09:27 04.12.2020
... możliwość nieograniczonego ani czasowo, ani przestrzennie dostępu do potrzebnych informacji. I choć z pewnością nigdy nie wyeliminują całkowicie człowieka z obszaru kontaktu pomiędzy klientem a instytucją, to już teraz w znacznej mierze wspomagają jego pracę. 24 proc. ankietowanych, którzy wzięli udział w naszym badaniu, wybiera kontakt ...
11:51 25.11.2020
... trendów sprzedawcy powinni znaleźć odpowiedź - podpowiada Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Czego dowiadujemy się o sklepach internetowych: Jeśli komunikacja z klientem, to głównie poprzez social media. Swoje oferty najchętniej promują w mediach społecznościowych (76 proc. bezpłatnie / 48 proc płatnie) i w newsletterach (51 ...
10:27 19.11.2020
... sposób patrzenia na rynek i konsumenta. Po pierwsze, kluczem do sukcesu będzie pozyskiwanie danych o klientach – z systemów e-commerce i CRM (zarządzania relacjami z klientem), a także mediów społecznościowych. Po drugie, za pomocą platformy danych klientów (CDP) należy przewidywać ich przyszłe zachowania. W końcu – warto zwiększać swoją ...
10:32 17.11.2020
... jeszcze większego znaczenia? Jak sprawdzić, czy pracownicy naszej organizacji zdają sobie sprawę z wagi doświadczeń konsumenckich? Co zmienia koronawirus w kontekście komunikacji z klientem? Cena, funkcje produktu i jego dostępność to niewątpliwie istotne kwestie dla niemal wszystkich kupujących. Istotne, ale czy najważniejsze? Jak przekonuje Mood ...
12:47 05.11.2020
... wiele osób zaczyna mówić w jej imieniu bez odpowiedniego przygotowania. Ważne jest, aby cała komunikacja była spójna i oparta na marce. Pomoże to zapewnić poczucie stabilności. ... gotowe do publikacji, zanim zwrócą się inni reporterzy. Istotna jest też właściwa komunikacja do innych wybranych grup, które mogą okazać się swoistym rzecznikiem w ...
11:46 03.11.2020
Pandemia nie pozostaje bez wpływu na marki i ich możliwości w zakresie docierania od odbiorców. Niektóre brandy dostrzegają na tym polu potężne problemy. Nie dotyczą one jednak ani firm wyspecjalizowanych w produkcji smartfonów, ani też operatorów komórkowych. Obie te branże, po chwilowych zawirowaniach, zdołały wrócić na dotychczasowe tory i ...
12:06 02.11.2020
Poznaliśmy wyniki XIII już edycji raportu Top Marka. Najświeższe badanie objęło swoim zasięgiem 500 brandów i 50 branż. Na jego potrzeby wzięto pod lupę najwyższą w historii zestawienia ilość materiałów - ponad 97 mln informacji. Autorzy badania wzięli na warsztat 2 mln tekstów prasowych, 15 mln internetowych i 80 mln postów w mediach ...
11:37 10.09.2020
... jeszcze bardziej potrzebne. Jednocześnie oprócz profesjonalizmu i wiedzy eksperckiej, jeszcze ważniejsze są kompetencje miękkie, umożliwiające nawiązywanie lepszego i bardziej bezpośredniego kontaktu z klientem. Nikt nie był w stanie przewidzieć, że w tak krótkim czasie dojdzie nie tylko do pandemii, ale również poważnych gospodarczych konsekwencji ...
00:22 29.07.2020
... z koniecznością wstrzymania swojej działalności. W tych trudnych warunkach zmianie uległy również marketing i komunikacja, które w znacznej mierze przeniosły się do sieci. Jak można się domyślić, nie zabrakło przy tym problemów. Marketing i komunikacja nie powinny milknąć nawet w kryzysie Jak podkreśla Hanna Gehrke-Gut z GutPR, już poprzedni ...
00:50 18.07.2020
... Ewa Skibińska – marketing manager Grupy BY MADE Aby usprawnić kontakt z klientem w czasie epidemii, wprowadziliśmy dwie dodatkowe opcje zdalnego spotkania z doradcą: wideorozmowy ... podpisujemy zgodnie z planem. Tomasz Pietrzyński, członek zarządu More Place Komunikacja w okresie lockdownu właściwie ograniczyła się do maili i telefonów, ponieważ nasze ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Jaki był rok 2020 na rynku mieszkaniowym?
COVID-19 bez wpływu na wyniki sprzedaży deweloperów
Polacy kupili w 2020 roku obligacje skarbowe za ponad 28 miliardów
Fiskus pozbawia odliczenia VAT bo kontrahent jest nierzetelny
Wypłata odszkodowania nie zawsze jest przychodem podatkowym
Kto ponosi odpowiedzialność za szczepionki na COVID-19?
USD odbija