eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › komunikacja z klientem
  • Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden

    Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden

    00:30 18.11.2022

    Allegro zostało liderem rankingu Top Marka w kategorii e-commerce, opublikowanego przez magazyn „Press” oraz PSMM Monitoring & More. W pierwszej piątce najsilniejszych marek w tej kategorii znalazły się także: Amazon, OLX, AliExpress oraz Zalando. Ranking Top Marka opublikowany przez magazyn „Press” oraz PSMM Monitoring & More wyłonił ... WIĘCEJ

    Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki
  • Najsilniejsze marki w mediach 2022. PKO Bank Polski liderem

    Najsilniejsze marki w mediach 2022. PKO Bank Polski liderem

    12:27 04.11.2022

    Zaprezentowane zostały wyniki XV już edycji raportu Top Marka przygotowanego przez Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More. Najnowsze badanie objęło swoim zasięgiem 500 brandów i 50 branż oraz ponad 70 mln informacji. Zwycięzcą został, podobnie jak przed rokiem, PKO Bank Polski. Na podium uplasowały się także marki Orlen i PGE. Raport Top Marka ... WIĘCEJ

    Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki
  • 15 trendów w marketingu w 2022 roku

    15 trendów w marketingu w 2022 roku

    00:45 22.01.2022

    ... w swoich dziedzinach. Z tego trendu próbują korzystać także duże marki, które za pośrednictwem swoich pracowników starają się skrócić dystans między firmą a klientem. Autentyczność bywa także wyrażana np. poprzez zaangażowanie marki w działania społeczne, które mogą liczyć na szeroką akceptację klientów. 7) Personalizacja to trend ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing, trendy marketingowe, działania marketingowe
  • 7 najważniejszych trendów marketingu 2022

    7 najważniejszych trendów marketingu 2022

    09:00 03.12.2021

    Firma Deloitte zaprezentowała właśnie najświeższą odsłonę raportu Global Marketing Trends 2022. Opracowanie pokazuje m.in. zmiany i trendy, jakie w ostatnim czasie zaszły w relacjach z klientami. Są one w dużym stopniu efektem pandemii i konieczności kompletnego przeprojektowania podejścia do klienta i oferowanych mu doświadczeń. I tak np. okazuje ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, trendy marketingowe, działania marketingowe, komunikacja z klientem
  • Najsilniejsze marki w mediach 2021

    Najsilniejsze marki w mediach 2021

    13:12 02.11.2021

    Przed nami wyniki XIV już edycji raportu Top Marka przygotowanego przez magazyn "Press" i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Najnowsze badanie objęło swoim zasięgiem 500 brandów i 50 branż oraz ponad 108 mln informacji. Tegorocznym zwycięzcą został PKO Bank Polski. Na podium uplasowały się także marki Orlen i Bank Pekao. Raporty magazynu „Press” i ... WIĘCEJ

    Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki
  • 3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience

    3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience

    14:00 13.09.2021

    ... niż jedną czwartą swojego budżetu na CX. Aż 82% inwestuje w relacje z klientem od 25% do 50% swoich środków – połowa z tej grupy wydaje zaś dokładnie ... samego procesu zakładania u nich konta, a następnie zadbania o nawiązanie bliższej relacji z klientem w kluczowych pierwszych trzech miesiącach korzystania z ich e-bankowości. W końcu, w przypadku ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, banki, sektor finansowy, bankowość elektroniczna
  • Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?

    Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?

    09:03 18.02.2021

    Polscy konsumenci niewątpliwie doceniają możliwości, jakie daje im cyfrowa komunikacja. Świetnym tego przykładem może być chociażby tempo, w którym adaptujemy rozwiązania bankowości elektronicznej, czy pracę w systemie home office. Jak jednak dowodzą ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja, kanały cyfrowe, digitalizacja, bankowość elektroniczna
  • Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie

    Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie

    09:59 27.01.2021

    Firma KPMG przedstawiła rezultaty raportu „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości”. Z opracowania wynika, że pomimo zawirowań związanych z pandemią wiele branż nie zapomniało o tym, jak ważna jest dbałość o doświadczenia klientów. W Polsce szczególnie dobrze wypadł sektor finansowy. W przypadku banków i operatorów płatności wskaźnik ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?

    Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?

    09:27 04.12.2020

    ... możliwość nieograniczonego ani czasowo, ani przestrzennie dostępu do potrzebnych informacji. I choć z pewnością nigdy nie wyeliminują całkowicie człowieka z obszaru kontaktu pomiędzy klientem a instytucją, to już teraz w znacznej mierze wspomagają jego pracę. 24 proc. ankietowanych, którzy wzięli udział w naszym badaniu, wybiera kontakt ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, AI, uczenie maszynowe
  • Sklepy internetowe. Jak poprawić komunikację z klientem?

    Sklepy internetowe. Jak poprawić komunikację z klientem?

    11:51 25.11.2020

    ... trendów sprzedawcy powinni znaleźć odpowiedź - podpowiada Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Czego dowiadujemy się o sklepach internetowych: Jeśli komunikacja z klientem, to głównie poprzez social media. Swoje oferty najchętniej promują w mediach społecznościowych (76 proc. bezpłatnie / 48 proc płatnie) i w newsletterach (51 ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, reklama i marketing, promocja sklepu, jak podwyższyć sprzedaż

 

1 2 ... 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: