eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematycustomer experience

customer experience - wiadomości i porady tematyczne

  • Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?

    Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?

    13:34 29.03.2017

    ... w zdecydowanym centrum, co z kolei wymaga uwzględnienia takich kwestii jak customer experience. – Amazon, Uber czy Netflix to przykłady firm, które w udany ... przeznaczą na nie ponad jedną trzecią wszystkich wydatków informatycznych (35 proc.). Customer experience stał się głównym obszarem konkurencyjności firm ze względu na tzw. systemy samouczące ...

    Tematy: customer experience, rozwój firmy, przewaga konkurencyjna, cyfryzacja
  • Po co nam Customer Journey Mapping?

    Po co nam Customer Journey Mapping?

    11:13 02.03.2017

    ... klientami pokaże, czy podjęte działania mają faktyczne przełożenie na ich zachowania i doświadczenie. Dlaczego warto poprawiać doświadczenia klienta? (Customer Experience) Customer Journey Mapping daje możliwości poprawy Customer Experience (CX), czyli sumy wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką czy firmą. Nie można ignorować ...

    Tematy: customer Journey Map, customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y

    Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y

    00:15 20.02.2016

    Ile wynosi siła nabywcza pokolenia Y? To już podobno trylion dolarów. Wystarczająco dużo, aby przekonać tradycyjne sklepy o sensie budowania lojalności klientów reprezentujących tę generację. Zrealizowane przez Salesforce badanie przygląda się oczekiwaniom współczesnych konsumentów i może stanowić inspirację dla handlu. „2015 Connected Shoppers ...

    Tematy: sklepy internetowe, handel detaliczny, decyzje zakupowe, preferencje konsumentów
  • Warto dbać o customer experience

    Warto dbać o customer experience

    00:49 07.12.2013

    ... kierunek, który pozwoli firmom osiągnąć oczekiwany wzrost i coraz lepsze wyniki operacyjne to inwestycje w technologie cyfrowe i poprawianie jakości doświadczenia klienta (tzw. customer experience). Jest to też kierunek, który obrali światowi liderzy. Accenture zebrało opinie wyższej kadry menadżerskiej z działów IT z ponad 200 globalnych firm ...

    Tematy: działy IT, IT, koszty IT, customer experience

poprzednia  

1 ... 7 8



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: