eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jakość usług w bankach
  • Klienci banków: liczy się solidność banku i bliskość oddziału

    Klienci banków: liczy się solidność banku i bliskość oddziału

    12:25 18.07.2007

    ... elektronicznej. Internet jest dla tych pierwszych naturalnym środkiem komunikacji, nic więc dziwnego, że z wygody, jaką zapewnia, chętnie korzystają także w dziedzinie usług finansowych. Osoby starsze szczególnie cenią sobie bliskość placówki bankowej w ich miejscu zamieszkania oraz osobisty kontakt z pracownikiem banku. Nie oznacza to ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, obsługa bankowa, jakość usług w bankach, oddziały bankowe
  • Jakość usług w bankach europejskich

    Jakość usług w bankach europejskich

    00:54 15.05.2007

    ... lokalne, czy oddziały międzynarodowych grup finansowych. To pytania, na które ISC starało się odpowiedzieć w przeprowadzonym badaniu poziomu obsługi klienta w największych bankach w Europie Środkowej. Oto główne wnioski z przygotowanego przez International Service Check raportu pt. "Bank Mystery Shopping Survey 2 - March'07". Wszystkie wyniki ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa
  • Jakość usług w bankach

    Jakość usług w bankach

    01:21 20.04.2007

    ... wcześniejsze doświadczenia. Ostatnim etapem badania było wypełnienie formularza oceniającego jakość usług zaoferowanych w placówce, w której została złożona niespodziewana wizyta. Wizyty ... kompetencji pracowników. Niezwykle ważny jest pierwszy kontakt sprzedawcy i klienta. W zbadanych bankach w 46% przypadków klienci testowi nie poczuli się zauważeni ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: