eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2014 r.

    Jakość obsługi klienta w 2014 r.

    13:02 16.03.2015

    Jakość obsługi klienta w Polsce jest coraz lepsza. Tak przynajmniej wynika z najnowszej edycji badania Polskiego Programu Jakości Obsługi, według którego wskaźnik zadowolenia polskich klientów sięga obecnie 76 procent, co jest wynikiem o 16 punktów procentowych wyższym od uzyskanego w 2012 ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta

    Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta

    00:45 28.02.2015

    ... dostrzega znaczenie nowoczesnej obsługi klienta — tylko 38% respondentów uważa takie działania za priorytet całego przedsiębiorstwa. Rola obsługi klienta wciąż jeszcze nie jest w pełni rozumiana: Wiele przedsiębiorstw wciąż wąsko definiuje obsługę klienta jako funkcję posprzedażową, a dyrektorzy często nie traktują obsługi klienta jako kluczowego ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, strategia przedsiębiorstwa, kontakty z klientami, jakość obsługi klienta
  • Dzwoni nieznany klient? - mamy dla Ciebie 4 złe wiadomości

    Dzwoni nieznany klient? - mamy dla Ciebie 4 złe wiadomości

    10:38 18.11.2014

    ... zwykłe, ludzkie poczucie zawodu. Każdy woli być traktowany jak przyjaciel, a nie jak kolejny anonimowy numer, który zgłasza się do biura obsługi klienta. Ideałem jest, jeżeli od razu możesz zobaczyć, kto dzwoni i w jakiej sprawie kontaktował się wcześniej. Jeśli nic nie wiesz o osobie, która ... WIĘCEJ

    Tematy: kontakty z klientami, kontakt telefoniczny, jakość obsługi klienta, obsługa klienta
  • Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie

    Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie

    14:45 20.10.2014

    ... . 55 procent deklaruje, że rozpoznanie tajemniczego klienta miało wpływ na jakość obsługi, a to z kolei może zdecydowanie poddawać w wątpliwość wiarygodność przeprowadzanych przez niego badań. Badanie Mystery Shopping to jeden z najpopularniejszych sposobów sprawdzania jakości obsługi klienta w sieci sprzedaży. Podstawowym warunkiem powodzenia ... WIĘCEJ

    Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, badania marketingowe, badania rynku
  • Obsługa klienta: co zrobić, gdy przegapiłeś e-mail?

    Obsługa klienta: co zrobić, gdy przegapiłeś e-mail?

    12:31 23.09.2014

    Czy zdarzyło Ci się kiedyś nie odpisać na e-mail, który pojawił się w Twojej skrzynce? Nie dlatego, że z pełną świadomością podjąłeś taką decyzję, ale po prostu przez przypadek. Co zrobić w takiej sytuacji? No cóż, najpierw musi się coś stać po drugiej stronie, bo Ty nawet nie wiesz, że zrobiłeś coś nie tak. Dowiesz się tego przy okresowym ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • Obsługa klienta to nie tylko odbieranie telefonu

    Obsługa klienta to nie tylko odbieranie telefonu

    00:39 09.09.2014

    ... się opłata i sugerują, że to dodatkowe koszty wysyłki. Za dwie stówy! Nieźle, może przywiozą Ci Twoje zamówienie dorożką? Także kierownik obsługi klienta nie potrafi zidentyfikować, czego dotyczy opłata i sugeruje złożenie prośby o jej anulowanie. Strasznie frustrująca i długa rozmowa telefoniczna. W tej sytuacji zawiedli wszyscy ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, infolinia, kontakt telefoniczny, jakość obsługi klienta
  • Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta

    Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta

    09:32 05.09.2014

    ... lub na firmowe manowce. To ścieżka zachowań i pragnień Twojego klienta, którą po prostu trzeba poznać. Czym jest Customer Journey Map ... klienta, leży na barkach wszystkich pracowników – od szefa do magazyniera. Drugi składnik, to zaproszenie zespołu do tworzenia Customer Journey Map. Nie jest tak, że komunikujemy się tylko poprzez dział obsługi ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Journey Map, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientem
  • Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?

    Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?

    12:19 07.08.2014

    ... jakość obsługi. Z badania Polskiego Programu Jakość Obsługi ... WIĘCEJ

    Tematy: supermarkety, hipermarkety, opinie konsumentów, oczekiwania konsumentów
  • Jakość obsługi to nie wszystko

    Jakość obsługi to nie wszystko

    12:45 04.04.2014

    ... jakość obsługi oraz przebiegający bez zakłóceń proces reklamacji to nie wszystko. Klienci coraz częściej zwracają ... . Takie działania trudno jest wpisać w obowiązujące procedury. Są to gesty spoza procedur świadczące o tym, że klienta traktujemy jak wartościowego partnera i relacja z nim jest bardzo ważna” – mówi Piotr Juszczyk z ARC Rynek i Opinia ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014

    Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014

    10:09 13.03.2014

    ... obsługi klienta, czy szkolenia personelu. I jest to widoczne w wynikach raportu Daymakerindex 2014. Brak lub ograniczenie szkoleń zaobserwowane w trzech pierwszych kwartałach 2013 roku mają oczywiście negatywny wpływ na jakość obsługi klienta w punkcie sprzedaży. Jednocześnie pokazują, jak istotne dla utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem

poprzednia  

1 2 3 4 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: