eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jakość obsługi klienta
  • Po co nam Customer Journey Mapping?

    Po co nam Customer Journey Mapping?

    11:13 02.03.2017

    ... jakość podróży konsumenta. Warto pamiętać, że ten ostatni nie ma świadomości, na którym z etapie Customer Journey się znajduje. To, na czym mu zależy, to zadowolenie z produktu lub usługi. Zmieniające się zwyczaje zakupowe wymuszają ciągłe udoskonalanie procesu obsługi klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Journey Map, customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • 7 branż, które czeka rewolucja customer service

    7 branż, które czeka rewolucja customer service

    13:22 28.02.2017

    ... klientów chętniej skorzysta właśnie z tej placówki, doceniając fachowość obsługi – mówi. Wsparciem w obsłudze klientów są też takie opcje jak potwierdzanie ... klienta. Szybkość i konkretność odpowiedzi to dwa główne atuty, na bazie których powstaje wstępna opinia o firmie. Co istotne, poziom klienckiego zadowolenia z usługi przekłada się na jakość ... WIĘCEJ

    Tematy: customer service, obsługa klienta, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny

    Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny

    11:31 23.02.2017

    ... ) konkurentów uzyskają skuteczne narzędzie do usprawnienia procesów sprzedaży kredytów i polepszenia systemów obsługi klienta. Niewątpliwie jest jeszcze dużo pracy przez bankami, nawet tymi najlepszymi, aby osiągnąć najwyższe standardy obsługi. Przemysław Kulawczuk Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym Przedstawiony artykuł ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient
  • Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Jak wypadła ocena?

    Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Jak wypadła ocena?

    12:13 22.02.2017

    ... oddziałów nie było kolejek do stanowisk obsługi firm! Liczba widocznego na sali sprzedażowej personelu obsługi wyniosła przeciętnie 3,9 osoby. W ... klienta. Mniej niż 1/3 badanych wykazywała duże zainteresowanie biznesem przedsiębiorcy, lecz niestety ponad połowa badanych doradców klienta była mało lub w ogóle niezainteresowana biznesem klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient
  • Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują

    Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują

    11:24 23.11.2016

    ... fali badania, także tym razem tajemniczy klienci badali w głównej mierze jakość obsługi oferowanej przez oceniane placówki bankowe. Podstawą dokonywanych ocen były rozmowy z ... niż połowa starała się ustalić, co mogłoby przekonać klienta do kontynuowania współpracy z bankiem. Po drugie – prezentacja produktów podstawowych i dodatkowych Najsłabiej ... WIĘCEJ

    Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, jakość obsługi klienta, badanie satysfakcji klienta
  • Stołówki szkolne i akademickie pod lupą. Są wyniki kontroli IH

    Stołówki szkolne i akademickie pod lupą. Są wyniki kontroli IH

    13:16 11.10.2016

    ... posiłki mają zadowalającą jakość? Czy podawana żywność jest prawidłowo oznakowana? I wreszcie, czy 100 g surówki to faktycznie ... m.in. zamiennik mleka, serwatkę i odtłuszczone mleko w proszku. Inspektorzy zbadali również rzetelność obsługi dokonując zakupów kontrolnych nie stwierdzając istotnych naruszeń dla konsumentów. Ujawniono natomiast, że w ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi, stołówki, Inspekcja Handlowa, jakość żywności
  • Jakość obsługi klienta w 2015 r.

    Jakość obsługi klienta w 2015 r.

    12:15 15.03.2016

    ... szybko uznali wysoką jakość obsługi za standard i wymagają od obsługi i firm coraz więcej. Wyniki IX już edycji badania Polskiego Programu Jakości Obsługi dowodzą jednak, że - ... obsługi Na podstawie opinii pozostawionych przez konsumentów na jakoscobslugi.pl w 2015 roku stworzona została mapa jakości obsługi. Wynika z niej, że najlepszą jakość obsługi ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y

    Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y

    00:15 20.02.2016

    ... konwersję w segmencie rosnącego w siłę pokolenia Y, powinny zabiegać o satysfakcję młodych klientów. To m.in. oznacza wdrażanie zindywidualizowanej, pozbawionej anonimowości obsługi 1 na 1 przy okazji każdego kontaktu klienta ze sklepem czy marką. Już dziś 31% ogółu klientów widzi wartość w tym, że pracownicy sklepów mogą znać historię ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, handel detaliczny, decyzje zakupowe, preferencje konsumentów
  • Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?

    Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?

    10:11 01.12.2015

    ... zarówno prezentację zewnętrzną i wewnętrzną salonu, samochodów oraz personelu, jak i jakość obsługi, jaką oferowali sprzedawcy. Do przeprowadzenia badania zaangażowano przede wszystkim mężczyzn ... wynik 73,8 proc. Obsługa klienta tylko na 70,2 proc. Dlaczego? Drugą z przebadanych kategorii była „Obsługa klienta” , której ogólna jakość została oceniona ... WIĘCEJ

    Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, jakość obsługi klienta, badanie satysfakcji klienta
  • Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności

    Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności

    00:30 09.08.2015

    ... obsługi klienta jest dłuższy niż do godziny 18:00, natomiast w 9% konsultanci służą swoją pomocą po godzinie 20:00. Sklepy, w których sprzedawcy są dostępni są przez siedem dni w tygodniu, stanowią natomiast jedynie 6%. 16% spośród sklepów nie podaje informacji o godzinach pracy biura obsługi klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, e-sklepy, obsługa klienta, jakość obsługi klienta

poprzednia  

1 2 3 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: