eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Jakość usług w bankach europejskich

Jakość usług w bankach europejskich

2007-05-15 00:54

Przeczytaj także: Jakość usług w bankach

W kategorii dotyczącej wyglądu placówek i prezencji pracowników pierwsze miejsce zajęły Węgry z wynikiem 95,6%, a ostatnie Bułgaria z wynikiem 79,3%. W tej kategorii Polska zajęła piąte miejsce osiągając ocenę 89,4%.

Kolejna z kategorii dotyczyła pomocy i doradztwa. Najlepsze oceny uzyskały banki węgierskie z oceną w wysokości 91,4%, najgorsze natomiast słoweńskie – 71,2%. Polska znalazła się na szóstym miejscu z wynikiem 73,9%.

Jedna z ważniejszych kategorii odnosiła się do starań pracowników o powrót klienta w przyszłości i zbudowania przywiązania do banku. Wyniki w tej kategorii pozostawiają wiele do życzenia. Badania pokazały, że w budowaniu lojalności klienta najbardziej starają się palcówki w Serbii (78,7%), a najmniej w Bułgarii (32,5%). Polska uplasowała się na trzecim miejscu z wynikiem 73,3%.

Informacje o badaniu
Badania objęły swoim zasięgiem osiem krajów Europy Centralnej: Bułgarię, Chorwację, Czechy, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowenię i Węgry. W okresie od 26 lutego do 28 marca przeprowadzono 283 badania i sprawdzono w sumie 86 banków w 32 miastach.

poprzednia  

1 2

Warunki pracy w 2006 roku

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: