eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematycustomer experience

customer experience - wiadomości i porady tematyczne

  • Neuromarketing, czyli jak nauka wpływa na zachowania konsumentów?

    Neuromarketing, czyli jak nauka wpływa na zachowania konsumentów?

    00:16 09.07.2025

    Wyobraź sobie, że reklama nie tylko przyciąga uwagę, ale czyta Twoje emocje i reaguje w czasie rzeczywistym. W 2025 roku marketing sensoryczny wkracza w erę neurotechnologii – EEG, eye-tracking i AI pozwalają markom zajrzeć w głąb umysłu klienta. To już nie intuicja, lecz nauka decyduje o tym, co kupujemy i dlaczego. Emocje sprzedają – dosłownie. ...

    Tematy: marketing sensoryczny, neuromarketing, EEG, eye-tracking
  • Boty w dziale obsługi klienta: oswojone czy nie?

    Boty w dziale obsługi klienta: oswojone czy nie?

    00:30 30.06.2025

    ... udanych i owocnych? Odpowiedzi na to pytanie udziela najnowsza edycja Armatis Customer Experience Index. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy konsumenci są gotowi zaufać ... między obsługą przez boty, a możliwością kontaktu z konsultantem w każdym momencie. Badanie Customer Experience Index zostało przeprowadzone przez SW Research w czerwcu 2025 roku na ...

    Tematy: boty, chatboty, obsługa klienta, dział obsługi klienta
  • Czy marketing sensoryczny w metaverse ma przyszłość?

    Czy marketing sensoryczny w metaverse ma przyszłość?

    09:37 10.02.2025

    Marketing sensoryczny to działania nakierowane na pobudzenie konsumenckich zmysłów i zbudowanie tym sposobem lojalności wobec marki. Wydawać by się mogło, że ze względu na swoją specyfikę powinien on być zarezerwowany wyłącznie dla fizycznych punktów sprzedaży. Tymczasem, jak wskazuje agencja Mood Media, okazuje się, że już trwają prace nad ...

    Tematy: Metaverse, wirtualna rzeczywistość, VR, nowe technologie
  • Zakupy online: dlaczego nie finalizujemy transakcji w sklepach internetowych?

    Zakupy online: dlaczego nie finalizujemy transakcji w sklepach internetowych?

    09:07 22.01.2025

    Zakupy online to już codzienność. Polacy coraz częściej odwiedzają sklepy internetowe, zapełniają koszyki zakupowe, a potem...rezygnują z finalizacji transakcji. Do takiej praktyki, jak wynika z najnowszego badania Santander Consumer Banku "Doświadczenia e-commerce", przyznaje się blisko co 4. kupujący. To duże wyzwanie dla e-sprzedawców. Jakie ...

    Tematy: jak zwiększyć sprzedaż, sprzedaż online, handel w internecie, e-commerce
  • Sztuczna inteligencja wyrównuje szanse między MŚP a dużym biznesem

    Sztuczna inteligencja wyrównuje szanse między MŚP a dużym biznesem

    00:30 15.12.2024

    Wykorzystanie sztucznej inteligencji zatacza coraz szersze kręgi, a jej obecność w biznesie jest już właściwie powszechna. I mowa tu nie tylko o gigantach rynkowych, ale również o sektorze MŚP. Jak przekonuje Salesforce, narzędzia AI mogą w skuteczny sposób wyrównywać szanse pomiędzy małymi i średnimi przedsiębiorstwami a firmami o znacznie ...

    Tematy: sektor MŚP, MŚP, sztuczna inteligencja, AI
  • Jak technologia i nauka kreują doświadczenia zakupowe?

    Jak technologia i nauka kreują doświadczenia zakupowe?

    11:39 25.06.2024

    Handel detaliczny ewoluuje, a wraz z nim przeobrażeniom ulegają zachowania konsumentów. Znaczny wpływ na to ma intensywny rozwój e-commerce, który może stanowić dla sklepów stacjonarnych swoistego rodzaju inspiracje. Niektóre strategie stosowane w środowisku online można bowiem wdrażać również w fizycznych sklepach tak, aby te ostatnie stawały się ...

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Trendy w e-commerce 2024

    Trendy w e-commerce 2024

    00:31 26.12.2023

    ... korzyścią, którą daje sprzedawcom analiza predykcyjna, jest personalizacja doświadczeń zakupowych. Personalizacja customer experience W budowaniu silnych relacji z klientami w 2024 roku e-sklepom pomoże personalizacja customer experience. Narzędzia, które pozwalają na dostosowanie ścieżki zakupowej do potrzeb konkretnego konsumenta, sprawiają ...

    Tematy: e-commerce, handel internetowy, zakupy internetowe, sklepy internetowe
  • Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    00:22 16.12.2023

    ... dzięki ekranom i kioskom cyfrowym. Wyniki badania przeprowadzonego przez Mood Media w roku 2023 na ponad 8 000 uczestnikach z całego świata - In-store Customer Trends - pozwalają zgłębić zrozumienie potrzeb klientów i określić strategie potrzebne do: wydłużenia czasu przebywania klientów w sklepie, zwiększenia szansy dokonania zakupu, upewnienia ...

    Tematy: customer experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?

    Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?

    09:33 11.11.2023

    Dbałość o coraz wyższy współczynnik konwersji to niewątpliwie jeden z kluczowych kroków do osiągnięcia sukcesu w e-commerce. Na tym oczywiście nie koniec - warto też zainwestować w dobre opisy produktów, atrakcyjne grafiki czy poprawę nawigacji na stronach. Co jednak, gdy po podjęciu tych wszystkich starań klienci nadal nie finalizują zakupów ...

    Tematy: jak zwiększyć sprzedaż, sprzedaż online, handel w internecie, e-commerce
  • Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    13:55 25.09.2023

    ... marką, jest wypadkową zdarzeń, mających miejsce podczas wielu etapów ścieżki klienta (Customer Journey). W trakcie m.in. obserwowania kampanii reklamowych, zakupu produktów, korzystania z obsługi posprzedażowej czy programu lojalnościowego. Kategoria Customer Experience weszła na stałe do słownika pojęć branży marketingowej, sprzedażowej, a także ...

    Tematy: customer experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem

 

1 2 ... 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: