eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyobsługa klienta

obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • 7 branż, które czeka rewolucja customer service

    7 branż, które czeka rewolucja customer service

    13:22 28.02.2017

    ... na zadane pytanie, czasem wystarczy zbyt skomplikowany proces składania zamówień, a jeszcze kiedy indziej - trudności w umówieniu wizyty. Gabinety, szpitale, przychodnie Sprawna obsługa klienta powinna szczególnie interesować placówki medyczne, zwłaszcza te z sektora publicznego, które nader często znajdują się w ogniu krytyki ze względu na złą ...

    Tematy: customer service, obsługa klienta, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • 10 najważniejszych trendów w e-commerce. Co przyniesie rok 2017?

    10 najważniejszych trendów w e-commerce. Co przyniesie rok 2017?

    13:38 12.01.2017

    ... w tematyce e-commerce i marketingu w firmie Metrilo. Na pozycjach 6-10 w rankingu PayU znalazły się: omnichannel, płatności, sztuczna inteligencja, wirtualny asystent zakupowy oraz obsługa klienta w czasie rzeczywistym. Z pełnym opisem światowych trendów w eCommerce można zapoznać się na blogu PayU.

    Tematy: e-commerce, zakupy online, sklepy internetowe, jak podwyższyć sprzedaż
  • Kantory internetowe oczami klientów

    Kantory internetowe oczami klientów

    12:01 09.01.2017

    ... obsługi klienta. Podobne noty zdobył Cinkciarz.pl, zbliżone są również opinie na jego temat. Wśród plusów: „Wszystko szybko, sprawnie, czytelnie i przejrzyście. Polecam jak najbardziej!” (użytkownik keneda). Wśród minusów jednak pojawiają się: terminowość realizacji usług i długi czas oczekiwania na przelew, a także nieodpowiednia obsługa klienta ...

    Tematy: kantory internetowe, wymiana walut, kupno waluty, jakość obsługi
  • Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji

    Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji

    12:43 05.12.2016

    ... klienci i to właśnie oni wskazują przedsiębiorcom, jak bardzo istotna jest w dzisiejszych czasach właściwa obsługa klienta. Obsługa klienta - wyzwania technologiczne Badanie Saleforce dowodzi m.in., że współczesna obsługa klienta musi zdawać sobie sprawę z różnic pokoleniowych występujących pomiędzy poszczególnymi grupami nabywców. Nie można bowiem ...

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, transformacja cyfrowa, cyfryzacja
  • Bankowość mobilna: jest dobrze, a może być jeszcze lepiej

    Bankowość mobilna: jest dobrze, a może być jeszcze lepiej

    11:34 20.06.2016

    ... w tym przypadku zgodny z najlepszymi światowymi praktykami. Na podobnym poziomie znajduje się kwestia możliwości uzyskania przez klienta informacji o ofercie na stronie internetowej banku - 67 proc. Kolejny krok w podróży klienta - aktywacja usług cyfrowych wygląda już nieco gorzej, analiza wykazała tylko 52 proc. zgodności z najlepszymi ...

    Tematy: banki, sektor bankowy, bankowość mobilna, relacje z klientem
  • Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe

    Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe

    11:32 31.05.2016

    ... metody radzenia sobie w ciężkich sytuacjach w obsłudze, dzięki czemu zwiększa szansę na budowanie pozytywnego doświadczenia klienta oraz zmniejsza ryzyko odczuwania przez siebie nadmiarowych i niepotrzebnych emocji. Często działania klienta są celowe i świadome. Jeżeli bowiem uda się klientowi wyprowadzić z równowagi opiekuna, łatwiej jest nim ...

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, kontakty z klientami, opiekun klienta
  • Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?

    Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?

    00:46 22.04.2016

    ... , z którego korzysta wprawdzie wciąż nieznaczny odsetek polskich użytkowników, jednak dla zagranicznych marek jest już narzędziem nowatorskiej obsługi klienta i prezentacji produktów. Omnichannel w obsłudze klienta Wielokanałowość w sklepie internetowym nie powinna ograniczać się jedynie do sprzedaży. Konsumenci powinni mieć też poczucie, że mogą ...

    Tematy: omnichannel, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce, prowadzenie sklepu internetowego
  • Nadchodzi spersonalizowana obsługa klienta

    Nadchodzi spersonalizowana obsługa klienta

    12:24 21.04.2016

    ... sobą spersonalizowana obsługa klientów i pracowników. Nadal jednak sygnalizują pewne kłopoty z jej wdrożeniem. 8 na 10 firm zauważa, ... od narzędzi do analizy danych biznesowych do aplikacji branżowych i rozwiązań w zakresie obsługi klienta. Ponadto 81% ankietowanych zauważa istotną korelację pomiędzy rozwiązaniami informatycznymi dostępnymi w chmurze ...

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, relacje z klientem
  • Administracja publiczna: jakie trendy w obsłudze klienta?

    Administracja publiczna: jakie trendy w obsłudze klienta?

    10:36 10.02.2016

    Obsługa klienta zmienia się bardzo dynamicznie, zmiany te nie omijają obszaru administracji publicznej. David Moody VP & Global Practice Leader, Government and Public Sector w firmie Verint Systems Inc. przedstawił najważniejsze światowe prognozy dotyczące zmian w zakresie obsługi klienta w administracji publicznej na rok 2016. Zmiany te ...

    Tematy: administracja publiczna, obsługa klienta, e-administracja, rok 2016
  • Obsługa klienta 2015

    Obsługa klienta 2015

    10:57 19.01.2016

    ... o historii klienta. Badanie Salesforce pokazało, że najskuteczniejsze firmy modelują obsługę klientów pod kątem ewolucji ich wymagań i zwyczajów – obsługują klientów, tak, jak ci tego oczekują. Szczególnie wyraźnie widać to w trójkącie, w którym trzy zmienne to wielokanałowa komunikacja, aktywność w socialmediach i obsługa klienta z wykorzystaniem ...

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, dział obsługi klienta

poprzednia  

1 ... 7 8 9 ... 16

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: