, doceniając fachowość obsługi – mówi. Wsparciem w obsłudze klientów są też takie opcje jak potwierdzanie ... klienta. Szybkość i konkretność odpowiedzi to dwa główne atuty, na bazie których powstaje wstępna opinia o firmie. Co istotne, poziom klienckiego zadowolenia z usługi przekłada się na jakość ...
11:31 23.02.2017
... ) konkurentów uzyskają skuteczne narzędzie do usprawnienia procesów sprzedaży kredytów i polepszenia systemów obsługi klienta. Niewątpliwie jest jeszcze dużo pracy przez bankami, nawet tymi najlepszymi, aby osiągnąć najwyższe standardy obsługi. Przemysław Kulawczuk Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym Przedstawiony artykuł ...
12:13 22.02.2017
... oddziałów nie było kolejek do stanowisk obsługi firm! Liczba widocznego na sali sprzedażowej personelu obsługi wyniosła przeciętnie 3,9 osoby. W ... klienta. Mniej niż 1/3 badanych wykazywała duże zainteresowanie biznesem przedsiębiorcy, lecz niestety ponad połowa badanych doradców klienta była mało lub w ogóle niezainteresowana biznesem klienta ...
Influencer marketing - UOKiK chce nowych regulacji
Express Elixir w lipcu 2022 ze wzrostem o 82 proc. r/r
Bank Pocztowy udostępnia kartę biometryczną dla klientów indywidualnych
Ceny luksusowych nieruchomości na świecie rosną wolniej
S&P 500 przegrywa w bitwie z ważnym poziomem oporu
Elektromobilność: rejestracje pojazdów elektrycznych wzrosły o 44%
Odliczenie VAT z faktur kosztowych sprzed rejestracji jest zgodne z prawem