-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
00:46 22.04.2016
... , z którego korzysta wprawdzie wciąż nieznaczny odsetek polskich użytkowników, jednak dla zagranicznych marek jest już narzędziem nowatorskiej obsługi klienta i prezentacji produktów. Omnichannel w obsłudze klienta Wielokanałowość w sklepie internetowym nie powinna ograniczać się jedynie do sprzedaży. Konsumenci powinni mieć też poczucie, że mogą ...
Tematy: omnichannel, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce, prowadzenie sklepu internetowego -
Nadchodzi spersonalizowana obsługa klienta
12:24 21.04.2016
... sobą spersonalizowana obsługa klientów i pracowników. Nadal jednak sygnalizują pewne kłopoty z jej wdrożeniem. 8 na 10 firm zauważa, ... od narzędzi do analizy danych biznesowych do aplikacji branżowych i rozwiązań w zakresie obsługi klienta. Ponadto 81% ankietowanych zauważa istotną korelację pomiędzy rozwiązaniami informatycznymi dostępnymi w chmurze ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, relacje z klientem -
Administracja publiczna: jakie trendy w obsłudze klienta?
10:36 10.02.2016
Obsługa klienta zmienia się bardzo dynamicznie, zmiany te nie omijają obszaru administracji publicznej. David Moody VP & Global Practice Leader, Government and Public Sector w firmie Verint Systems Inc. przedstawił najważniejsze światowe prognozy dotyczące zmian w zakresie obsługi klienta w administracji publicznej na rok 2016. Zmiany te ...
Tematy: administracja publiczna, obsługa klienta, e-administracja, rok 2016 -
Obsługa klienta 2015
10:57 19.01.2016
... o historii klienta. Badanie Salesforce pokazało, że najskuteczniejsze firmy modelują obsługę klientów pod kątem ewolucji ich wymagań i zwyczajów – obsługują klientów, tak, jak ci tego oczekują. Szczególnie wyraźnie widać to w trójkącie, w którym trzy zmienne to wielokanałowa komunikacja, aktywność w socialmediach i obsługa klienta z wykorzystaniem ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, dział obsługi klienta -
Ranking banków. Które najlepsze według tajemniczych klientów?
00:26 09.01.2016
... zaledwie 65,9 proc. , a najsłabszy bank otrzymał 39,3 proc. Pięć aspektów obsługi klienta do pilnej poprawy! Tajemniczy klienci przeprowadzający badanie zostali poproszeni o określenie w ... 2/3 z nich (63,3 proc.) wręczyła klientom wizytówkę. Obsługa do poprawy, za to prezencja na 5+ Mimo że obsługa klienta w wielu miejscach kuleje, banki na pewno ...
Tematy: ranking banków, najlepsze banki, tajemniczy klient, obsługa klienta -
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
00:15 11.12.2015
... idealny sposób na budowanie więzi pomiędzy klientem, a marką oraz na nagradzanie klienta za to z jest z nam. Taki system można ułożyć na wiele sposobów. ... będą musieli za długo czekać na dostawę. Możemy w prosty sposób zniwelować ten efekt informując klienta o statusie jego zamówienia. Do dyspozycji mamy powiadomienia SMS i mailowe. Nasz klient ...
Tematy: lojalność klienta, relacje z klientem, sklepy internetowe, obsługa klienta -
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
11:18 18.11.2015
... firm jest obecność publikacji na ich temat w języku angielskim na portalach branżowych na Zachodzie. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono w formie tajemniczego klienta i objęło swym zasięgiem polskie firmy sektora eCommerce, które nie stanowią spółek powiązanych z zagranicznymi firmami oraz nie posiadają spółek zależnych za ...
Tematy: firmy IT, sektor IT, ekspansja zagraniczna, kontakty z klientami -
Jak przygotować sklep internetowy na Boże Narodzenie?
00:40 11.11.2015
... bowiem jednym z najgorętszych okresów dla sklepów internetowych i wymaga szczególnego przygotowania. W tym intensywnym okresie bardzo ważne jest niemalże wszystko. Częściej dostępna obsługa klienta, krótkie okresy dostawy i możliwość zwrotu nietrafionych prezentów to tylko kropla w morzu przygotowań do Gwiazdki. Na co jeszcze należy zwrócić uwagę ...
Tematy: sklepy internetowe, obsługa klienta, zakupy przez Internet, Boże Narodzenie -
Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?
11:37 26.10.2015
Jak w wynika z badania zrealizowanego przez Opineo.pl, do pisania opinii polscy konsumenci zasiadają przeważnie wieczorem. Ich wypowiedzi mają do nawet 20 tysięcy znaków, a główną motywacją do ich sformułowania są przeważnie prośby ze strony kupującego. Zarówno w przypadku negatywnych, jak i pozytywnych komentarzy, główną intencją piszących jest - ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, zachowania konsumentów -
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
11:08 13.10.2015
... nasze potrzeby, jest często czynnikiem determinującym wybór sprzedawcy (CX Act 2015). Na co stawiać w obsłudze klienta? – telefon a inne kanały Obsługa klientów przez telefon generuje wyższe koszty niż obsługa w innych kanałach. Wynikają one z niższej wydajności konsultantów (zamiast jednej rozmowy telefonicznej, konsultant w tym samym czasie ...
Tematy: obsługa klienta, call center, e-commerce, biuro obsługi klienta