eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › obsługa klientów
  • Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

    Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

    10:19 16.12.2009

    ... rocznie. Są one związane z całkowitą rezygnacją z usług firmy bądź z przechodzeniem klientów do konkurencji z powodu ich złych doświadczeń. Podczas badania konsumentów ... zwiększanie się świadomości konsumenckiej powoduje, że rosną również koszty związane z niezadowoleniem klientów” - mówi Daniel Hong, Główny Analityk ds. Interakcji z Klientem w Ovum ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Biura podróży: jakość obsługi klienta

    Biura podróży: jakość obsługi klienta

    11:15 17.11.2009

    ... kategorii "Obsługa" najlepiej wypadł Rainbow Tours z wynikiem 91 proc., a za nim uplasował się Neckermann – 88,2 proc. Średnią oceną w tej kategorii było 76 proc. Zapraszamy ponownie Firma International Service Check starając się zapewnić jak najbardziej naturalne warunki przeprowadzanych konsultacji poprosiła klientów testowych o wykonanie ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?

    Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?

    13:35 18.09.2009

    ... na tym etapie? Na początek przykład pozytywny. W Disneylandzie udaje się zatrzymać klientów nawet w 90 minutowej kolejce. Nie narzekają, a na dodatek są zadowoleni. ... tą drogą? To zależy. Powielanie gotowych rozwiązań, bez uwzględnienia specyfiki oferty i klientów, to ślepa uliczka. Negatywnym przykładem jest tu pewna firma udzielająca telefonicznie ... WIĘCEJ

    Tematy: czas oczekiwania, jakość obsługi klienta, budowanie zaufania klientów, kontakty z klientami
  • Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta

    Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta

    07:15 11.07.2009

    ... szerokopasmowego dostępu do Internetu. Tajemniczy klient w swoim żywiole Spośród klientów testowych, zarejestrowanych w bazie International Service Check, zostały wybrane te ... osobie, a obsługa przebiegła bez żadnych zakłóceń. Tyle samo osób zapewniło, że konsultant starał się utrzymywać kontakt wzrokowy. Tylko 14 proc. klientów miało zastrzeżenia ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2008 r.

    Jakość obsługi klienta w 2008 r.

    14:24 31.03.2009

    ... o badaniu Metodologia Programu oparta jest na technice Mystery Shopping, polegającej na analizie systemu obsługi klienta przez niezależnych od firmy „tajnych klientów”. Audytorzy są klientami poszczególnych firm i instytucji i oceniają jakość obsługi z punktu widzenia oczekiwań prawdziwych konsumentów. Edycja Programu „Jakość Obsługi 2008”, objęła ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta u jubilera

    Jakość obsługi klienta u jubilera

    00:03 20.12.2008

    ... wygląd. Sklepy uzyskały 92,7 proc. możliwych do zdobycia punktów, a szczególnie wysoko oceniona została prezentacja towaru (96,3 proc.). Mieszane uczucia budziły u klientów testowych: obsługa - 65,2 proc. i budowanie lojalności klienta - 55,3 proc. Wszystko razem dało średnią 71 proc. z możliwych do zdobycia punktów. Najlepsze wyniki ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Kawiarnie a jakość obsługi klienta

    Kawiarnie a jakość obsługi klienta

    01:06 16.11.2008

    ... klientów szybkość obsługi była nieakceptowalna, a 9,4 proc. osób miało wrażenie, że obsługa innych klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Jakość obsługi klienta a pokolenie Y

    Jakość obsługi klienta a pokolenie Y

    00:37 19.10.2008

    ... na trendy w obsłudze klientów. W tym celu zapytano menadżerów najwyższego szczebla i kadrę zarządzającą, w jaki sposób kształtują odczucia klientów, aby przyciągnąć i ... pokolenia Milenium. Inni dodają do tego „szybka, godną zaufania obsługa,” „współpracę bez zgrzytów,” „dopasowane podejście,” „uczciwość i zaufanie” i „nadawanie własnego stylu ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, badanie kadry zarządzającej, obsługa klienta, badania kadry zarządzającej
  • Obsługa klienta w opinii zarządu

    Obsługa klienta w opinii zarządu

    00:32 20.07.2008

    ... zarządzającą, a rzeczywistością doświadczaną przez większość ich klientów. Poniżej kilka wniosków z badania: Rola strategiczna czy operacyjna – specjaliści związani z obsługą klienta oraz kadra kierownicza zgodnie uznają, że obsługa klienta wpływa na postrzeganie firmy. Niewielu jednak uważa, że obsługa klienta pełni rolę strategiczną: Jedynie 20 ... WIĘCEJ

    Tematy: badania kadry zarządzającej, badanie kadry zarządzającej, kierownictwo, kadra kierownicza
  • CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta

    CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta

    00:09 22.03.2008

    ... (83%) uważa satysfakcjonującą klientów obsługę za bardzo ważną, dwie trzecie (66%) uważa możliwie krótki czas oczekiwania klientów w kolejce do ... definicji samoobsługowe portale internetowe stanowią niezwykle wydajny środek podtrzymywania zadowolenia klientów i jednoczesnej poprawy wydajności przedsiębiorstwa. Jednak firmy z pierwszej linii są ... WIĘCEJ

    Tematy: CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientem, obsługa klientów


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: