eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › obsługa klientów
  • Customer experience: kto przoduje w ochronie danych osobowych?

    Customer experience: kto przoduje w ochronie danych osobowych?

    10:53 13.10.2020

    ... świecie, w tym i w Polsce, to duże wyzwanie, które jednak warto podjąć. W zyskaniu zaufania klientów na pewno pomogą transparentne zasady dotyczące polityki prywatności i odpowiednie narzędzia, które będą chronić dane klientów, jednocześnie umożliwiając ich obsługę w wielu kanałach i na niespotykanym poziomie personalizacji” – komentuje Małgorzata ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo danych, obsługa klientów
  • Jakość obsługi klienta w 2016 r.

    Jakość obsługi klienta w 2016 r.

    13:15 09.03.2017

    ... znajduje się Rzeszów i Zielona Góra, w których ponad 8 na 10 klientów jest zadowolonych z jakości obsługi klienta. Na podium wskoczyły Katowice (77,7%), które w zestawieniu z ... tylko niewiele przekroczyły wartość 70%, co oznacza, że 3 na 10 klientów wychodzi z placówek niezadowolona. Pozycja Lublina tym bardziej dziwi, ponieważ całe województwo ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe

    Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe

    11:32 31.05.2016

    ... obsługę. Wierzę, że przedstawione propozycje pozwolą jeszcze lepiej pełnić rolę opiekuna w trudnych sytuacjach. Pamiętajmy też o sobie i postarajmy się spełnić oczekiwania klientów, nie rezygnując z własnych przekonań, nie wpędzając się przy tym w poczucie winy. Robert Zych - współwłaściciel firmy szkoleniowej WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, kontakty z klientami, opiekun klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2015 r.

    Jakość obsługi klienta w 2015 r.

    12:15 15.03.2016

    ... , czy też może o skłonność klientów do malkontenctwa. Najbardziej zadowoleni z obsługi są mieszkańcy Szczecina, a najmniej - województwa łódzkiego. Dobra obsługa ma być ... , Prezes Grupy VSC, w skład której wchodzi Polski Program Jakości Obsługi. – Satysfakcja klientów wynikająca z właściwej obsługi wpływa pozytywnie na fakt polecania firm wśród ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2014 r.

    Jakość obsługi klienta w 2014 r.

    13:02 16.03.2015

    ... który wynosi ponad 76% i jest o prawie 16 punktów procentowych wyższy niż w 2012 roku. Najlepiej w opolskim, najgorzej w łódzkim Na mapie zadowolenia klientów w Polsce w porównaniu z ubiegłym rokiem zaobserwować można znaczące zmiany. Wciąż najbardziej zadowoleni z jakości obsługi są mieszkańcy województwa opolskiego. Słabo wypadające w poprzednich ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie

    Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie

    14:45 20.10.2014

    ... placówkach powoduje, że pracownicy obsługi klienta uczą się rozpoznawać Tajemniczych Klientów. Tajemniczy Klient często jest demaskowany ze względu na brak ... ustrukturalizowanych wywiadów telefonicznych z osobami, które miały doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientami (sprzedaż, obsługa klienta) i które zgodziły się podzielić swoimi opiniami na ... WIĘCEJ

    Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, badania marketingowe, badania rynku
  • Operatorzy komórkowi a obsługa klienta

    Operatorzy komórkowi a obsługa klienta

    12:30 03.03.2014

    ... mobilnej, które objęło ponad 100 operatorów działających w 25 krajach, w tym w Polsce. Celem analiz KPMG jest poznanie trendów w zakresie jakości obsługi klientów usług telefonii komórkowej. Aby lepiej zrozumieć perspektywę użytkownika, badanie przeprowadzono przy użyciu techniki tajemniczego klienta. W wyniku prowadzonych działań odbyto prawie ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2013 r.

    Jakość obsługi klienta w 2013 r.

    12:41 05.02.2014

    ... ogromna. W 2011 roku nasz narodowy wskaźnik był niższy o prawie 28 punktów procentowych, a w 2012 o ponad 15 punktów procentowych. Dziś wskaźnik zadowolenia klientów w Polsce (PCSI) wynosi prawie 75% i traci do amerykańskiego odpowiednika zaledwie 2,2 punktów procentowych. Nasz krajowy wskaźnik jest również o 3,3 punktów procentowych niższy ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi w bankach 2013

    Jakość obsługi w bankach 2013

    13:51 23.09.2013

    ... pozytywnego wizerunku wśród internautów, którzy stanowią grupę nowoczesnych, wymagających klientów. Dlatego też zwycięstwo w internetowym rankingu jakości obsługi to ... aspektów jakości obsługi (system transakcyjny, infolinia, bankowość telefoniczna i mobilna, obsługa w placówkach) dla każdego banku obliczyliśmy udział pozytywnych wypowiedzi ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy

    Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy

    00:25 29.07.2013

    ... wydać o 13 proc. więcej pieniędzy na produkty firm, których obsługa klienta spełnia ich wymagania. - Według badań firmy consultingowej Bluewolf, zwiększenie ... a 69 proc. z przedstawicielami firm branży handlowej – mówi Marcin Janiszewski, Dyrektor Operacyjny ds. Kluczowych Klientów w Infosys BPO Poland. Polacy też cenią sobie jakość W Polsce ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, jakość obsługi klienta, badania przedsiębiorstw

 

1 2 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: