eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › obsługa klientów
  • Urzędy i urzędnicy wg Polaków

    Urzędy i urzędnicy wg Polaków

    10:06 24.12.2007

    ... zastrzeżeń do godzin obsługi interesantów w urzędach. Przynajmniej połowa jest przekonana, że urzędy ukierunkowane są na rozwiązywanie problemów obywateli i sprawną obsługę klientów (53%) oraz realizują swoje zadania szybko i terminowo (50%). Prawie co drugi badany (46%) uważa, że struktura urzędów oraz system informacji ... WIĘCEJ

    Tematy: badania społeczne, administracja publiczna, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta

    Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta

    01:29 27.11.2007

    ... 62,5%-100%. Prawie połowa placówek uzyskała wynik 100%. Dzień dobry, do widzenia Obsługa (pomoc i doradztwo) jest najważniejszą kategorią w całym badaniu, opisuje bowiem uprzejmość i ogólny stosunek pracowników do klientów oraz poddaje szczegółowej ocenie kompetencje pracowników. Ocenie poddane zostały następujące zagadnienia: powitanie (pierwszy ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, jakość usług w sklepach
  • Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?

    Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?

    13:49 29.06.2007

    ... obsługa klienta po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego") firma świadcząca usługi call center - ... : korespondencja pocztowa i telefon - po 29,0%. Kontakty z wykorzystaniem faksu nie przekraczają 4,5%, a wiadomości e-mail 3,0%. 91,5% klientów przyznaje, że zostali obsłużeni w miły i kulturalny sposób, a dwóch na dziesięciu badanych uskarża ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, rynek energetyczny
  • Jakość obsługi klienta w marketach

    Jakość obsługi klienta w marketach

    00:58 27.06.2007

    ... 60,4% (supermarkety) i 50% (dyskonty) pracownik obsługujący kasę podziękował klientowi za zakup. Zwykle obsługa była mechaniczna, czasami szorstka: - "Dałam pani, ponieważ drobniej ... ”). Podobnie kształtują się wyniki badania kompetencji pracowników. 33,3% klientów hipermarketów i 27,1 % klientów supermarketów oceniło ją jako “wyjątkową” (w ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, poziom satysfakcji klienta
  • Jakość usług w bankach europejskich

    Jakość usług w bankach europejskich

    00:54 15.05.2007

    Czy obsługa klienta jest inna w poszczególnych krajach? Czy wszędzie zwraca się uwagę na te same rzeczy? Kto oferuje wyższe standardy: banki lokalne, ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa
  • Jakość usług w bankach

    Jakość usług w bankach

    01:21 20.04.2007

    ... obsługę był akceptowalny dla 80% klientów i średnio wyniósł ok. 5,5 minuty. "Kiedy weszłam do banku, nie było w nim innych klientów. Wnętrze prezentowało się należycie – jest ... czas oczekiwania na połączenie z doradcą wyniósł 29,7 sekund, co dla 84% klientów było akceptowalne. Zdarzały się jednak przypadki problemów z całodobową infolinią, np. - " ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa
  • Firmy nie odpowiadają na e-maile klientów

    Firmy nie odpowiadają na e-maile klientów

    01:02 18.04.2007

    Klienci, którzy próbują skontaktować się z firmami za pomocą e-maili czekają na odpowiedź dłużej niż kilka lat temu lub w ogóle jej nie uzyskują - wynika z badań Hornstein Associates. Tylko połowa przebadanych przez Hornstein firm odpowiedziała na e-maile. 5 lat wcześniej aż 86 proc. firm, które wówczas wybrano do badania, przesłało swoją ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, firmowe strony www
  • Urzędy w oczach Polaków

    Urzędy w oczach Polaków

    00:04 07.04.2007

    Urzędy Stanu Cywilnego i Urzędy Gminy należą do placówek, których pracownicy są najlepiej oceniani przez Polaków - wynika z raportu "Urzędnik: oczekiwania i rzeczywistość" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań PBS DGA. Najgorzej w oczach Polaków wypadają Urzędy Pracy i ZUS, choć i tutaj średnia w 5-punktowej skali ocen ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta, obsługa klienta, administracja publiczna
  • (Nie)lojalność polskich klientów

    (Nie)lojalność polskich klientów

    01:12 02.04.2007

    ... ). Badania, które posłużyły do stworzenia indeksu, wskazują, że proces ten nabiera tempa - 26% klientów zmieniło w ciągu ostatnich sześciu miesięcy bank. 2007 może być rokiem masowej migracji klientów. 96% polskich klientów zmieniało w przeszłości dostawców. W czterech spośród 11 branż Polacy zmieniali usługodawców częściej niż wynosi ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klientów, preferencje konsumentów
  • Niska jakość usług w sklepach obuwniczych

    Niska jakość usług w sklepach obuwniczych

    00:54 20.02.2007

    ... sprzedaż wykorzystują sieci markowych sklepów z obuwiem. Czy dbają o swoich klientów? Czy starają się oferować usługi o wysokim standardzie? Firma ... klientów do marek czasami było wręcz negatywne, jak w przypadku tej deklaracji: "Mogę z czystym sumieniem napisać, że nigdy więcej już jako normalny klient nie pojawię się w tym sklepie. Obsługa ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, lojalność klientów, relacje z klientem, preferencje konsumentów

poprzednia  

1 ... 3 4 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: