eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › jakość obsługi klienta
  • Najlepsze sklepy z bielizną w Europie

    Najlepsze sklepy z bielizną w Europie

    10:34 16.02.2011

    ... 85,9%. Życzliwość, uprzejmość i… niskie kompetencje Ważną kategorią było zbadanie jakości obsługi klienta, na co składała się obsługa podczas konsultacji oraz interakcja przy kasie ... rozmowy, sprawdzali, czy zakup został zapakowany i czy pracownik pożegnał klienta na zakończenie. Jakość obsługi okazała się słabszą stroną personelu i wypadła gorzej niż ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy, sklepy bieliźniane, sklepy z bielizną, jakość obsługi klienta
  • Polskie biura podróży w tyle za słowackimi

    Polskie biura podróży w tyle za słowackimi

    12:00 04.08.2010

    ... obsługi to najważniejszy punkt badań realizowanych przez ISC. To od atmosfery panującej w danej placówce, kompetencji pracowników i wiedzy o produkcie zależy, czy klient zdecyduje się na zakup czy uda się do konkurencji. Ogólnie obsługa klienta ... polskim klientom najbardziej: Bardzo otwarte podejście do klienta, sposób rozmowy i aktywne słuchanie. ... WIĘCEJ

    Tematy: biura podróży, wakacje, oferty turystyczne, branża turystyczna
  • Obsługa klienta: Internet i Web 2.0

    Obsługa klienta: Internet i Web 2.0

    10:06 26.07.2010

    ... obsługi klienta stanowić będzie znaczne wzmocnienie inicjatyw operatora na rzecz zmniejszenia zjawiska migracji klientów do innych operatorów. Dane: "Potrzeba lepszej obsługi klienta" została wybrana jako kluczowy powód rezygnacji z operatora przez 34% klientów w Ameryce Północnej i stwierdzenie "Obecny operator nie docenia mnie jako klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, lojalność klientów, relacje z klientem, jakość obsługi klienta
  • Badanie satysfakcji klienta

    Badanie satysfakcji klienta

    10:33 28.06.2010

    ... Coraz bardziej popularne stają się badania mystery shopping (tajemniczy klient). Polegają one na przybraniu przez badacza roli zwykłego klienta, który wykonując określone czynności, kontroluje jakość otrzymywanych usług. Takie działania pozwalają stworzyć oparty na faktach obraz funkcjonowania konkretnych placówek i instytucji. Inwestując w badanie ... WIĘCEJ

    Tematy: badania marketingowe, mystery shopping, budowanie zaufania klientów, badanie satysfakcji klienta
  • Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie

    Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie

    13:13 19.04.2010

    ... Obsługi Klienta jest ważny (raczej ważny i bardzo ważny) w sumie dla ponad 83% badanych. Uzyskiwanie odpowiedzi na każdego maila Otrzymywanie odpowiedzi ze strony firmy na każdego wysłanego do niej maila jest drugim co do ważności czynnikiem warunkującym wysoką jakość obsługi klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: e-maile, e-mail, poczta elektroniczna, obsługa klienta
  • Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

    Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

    10:32 08.03.2010

    ... klienta to poważny problem. Szacuje się, że przedsiębiorstwa w Polsce tracą 8,8 mld euro rocznie z powodu rezygnacji z transakcji i zakupów jako bezpośredniej konsekwencji doświadczenia przez konsumentów kiepskiej obsługi. Ponad dwie trzecie konsumentów twierdzi, że zakończyło współpracę z daną firmą tylko ze względu na niską jakość obsługi klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

    Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

    10:19 16.12.2009

    ... kompetentnego przedstawiciela działu obsługi klienta. Główny problem stanowi natomiast brak spójności pomiędzy rozwiązaniami samoobsługowymi i możliwością skorzystania z pomocy konsultanta. Według konsumentów głównymi czynnikami powodującymi niską jakość obsługi klienta są: utknięcie w opcjach automatycznego systemu obsługi; konieczność długiego ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?

    Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?

    13:35 18.09.2009

    ... się wiecznością. Jaki ma to związek z zarządzaniem doznaniami klienta? Doznania klienta tworzą się podczas każdego kontaktu klienta z firmą. Czas oczekiwania to jeden z takich ważnych ... dokumentów czy przeglądanie katalogu. A najważniejsze to ciągła świadomość, że doznania klienta zależą od różnych, wydawałoby się błahych czynników. Mając to na ... WIĘCEJ

    Tematy: czas oczekiwania, jakość obsługi klienta, budowanie zaufania klientów, kontakty z klientami
  • Jakość obsługi klienta w 2008 r.

    Jakość obsługi klienta w 2008 r.

    14:24 31.03.2009

    ... na technice Mystery Shopping, polegającej na analizie systemu obsługi klienta przez niezależnych od firmy „tajnych klientów”. Audytorzy są klientami poszczególnych firm i instytucji i oceniają jakość obsługi z punktu widzenia oczekiwań prawdziwych konsumentów. Edycja Programu „Jakość Obsługi 2008”, objęła obserwacje zgłoszone przez ponad 12.000 ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta a pokolenie Y

    Jakość obsługi klienta a pokolenie Y

    00:37 19.10.2008

    ... mają dla przedstawicieli pokolenia Milenium mniejsze znaczenie, niż rekomendacja rówieśników i marketing wirusowy (taki jak promocyjne komunikaty wysyłane online od jednego klienta do drugiego). Co więcej, respondenci twierdzą, że udogodnienia, bardziej niż cena wpływają na decyzję o zakupie podejmowaną przez przedstawicieli pokolenia Milenium ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, badanie kadry zarządzającej, obsługa klienta, badania kadry zarządzającej

poprzednia  

1 ... 4 5



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: