customer experience - wiadomości i porady tematyczne
-
Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?
13:34 29.03.2017
... w zdecydowanym centrum, co z kolei wymaga uwzględnienia takich kwestii jak customer experience. – Amazon, Uber czy Netflix to przykłady firm, które w udany ... przeznaczą na nie ponad jedną trzecią wszystkich wydatków informatycznych (35 proc.). Customer experience stał się głównym obszarem konkurencyjności firm ze względu na tzw. systemy samouczące ...
Tematy: customer experience, rozwój firmy, przewaga konkurencyjna, cyfryzacja -
Po co nam Customer Journey Mapping?
11:13 02.03.2017
... klientami pokaże, czy podjęte działania mają faktyczne przełożenie na ich zachowania i doświadczenie. Dlaczego warto poprawiać doświadczenia klienta? (Customer Experience) Customer Journey Mapping daje możliwości poprawy Customer Experience (CX), czyli sumy wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką czy firmą. Nie można ignorować ...
Tematy: customer Journey Map, customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi klienta -
Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y
00:15 20.02.2016
Ile wynosi siła nabywcza pokolenia Y? To już podobno trylion dolarów. Wystarczająco dużo, aby przekonać tradycyjne sklepy o sensie budowania lojalności klientów reprezentujących tę generację. Zrealizowane przez Salesforce badanie przygląda się oczekiwaniom współczesnych konsumentów i może stanowić inspirację dla handlu. „2015 Connected Shoppers ...
Tematy: sklepy internetowe, handel detaliczny, decyzje zakupowe, preferencje konsumentów -
Warto dbać o customer experience
00:49 07.12.2013
... kierunek, który pozwoli firmom osiągnąć oczekiwany wzrost i coraz lepsze wyniki operacyjne to inwestycje w technologie cyfrowe i poprawianie jakości doświadczenia klienta (tzw. customer experience). Jest to też kierunek, który obrali światowi liderzy. Accenture zebrało opinie wyższej kadry menadżerskiej z działów IT z ponad 200 globalnych firm ...
Tematy: działy IT, IT, koszty IT, customer experience