eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jakość obsługi klienta
  • Operatorzy komórkowi a obsługa klienta

    Operatorzy komórkowi a obsługa klienta

    12:30 03.03.2014

    ... – i dodaje - W naszym kraju jednak, jakość obsługi klienta ma nadal dużo niższe znaczenie w momencie podejmowania decyzji. W celu pogłębienia wiedzy na temat wybranych aspektów jakości obsługi klienta w 25 krajach świata, w tym i w Polsce, KPMG przeprowadziło globalne badanie przy użyciu techniki „tajemniczego klienta”. Jakie są kluczowe wnioski ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2013 r.

    Jakość obsługi klienta w 2013 r.

    12:41 05.02.2014

    ... Polish Customer Satisfaction Index), który przedstawia procent poziomu zadowolenia klientów w Polsce. Polski Program Jakość Obsługi współpracuje z ekspertami SecretClient® specjalizującymi się w badaniach Tajemniczego Klienta oraz z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu. Doganiamy czołówkę W poprzednich latach różnica pomiędzy polskim wskaźnikiem ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi w bankach 2013

    Jakość obsługi w bankach 2013

    13:51 23.09.2013

    ... klienta ... jakość obsługi jest czynnikiem, który pozwala się wyróżniać i zaoferować klientom nową jakość w kontaktach z bankiem. W ING Banku Śląskim mocno wsłuchujemy się w głos naszych klientów i stale analizujemy jak oceniają nasze usługi i produkty. To dla nas cenne źródło wiedzy, na podstawie którego tworzymy komunikację, standardy jakości obsługi ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy

    Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy

    00:25 29.07.2013

    ... jakość obsługi klienta. Tylko 32 proc. badanych przez Verint Systems utrzymuje, że cena ma większe znaczenie. Na całym świecie twierdzi tak jeszcze mniej, bo 22 proc. respondentów. - Jakość obsługi klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, jakość obsługi klienta, badania przedsiębiorstw
  • Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały

    Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały

    00:22 24.05.2013

    ... pozostają aplikacje do samoobsługi klienta na urządzeniach mobilnych, wciąż mało znane, pomimo dynamicznego wzrostu popularności smartfonów. Jakość obsługi klienta w Polsce powoli się poprawia, jednak sytuacja wciąż jest daleka od idealnej. Mniej niż połowa respondentów (47%) ocenia pozytywnie ogólną jakość obsługi. Średni poziom zadowolenia wynosi ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm

    Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm

    00:20 22.02.2013

    ... jakość prowadzenia takiego procesu nie zawsze jest efektywna. Polskie firmy mają coraz większą świadomość wartości bezpośredniego kontaktu ze swoimi odbiorcami, często jednak nie przywiązują odpowiedniej wagi do jakości obsługi takiego procesu. Zdarza się, że działy wewnętrzne odpowiadające na zapytania Klienta ... telefoniczna obsługa klienta. Według ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie firmy, komunikacja z klientem, jakość obsługi klienta, kontakty z klientami
  • Jakość obsługi klienta w branży finansowej

    Jakość obsługi klienta w branży finansowej

    00:05 12.02.2013

    ... z pięciu branż (w tym usług finansowych) w zakresie jakości obsługi i porównali je z ich niedawnymi doświadczeniami. 44% ankietowanych stwierdziło, że godzi się na kilka pomyłek ze strony danej firmy, zanim zaczyna rozglądać się za innym dostawcą. “Niska jakość obsługi klienta oraz błędy formalne denerwują i wprawiają w złość klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: instytucje finansowe, branża finansowa, jakość obsługi klienta, poziom satysfakcji klienta
  • Właściwa obsługa klienta zapewnia konkurencyjność

    Właściwa obsługa klienta zapewnia konkurencyjność

    00:10 09.02.2013

    ... marki z powodu niskiego poziomu obsługi, co oznacza, że w Europie występuje pełna świadomość kluczowej roli obsługi klienta w prowadzeniu działalności biznesowej. Wnioski z badania: dobra strategia obsługi klienta wymaga fundamentalnych zmian organizacyjnych. Udane inicjatywy, które doprowadziły do podniesienia poziomu tej obsługi, obejmowały ludzi ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, jakość obsługi klienta, badania przedsiębiorstw
  • Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny

    Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny

    09:59 29.11.2012

    ... klientów niezadowolonych lub niezdecydowanych. Nasuwa się również pytanie, jak przedsiębiorstwa mogą go zmienić, kładąc nacisk na jakość obsługi klienta. Tylko 49% ankietowanych stwierdziło, że są zadowoleni z jakości oferowanej obsługi, ponad 1/4 (26%) ma natomiast obojętne odczucia w tym zakresie. Jednocześnie 2/3 respondentów irytuje konieczność ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji

    Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji

    13:21 08.11.2012

    ... kadrę zarządzającą największych firm. Badanie wykazało, że kanały społecznościowe i mobilne nadal nie są traktowane jako pełnoprawny element obsługi klienta. Raport Genesys zatytułowany „Zbliżając się do klienta” („Getting Closer to the Customer”) to efekt badania przeprowadzonego na grupie 798 menedżerów z całego świata. Ponad połowa ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem

poprzednia  

1 ... 3 4 5 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: