eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jakość obsługi klienta
  • Placówki bankowe - jakość obsługi 2012

    Placówki bankowe - jakość obsługi 2012

    11:12 01.08.2012

    ... było najważniejszym przedmiotem wizyty, poziomu obsługi klienta, czyli wiedzy, kompetencji i uprzejmości pracowników. ... obsługi zanotowano w Bułgarii – ogólny wynik wzrósł w porównaniu do 2007 roku o 8,7%. Drugie miejsce zajęły polskie placówki ze wzrostem ogólnego wyniku o 7,1%, a trzecie czeskie – wzrost o 6,9%. Jedyny kraj, w którym jakość obsługi ... WIĘCEJ

    Tematy: placówki bankowe, banki, bankowość mobilna, obsługa klienta
  • Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze

    Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze

    00:15 08.04.2012

    ... są firmy i sprzedawcy w sklepach. Wybierając firmę najbardziej interesują ich ceny i oferta, a najmniej - wygląd miejsca obsługi - wynika z badania Programu Jakość Obsługi. W badaniu Programu Jakość Obsługi dwa tysiące klientów z całej Polski opowiedziało o swoich preferencjach zakupowych. Uzyskane wyniki stworzyły obraz współczesnych polskich ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje zakupowe, preferencje nabywców, preferencje konsumentów, konsumenci
  • Jakość obsługi klienta najlepsza w Szczecinie

    Jakość obsługi klienta najlepsza w Szczecinie

    09:47 28.03.2012

    ... odwrotnie jest w stolicy, która zajęła ostatnie miejsce w rankingu miast wg poziomu jakości obsługi. Branże, które są najlepiej oceniane w dziesięciu największych miastach przedstawia raport Programu Jakość Obsługi. Program Jakość Obsługi podsumował wyniki ogólnopolskiego badania satysfakcji konsumentów w 2011 roku. Opinie i oceny klientów pokazują ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2011 r.

    Jakość obsługi klienta w 2011 r.

    00:21 17.03.2012

    ... Programu Jakość Obsługi odsłania całą prawdę o poziomie obsługi klienta. Co trzeci konsument jest z niej niezadowolony, a co piąty ocenia ją fatalnie. Znamy też najlepsze i najgorsze branże w 2011 roku. Program Jakość Obsługi, od lat badający poziom obsługi polskich firm i instytucji, podsumował wyniki ogólnopolskiego badania jakości obsługi. Co ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Najlepsze sklepy z bielizną w Europie

    Najlepsze sklepy z bielizną w Europie

    10:34 16.02.2011

    ... 85,9%. Życzliwość, uprzejmość i… niskie kompetencje Ważną kategorią było zbadanie jakości obsługi klienta, na co składała się obsługa podczas konsultacji oraz interakcja przy kasie ... rozmowy, sprawdzali, czy zakup został zapakowany i czy pracownik pożegnał klienta na zakończenie. Jakość obsługi okazała się słabszą stroną personelu i wypadła gorzej niż ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy, sklepy bieliźniane, sklepy z bielizną, jakość obsługi klienta
  • Polskie biura podróży w tyle za słowackimi

    Polskie biura podróży w tyle za słowackimi

    12:00 04.08.2010

    ... obsługi to najważniejszy punkt badań realizowanych przez ISC. To od atmosfery panującej w danej placówce, kompetencji pracowników i wiedzy o produkcie zależy, czy klient zdecyduje się na zakup czy uda się do konkurencji. Ogólnie obsługa klienta ... polskim klientom najbardziej: Bardzo otwarte podejście do klienta, sposób rozmowy i aktywne słuchanie. ... WIĘCEJ

    Tematy: biura podróży, wakacje, oferty turystyczne, branża turystyczna
  • Obsługa klienta: Internet i Web 2.0

    Obsługa klienta: Internet i Web 2.0

    10:06 26.07.2010

    ... obsługi klienta stanowić będzie znaczne wzmocnienie inicjatyw operatora na rzecz zmniejszenia zjawiska migracji klientów do innych operatorów. Dane: "Potrzeba lepszej obsługi klienta" została wybrana jako kluczowy powód rezygnacji z operatora przez 34% klientów w Ameryce Północnej i stwierdzenie "Obecny operator nie docenia mnie jako klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, lojalność klientów, relacje z klientem, jakość obsługi klienta
  • Badanie satysfakcji klienta

    Badanie satysfakcji klienta

    10:33 28.06.2010

    ... Coraz bardziej popularne stają się badania mystery shopping (tajemniczy klient). Polegają one na przybraniu przez badacza roli zwykłego klienta, który wykonując określone czynności, kontroluje jakość otrzymywanych usług. Takie działania pozwalają stworzyć oparty na faktach obraz funkcjonowania konkretnych placówek i instytucji. Inwestując w badanie ... WIĘCEJ

    Tematy: badania marketingowe, mystery shopping, budowanie zaufania klientów, badanie satysfakcji klienta
  • Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie

    Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie

    13:13 19.04.2010

    ... Obsługi Klienta jest ważny (raczej ważny i bardzo ważny) w sumie dla ponad 83% badanych. Uzyskiwanie odpowiedzi na każdego maila Otrzymywanie odpowiedzi ze strony firmy na każdego wysłanego do niej maila jest drugim co do ważności czynnikiem warunkującym wysoką jakość obsługi klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: e-maile, e-mail, poczta elektroniczna, obsługa klienta
  • Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

    Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

    10:32 08.03.2010

    ... klienta to poważny problem. Szacuje się, że przedsiębiorstwa w Polsce tracą 8,8 mld euro rocznie z powodu rezygnacji z transakcji i zakupów jako bezpośredniej konsekwencji doświadczenia przez konsumentów kiepskiej obsługi. Ponad dwie trzecie konsumentów twierdzi, że zakończyło współpracę z daną firmą tylko ze względu na niską jakość obsługi klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta

poprzednia  

1 ... 4 5 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: