obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Ranking banków. Które najlepsze według tajemniczych klientów?
00:26 09.01.2016
... zaledwie 65,9 proc. , a najsłabszy bank otrzymał 39,3 proc. Pięć aspektów obsługi klienta do pilnej poprawy! Tajemniczy klienci przeprowadzający badanie zostali poproszeni o określenie w ... 2/3 z nich (63,3 proc.) wręczyła klientom wizytówkę. Obsługa do poprawy, za to prezencja na 5+ Mimo że obsługa klienta w wielu miejscach kuleje, banki na pewno ...
Tematy: ranking banków, najlepsze banki, tajemniczy klient, obsługa klienta -
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
00:15 11.12.2015
... idealny sposób na budowanie więzi pomiędzy klientem, a marką oraz na nagradzanie klienta za to z jest z nam. Taki system można ułożyć na wiele sposobów. ... będą musieli za długo czekać na dostawę. Możemy w prosty sposób zniwelować ten efekt informując klienta o statusie jego zamówienia. Do dyspozycji mamy powiadomienia SMS i mailowe. Nasz klient ...
Tematy: lojalność klienta, relacje z klientem, sklepy internetowe, obsługa klienta -
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
11:18 18.11.2015
... firm jest obecność publikacji na ich temat w języku angielskim na portalach branżowych na Zachodzie. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono w formie tajemniczego klienta i objęło swym zasięgiem polskie firmy sektora eCommerce, które nie stanowią spółek powiązanych z zagranicznymi firmami oraz nie posiadają spółek zależnych za ...
Tematy: firmy IT, sektor IT, ekspansja zagraniczna, kontakty z klientami -
Jak przygotować sklep internetowy na Boże Narodzenie?
00:40 11.11.2015
... bowiem jednym z najgorętszych okresów dla sklepów internetowych i wymaga szczególnego przygotowania. W tym intensywnym okresie bardzo ważne jest niemalże wszystko. Częściej dostępna obsługa klienta, krótkie okresy dostawy i możliwość zwrotu nietrafionych prezentów to tylko kropla w morzu przygotowań do Gwiazdki. Na co jeszcze należy zwrócić uwagę ...
Tematy: sklepy internetowe, obsługa klienta, zakupy przez Internet, Boże Narodzenie -
Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?
11:37 26.10.2015
Jak w wynika z badania zrealizowanego przez Opineo.pl, do pisania opinii polscy konsumenci zasiadają przeważnie wieczorem. Ich wypowiedzi mają do nawet 20 tysięcy znaków, a główną motywacją do ich sformułowania są przeważnie prośby ze strony kupującego. Zarówno w przypadku negatywnych, jak i pozytywnych komentarzy, główną intencją piszących jest - ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, zachowania konsumentów -
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
11:08 13.10.2015
... nasze potrzeby, jest często czynnikiem determinującym wybór sprzedawcy (CX Act 2015). Na co stawiać w obsłudze klienta? – telefon a inne kanały Obsługa klientów przez telefon generuje wyższe koszty niż obsługa w innych kanałach. Wynikają one z niższej wydajności konsultantów (zamiast jednej rozmowy telefonicznej, konsultant w tym samym czasie ...
Tematy: obsługa klienta, call center, e-commerce, biuro obsługi klienta -
Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności
00:30 09.08.2015
... czatu w obsłudze klienta może się nawet podwoić. Potwierdzają to wyniki naszego badania. W raporcie idealo dotyczącym form obsługi klienta opublikowanym w lutym 2014 ... wiadomości tekstowych. Niekiedy zdarza się także, że sprzedawcy prowadzą obsługę klienta zarówno za pośrednictwem komunikatorów internetowych, jak i wbudowanego w witrynę czatu. Wśród ...
Tematy: sklepy internetowe, e-sklepy, obsługa klienta, jakość obsługi klienta -
Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces
10:06 22.05.2015
... Bardzo często to właśnie po jej publikacji sklep wysyła do klienta zamówiony towar lub oddaje pieniądze w przypadku rezygnacji z zakupu. Negatywny komentarz to dla ... Lepiej przeprosić za zaistniałą sytuację i zaproponować rozwiązanie z korzyścią dla klienta. Nie bój się wyprowadzić klienta z błędu. Jeśli okazuje się, że klient jest niezadowolony z ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, obsługa klienta, decyzje konsumenckie -
Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus
11:21 06.05.2015
... swobodę wyboru sposobu kontaktu z naszym bankiem, tj. telefon, e-mail, chat, Skype, gwarantując mu jednocześnie szybką i kompleksową odpowiedź. Śledzimy trendy obsługi klienta na rynku polskim i za granicą i jednocześnie obserwujemy stały wzrost zainteresowania ze strony klientów alternatywnymi dla telefonu opcjami kontaktu – komentuje Agnieszka ...
Tematy: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, ubezpieczyciele, oeratorzy telefonii komórkowej -
4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta
12:07 23.04.2015
... negatywnego wrażenia, jakie zrodziłoby się wobec informacji o braku wiedzy u dotychczasowego konsultanta. Wdrożenie czatu w contact center oznacza zwykle skrócenie czasu oczekiwania klienta na odpowiedź, co oznacza także mniejsze obciążenie dla zespołu agentów. 3. Korzyść contact center – oszczędności Czat generuje niższe koszty niż rozmowy ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, komunikacja z klientem, chat