eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › obsługa klientów
  • Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały

    Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały

    00:22 24.05.2013

    ... klientów nie akceptuje oczekiwania na odpowiedź email dłuższego niż kilka godzin, a jedynie 8% zgadza się czekać dłużej niż jeden dzień. „Kanał email z punktu widzenia firmy jest zdecydowanie prostszy i tańszy w obsłudze. Jednak obsługa ... na urządzeniach mobilnych. Dwóch na pięciu klientów, którzy kontaktowali się z contact center w ciągu ostatniego ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Właściwa obsługa klienta zapewnia konkurencyjność

    Właściwa obsługa klienta zapewnia konkurencyjność

    00:10 09.02.2013

    ... do marki poziomu obsługi wynosi aż 18%, co oznacza, że właściwa obsługa klienta ma newralgiczne znaczenie dla osiągnięcia przewagi nad konkurencją. ... w technologie zapewniające zintegrowany wgląd w obsługę klientów we wszystkich kanałach (28%), w rozwiązania do analizy danych biznesowych i dotyczących klientów (27%) oraz w systemy do zarządzania ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, jakość obsługi klienta, badania przedsiębiorstw
  • Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny

    Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny

    09:59 29.11.2012

    ... , że zdarzają im się takie zachowania. Uwaga na niewidocznych klientów Wyniki tworzą niepokojący obraz klientów niezadowolonych lub niezdecydowanych. Nasuwa się również pytanie, ... swoimi wrażeniami w rosyjskim portalu społecznościowym VKontakte. „Wyniki badania dowodzą, że obsługa klienta stała się nową formą marketingu i ma większe znaczenie ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Placówki bankowe - jakość obsługi 2012

    Placówki bankowe - jakość obsługi 2012

    11:12 01.08.2012

    ... Banka a.s. na Słowacji do – 98%, CI Bank - 97,3%. …nieco gorzej doradcy biznesowi (obsługa klienta korporacyjnego) Obsługa klientów zainteresowanych założeniem konta dla spółki z ograniczoną odpowiedzialnością wypadła średnio – tu wynik w kategorii obsługa wyniósł 79,3%, a w podkategorii „Przebieg rozmowy” – 78,1%. Oba wyniki są wyższe od średnich ... WIĘCEJ

    Tematy: placówki bankowe, banki, bankowość mobilna, obsługa klienta
  • Jakość obsługi klienta najlepsza w Szczecinie

    Jakość obsługi klienta najlepsza w Szczecinie

    09:47 28.03.2012

    ... jest najwyższy 58% poziom satysfakcji klientów. Nieco mniej tych pozytywnych ocen jest w Poznaniu. Poziom 50% satysfakcji klientów przekroczył jeszcze tylko Kraków ... i w woj. podkarpackim. Gdzie najlepiej chorować, a gdzie ubezpieczyć samochód? Na podstawie ocen klientów wyłoniono także najlepsze branże w największych polskich miastach. Dominują te ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2011 r.

    Jakość obsługi klienta w 2011 r.

    00:21 17.03.2012

    ... z urodą i zdrowym stylem życia. Z obsługi firm z branży uroda, salony, perfumerie zadowolonych jest najwięcej klientów. Co może wielu zaskoczyć dobrze oceniana jest też branża zdrowie i medycyna (58% poziom zadowolenia klientów), a więc m.in. apteki, przychodnie, szpitale, prywatne gabinety lekarskie. Podium zamyka branża rozrywka, kultura ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Polskie biura podróży w tyle za słowackimi

    Polskie biura podróży w tyle za słowackimi

    12:00 04.08.2010

    ... ,9%. Zgodnie z ocenami tajemniczych klientów na najlepszą obsługę można liczyć w Słowacji (84,1%) i na Węgrzech (79,7%). Polska w tej kategorii zajęła trzecią pozycję z wynikiem 76%, czwarte miejsce przypadło Czechom (75,8%), piąte Bułgarii (73,3%), a szóste, ostatnie Rumunii (65%). Średnia w kategorii obsługa wyniosła 75,8%. W budowaniu lojalności ... WIĘCEJ

    Tematy: biura podróży, wakacje, oferty turystyczne, branża turystyczna
  • Polacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji

    Polacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji

    13:43 29.04.2010

    ... stopniu korzystająca z nowoczesnych form kontaktu, takich jak: e-mail, pytanie ze strony www czy livechat - rozmowa on-line. Najefektywniejsze kanały komunikacji według klientów Korzystanie z różnych kanałów komunikacji z dostawcami usług jest w Polsce zjawiskiem powszechnym. 89% konsumentów przynajmniej od czasu do czasu kontaktuje się z biurem ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, kontakty z klientami, komunikacja z klientem
  • Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie

    Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie

    13:13 19.04.2010

    Badania dowiodły, że nieprofesjonalna obsługa mailowa ma znaczące przełożenie biznesowe: ponad 53% badanych rezygnuje ze współpracy z firmą, która nie odpowiada na otrzymywane wiadomości mailowe. Dodatkowo, ... WIĘCEJ

    Tematy: e-maile, e-mail, poczta elektroniczna, obsługa klienta
  • Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

    Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

    10:32 08.03.2010

    ... , oferując klientowi na przykład możliwość wyjścia ze zautomatyzowanego systemu, takiego jak obsługa przez Internet lub samoobsługa głosowa. I wreszcie firmy muszą w sposób bardziej spersonalizowany traktować konsumentów, integrując dane klientów i opracowując procesy, które pozwalałyby rozpoznawać wartość każdego klienta i historię dotychczasowej ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta

poprzednia  

1 2 3 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: