eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › jakość obsługi klienta
  • Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują

    Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują

    11:24 23.11.2016

    ... fali badania, także tym razem tajemniczy klienci badali w głównej mierze jakość obsługi oferowanej przez oceniane placówki bankowe. Podstawą dokonywanych ocen były rozmowy z ... niż połowa starała się ustalić, co mogłoby przekonać klienta do kontynuowania współpracy z bankiem. Po drugie – prezentacja produktów podstawowych i dodatkowych Najsłabiej ... WIĘCEJ

    Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, jakość obsługi klienta, badanie satysfakcji klienta
  • Stołówki szkolne i akademickie pod lupą. Są wyniki kontroli IH

    Stołówki szkolne i akademickie pod lupą. Są wyniki kontroli IH

    13:16 11.10.2016

    ... posiłki mają zadowalającą jakość? Czy podawana żywność jest prawidłowo oznakowana? I wreszcie, czy 100 g surówki to faktycznie ... m.in. zamiennik mleka, serwatkę i odtłuszczone mleko w proszku. Inspektorzy zbadali również rzetelność obsługi dokonując zakupów kontrolnych nie stwierdzając istotnych naruszeń dla konsumentów. Ujawniono natomiast, że w ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi, stołówki, Inspekcja Handlowa, jakość żywności
  • Jakość obsługi klienta w 2015 r.

    Jakość obsługi klienta w 2015 r.

    12:15 15.03.2016

    ... szybko uznali wysoką jakość obsługi za standard i wymagają od obsługi i firm coraz więcej. Wyniki IX już edycji badania Polskiego Programu Jakości Obsługi dowodzą jednak, że - ... obsługi Na podstawie opinii pozostawionych przez konsumentów na jakoscobslugi.pl w 2015 roku stworzona została mapa jakości obsługi. Wynika z niej, że najlepszą jakość obsługi ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y

    Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y

    00:15 20.02.2016

    ... konwersję w segmencie rosnącego w siłę pokolenia Y, powinny zabiegać o satysfakcję młodych klientów. To m.in. oznacza wdrażanie zindywidualizowanej, pozbawionej anonimowości obsługi 1 na 1 przy okazji każdego kontaktu klienta ze sklepem czy marką. Już dziś 31% ogółu klientów widzi wartość w tym, że pracownicy sklepów mogą znać historię ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, handel detaliczny, decyzje zakupowe, preferencje konsumentów
  • Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?

    Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?

    10:11 01.12.2015

    ... zarówno prezentację zewnętrzną i wewnętrzną salonu, samochodów oraz personelu, jak i jakość obsługi, jaką oferowali sprzedawcy. Do przeprowadzenia badania zaangażowano przede wszystkim mężczyzn ... wynik 73,8 proc. Obsługa klienta tylko na 70,2 proc. Dlaczego? Drugą z przebadanych kategorii była „Obsługa klienta” , której ogólna jakość została oceniona ... WIĘCEJ

    Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, jakość obsługi klienta, badanie satysfakcji klienta
  • Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności

    Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności

    00:30 09.08.2015

    ... obsługi klienta jest dłuższy niż do godziny 18:00, natomiast w 9% konsultanci służą swoją pomocą po godzinie 20:00. Sklepy, w których sprzedawcy są dostępni są przez siedem dni w tygodniu, stanowią natomiast jedynie 6%. 16% spośród sklepów nie podaje informacji o godzinach pracy biura obsługi klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, e-sklepy, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2014 r.

    Jakość obsługi klienta w 2014 r.

    13:02 16.03.2015

    Jakość obsługi klienta w Polsce jest coraz lepsza. Tak przynajmniej wynika z najnowszej edycji badania Polskiego Programu Jakości Obsługi, według którego wskaźnik zadowolenia polskich klientów sięga obecnie 76 procent, co jest wynikiem o 16 punktów procentowych wyższym od uzyskanego w 2012 ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta

    Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta

    00:45 28.02.2015

    ... dostrzega znaczenie nowoczesnej obsługi klienta — tylko 38% respondentów uważa takie działania za priorytet całego przedsiębiorstwa. Rola obsługi klienta wciąż jeszcze nie jest w pełni rozumiana: Wiele przedsiębiorstw wciąż wąsko definiuje obsługę klienta jako funkcję posprzedażową, a dyrektorzy często nie traktują obsługi klienta jako kluczowego ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, strategia przedsiębiorstwa, kontakty z klientami, jakość obsługi klienta
  • Dzwoni nieznany klient? - mamy dla Ciebie 4 złe wiadomości

    Dzwoni nieznany klient? - mamy dla Ciebie 4 złe wiadomości

    10:38 18.11.2014

    ... zwykłe, ludzkie poczucie zawodu. Każdy woli być traktowany jak przyjaciel, a nie jak kolejny anonimowy numer, który zgłasza się do biura obsługi klienta. Ideałem jest, jeżeli od razu możesz zobaczyć, kto dzwoni i w jakiej sprawie kontaktował się wcześniej. Jeśli nic nie wiesz o osobie, która ... WIĘCEJ

    Tematy: kontakty z klientami, kontakt telefoniczny, jakość obsługi klienta, obsługa klienta
  • Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie

    Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie

    14:45 20.10.2014

    ... . 55 procent deklaruje, że rozpoznanie tajemniczego klienta miało wpływ na jakość obsługi, a to z kolei może zdecydowanie poddawać w wątpliwość wiarygodność przeprowadzanych przez niego badań. Badanie Mystery Shopping to jeden z najpopularniejszych sposobów sprawdzania jakości obsługi klienta w sieci sprzedaży. Podstawowym warunkiem powodzenia ... WIĘCEJ

    Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, badania marketingowe, badania rynku

poprzednia  

1 2 3 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: