eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jakość obsługi klienta
  • Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

    Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

    10:19 16.12.2009

    ... kompetentnego przedstawiciela działu obsługi klienta. Główny problem stanowi natomiast brak spójności pomiędzy rozwiązaniami samoobsługowymi i możliwością skorzystania z pomocy konsultanta. Według konsumentów głównymi czynnikami powodującymi niską jakość obsługi klienta są: utknięcie w opcjach automatycznego systemu obsługi; konieczność długiego ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?

    Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?

    13:35 18.09.2009

    ... się wiecznością. Jaki ma to związek z zarządzaniem doznaniami klienta? Doznania klienta tworzą się podczas każdego kontaktu klienta z firmą. Czas oczekiwania to jeden z takich ważnych ... dokumentów czy przeglądanie katalogu. A najważniejsze to ciągła świadomość, że doznania klienta zależą od różnych, wydawałoby się błahych czynników. Mając to na ... WIĘCEJ

    Tematy: czas oczekiwania, jakość obsługi klienta, budowanie zaufania klientów, kontakty z klientami
  • Jakość obsługi klienta w 2008 r.

    Jakość obsługi klienta w 2008 r.

    14:24 31.03.2009

    ... na technice Mystery Shopping, polegającej na analizie systemu obsługi klienta przez niezależnych od firmy „tajnych klientów”. Audytorzy są klientami poszczególnych firm i instytucji i oceniają jakość obsługi z punktu widzenia oczekiwań prawdziwych konsumentów. Edycja Programu „Jakość Obsługi 2008”, objęła obserwacje zgłoszone przez ponad 12.000 ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta a pokolenie Y

    Jakość obsługi klienta a pokolenie Y

    00:37 19.10.2008

    ... mają dla przedstawicieli pokolenia Milenium mniejsze znaczenie, niż rekomendacja rówieśników i marketing wirusowy (taki jak promocyjne komunikaty wysyłane online od jednego klienta do drugiego). Co więcej, respondenci twierdzą, że udogodnienia, bardziej niż cena wpływają na decyzję o zakupie podejmowaną przez przedstawicieli pokolenia Milenium ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, badanie kadry zarządzającej, obsługa klienta, badania kadry zarządzającej

poprzednia  

1 ... 5 6



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: