00:45 22.01.2022
... w swoich dziedzinach. Z tego trendu próbują korzystać także duże marki, które za pośrednictwem swoich pracowników starają się skrócić dystans między firmą a klientem. Autentyczność bywa także wyrażana np. poprzez zaangażowanie marki w działania społeczne, które mogą liczyć na szeroką akceptację klientów. 7) Personalizacja to trend ...
09:00 03.12.2021
Firma Deloitte zaprezentowała właśnie najświeższą odsłonę raportu Global Marketing Trends 2022. Opracowanie pokazuje m.in. zmiany i trendy, jakie w ostatnim czasie zaszły w relacjach z klientami. Są one w dużym stopniu efektem pandemii i konieczności kompletnego przeprojektowania podejścia do klienta i oferowanych mu doświadczeń. I tak np. okazuje ...
13:12 02.11.2021
Przed nami wyniki XIV już edycji raportu Top Marka przygotowanego przez magazyn "Press" i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Najnowsze badanie objęło swoim zasięgiem 500 brandów i 50 branż oraz ponad 108 mln informacji. Tegorocznym zwycięzcą został PKO Bank Polski. Na podium uplasowały się także marki Orlen i Bank Pekao. Raporty magazynu „Press” i ...
14:00 13.09.2021
... niż jedną czwartą swojego budżetu na CX. Aż 82% inwestuje w relacje z klientem od 25% do 50% swoich środków – połowa z tej grupy wydaje zaś dokładnie ... samego procesu zakładania u nich konta, a następnie zadbania o nawiązanie bliższej relacji z klientem w kluczowych pierwszych trzech miesiącach korzystania z ich e-bankowości. W końcu, w przypadku ...
09:03 18.02.2021
Polscy konsumenci niewątpliwie doceniają możliwości, jakie daje im cyfrowa komunikacja. Świetnym tego przykładem może być chociażby tempo, w którym adaptujemy rozwiązania bankowości elektronicznej, czy pracę w systemie home office. Jak jednak dowodzą ...
09:59 27.01.2021
Firma KPMG przedstawiła rezultaty raportu „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości”. Z opracowania wynika, że pomimo zawirowań związanych z pandemią wiele branż nie zapomniało o tym, jak ważna jest dbałość o doświadczenia klientów. W Polsce szczególnie dobrze wypadł sektor finansowy. W przypadku banków i operatorów płatności wskaźnik ...
09:27 04.12.2020
... możliwość nieograniczonego ani czasowo, ani przestrzennie dostępu do potrzebnych informacji. I choć z pewnością nigdy nie wyeliminują całkowicie człowieka z obszaru kontaktu pomiędzy klientem a instytucją, to już teraz w znacznej mierze wspomagają jego pracę. 24 proc. ankietowanych, którzy wzięli udział w naszym badaniu, wybiera kontakt ...
11:51 25.11.2020
... trendów sprzedawcy powinni znaleźć odpowiedź - podpowiada Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Czego dowiadujemy się o sklepach internetowych: Jeśli komunikacja z klientem, to głównie poprzez social media. Swoje oferty najchętniej promują w mediach społecznościowych (76 proc. bezpłatnie / 48 proc płatnie) i w newsletterach (51 ...
10:27 19.11.2020
... sposób patrzenia na rynek i konsumenta. Po pierwsze, kluczem do sukcesu będzie pozyskiwanie danych o klientach – z systemów e-commerce i CRM (zarządzania relacjami z klientem), a także mediów społecznościowych. Po drugie, za pomocą platformy danych klientów (CDP) należy przewidywać ich przyszłe zachowania. W końcu – warto zwiększać swoją ...
10:32 17.11.2020
... jeszcze większego znaczenia? Jak sprawdzić, czy pracownicy naszej organizacji zdają sobie sprawę z wagi doświadczeń konsumenckich? Co zmienia koronawirus w kontekście komunikacji z klientem? Cena, funkcje produktu i jego dostępność to niewątpliwie istotne kwestie dla niemal wszystkich kupujących. Istotne, ale czy najważniejsze? Jak przekonuje Mood ...
Od lipca wyższe wypłaty rent i emerytur
Raty kredytów rosną dużo szybciej niż ceny najmu
Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ma 360 mln zł zaległości
Ceny ubezpieczenia OC zaskakują
Jak bardzo opłaca się praca w gamedev? Wynagrodzenia od 6 tys. brutto
EUR/CHF poniżej parytetu
Sprzedaż mieszkań spadła