eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › customer experience
  • 7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"

    7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"

    10:27 19.11.2020

    ... ponownych zakupów. Kiedy takie działanie widzą pracownicy, są 2,4 razy skłonniejsi do przychodzenia do pracy punktualnie – mówi Katarzyna Gawlik, Head of Customer Experience, Deloitte Digital w Europie Środkowej. Gdy marka poprzez swoje działania demonstruje człowieczeństwo, klienci ponad 1,5 razy częściej sięgną po jej produkty niż ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, komunikacja z klientem, pandemia
  • Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?

    Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?

    10:32 17.11.2020

    ... i powstającego w głowie konsumenta wizerunku marki. Znaczenie ma również jakość obsługi. Jak zadbać o customer experience w czasie pandemii? Mood Media radzi, aby zacząć od pracowników. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Dlaczego customer experience nabiera podczas pandemii jeszcze większego znaczenia? Jak sprawdzić, czy pracownicy naszej organizacji ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • 4 porady jak skutecznie prowadzić sklep internetowy

    4 porady jak skutecznie prowadzić sklep internetowy

    09:39 17.11.2020

    ... zmiany może być wprowadzenie od 31 grudnia tego roku, w prawie całej Europie, wymogów związanych z silnym uwierzytelnianiem klienta (tzw. z ang. Strong Customer Authentication: SCA). Podczas zakupów online konsumenci mogą zostać poproszeni przez bank o podanie dodatkowych informacji w celu potwierdzenia tożsamości. Jeśli tego nie ... WIĘCEJ

    Tematy: sklep internetowy, e-sklep, jak założyć sklep internetowy, założenie sklepu internetowego
  • Customer experience: kto przoduje w ochronie danych osobowych?

    Customer experience: kto przoduje w ochronie danych osobowych?

    10:53 13.10.2020

    Odpowiednia ochrona danych osobowych klientów to jeden z wyrazów dbałości o customer experience. Kto przoduje pod tym względem? Z badania opracowanego przez Genesys wynika, że najmniej mamy do zarzucenia bankom, opiece zdrowotnej oraz urzędom i ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo danych, obsługa klientów
  • Customer Experience w czasie pandemii

    Customer Experience w czasie pandemii

    11:37 10.09.2020

    ... pokazują, jak kruchy może okazać się wypracowany wcześniej kapitał Customer Experience, w obliczu choćby jednej większej wpadki. Co zmienia pandemia koronawirusa w kontekście komunikacji z klientem? Przede wszystkim holistyczne podejście do Customer Experience jest jeszcze bardziej potrzebne. Jednocześnie oprócz profesjonalizmu i wiedzy eksperckiej ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Nadchodzą "nowi" klienci. Jakich doświadczeń zakupowych potrzebują?

    Nadchodzą "nowi" klienci. Jakich doświadczeń zakupowych potrzebują?

    11:53 08.05.2020

    4 maja br., po wielu tygodniach oczekiwania, galerie handlowe ponownie otworzyły swoje drzwi dla klientów. W błędzie są jednak ci, którzy myślą, że sytuacja już wróciła do czasu sprzed pandemii. Wprawdzie klienci będą pojawiać się w sklepach coraz częściej, to jednak należy się spodziewać, że ich preferencje, potrzeby i priorytety nie będą tożsame ... WIĘCEJ

    Tematy: handel detaliczny, zachowania konsumentów, doświadczenia zakupowe, customer experience
  • Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy

    Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy

    08:37 09.04.2020

    ... się wyróżnikiem, pozwalającym sprzedać tę samą kolację za o wiele wyższą cenę. Tak działa ekonomia doświadczeń – mówi Wiesław Kotecki. Real time Customer Experience Management Podniesienie przychodów oraz zwiększenie lojalności klientów i zaufania do marki to główne korzyści, jakie płyną z prowadzenia kampanii marketingowych w czasie rzeczywistym ... WIĘCEJ

    Tematy: usługi kurierskie, obsługa klienta, jakość obsługi, customer experience
  • Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center

    Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center

    10:01 28.02.2020

    ... firmy z klientami. Salesforce poświęcił temu dwa poradniki adresowane do firm, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z serwisami społecznościowymi: „6 Steps to Trasformative Customer Service" oraz „The Complete Guide to Social Media for B2B Marketers". Na co powinni zwrócić uwagę ludzie od marketingu budując ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, obsługa klienta, komunikacja z klientem, relacje z klientem
  • Płatności zbliżeniowe i programy lojalnościowe. Tego chcą konsumenci

    Płatności zbliżeniowe i programy lojalnościowe. Tego chcą konsumenci

    00:22 01.02.2020

    Płatności w tradycyjnych placówkach handlowych bywają przyczyną frustracji klientów. Jak wynika z badania „Emerging Trends at Point of Sale”, przeprowadzonego przez Hanover Research dla Ingenico Group i FreedomPay, problemów technicznych podczas płatności przy kasie doświadczył na własnej skórze co drugi z kupujących. Sprzedawcy, którzy chcą ... WIĘCEJ

    Tematy: handel stacjonarny, zachowania konsumentów, customer experience, płatności zbliżeniowe
  • Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy

    Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy

    10:43 30.01.2020

    ... generują wielcy detaliści sieciowi (jak Walmart czy Carrefour); 18% obrotów należy do marek rozwijających modele sprzedaży bezpośredniej (D2C - Direct to Customer), w tym sklepów online; 9% należy do nowych kanałów (w tym sprzedaż poprzez media społecznościowe). Klienci są pragmatyczni – dokonując zakupów kierują się wygodą ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy przez internet, zachowania konsumentów, m-commerce, e-commerce

 

1 2 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: