obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
E-sklepy: 5 najważniejszych zasad komunikacji z klientem
00:40 14.03.2018
... obsługa klienta. Zgodnie z tą zasadą sprawnie powinien być realizowany nie tylko sam proces zakupowy, ale także obsługa ...
Tematy: komunikacja z klientem, sklepy internetowe, obsługa klienta, e-commerce -
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
00:34 11.03.2018
Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Jakie zmiany przyniosą najbliższe lata? Według ostatnich danych z mediów ...
Tematy: komunikacja z klientem, nowe technologie, sztuczna inteligencja, obsługa klienta -
Sztuczna inteligencja zarobi dla firm przeszło 1 bln USD
00:31 01.10.2017
... dowodzą, że wykorzystanie tej ostatniej w rozwiązaniach wspomagających sprzedaż, obsługę klienta i marketing przełoży się na zintensyfikowanie rozwoju gospodarczego. Szacuje się ... z rynku. Zmiany te zachodzą zwłaszcza w obszarach marketingu sprzedaży i obsługi klienta. Najważniejsze wnioski z badania Salesforce: Wspomniany wzrost przychodów firm (1,1 ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, nowe technologie, postęp technologiczny -
Wysoka jakość obsługi tłumaczy wyższą cenę
12:35 22.09.2017
... do ponownego zakupu — zauważa Woźny — Weźmy na przykład sprzedawcę sprzętu elektronicznego, choćby telewizorów. Dział marketingu i sprzedaży jest w stanie zainteresować potencjalnego klienta ofertą handlową, zachęcić go do zakupu, a wreszcie sprzedać urządzenie. Ale już cały proces obsługi transakcji, a potem także obsługi gwarancyjnej, jeśli ...
Tematy: jakość obsługi, obsługa klienta, User Experience, Collaborative Exchange -
E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta
12:28 06.08.2017
... nie przynoszą oczekiwanych wyników, a które z nich są dla niego najbardziej optymalne. Poznanie klienta Komunikacja, której podstawą jest cykl życia klienta, polega w zdecydowanej mierze na personalizacji. Skrupulatnie wypracowany profil klienta, poszerzony o informacje na temat jego zachowania, jest największą wartością w pracy e-mail marketera ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta, e-mail marketing -
3 gorące trendy w e-commerce
10:06 04.07.2017
... się spersonalizowana obsługa klienta. Stworzenie pola do zindywidualizowanej interakcji opartej na zainteresowaniach i celach zakupowych klientów pozwala firmom na zapewnienie najlepszego doświadczeni klienta. Co więcej, kiedy „szyty na miarę” system personalizacji działa dobrze, to technologia wpływa na pozytywne doświadczenie klienta. W efekcie ...
Tematy: e-commerce, jak podnieść sprzedaż, obsługa klienta, sklep internetowy -
Jak zostać królem customer experience?
10:14 31.05.2017
... wskazuje, że polscy konsumenci oczekują od przedsiębiorstw przede wszystkim przestrzegania podstawowych zasad i spełnienia fundamentalnych kryteriów pod względem produktów, usług i obsługi klienta. Dobre wyniki na tle regionu, dystans do światowego lidera Marki w Polsce zebrały stosunkowo dobre oceny klientów w zestawieniu z innymi krajami naszego ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki -
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
00:25 10.04.2017
... niemal 1/3 wyszukiwań będzie właśnie głosowych. – Granica pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta stają się coraz bardziej płynne. W obliczu tych zmian, aby ... komunikację za pomocą różnych kanałów. Ważne jest, aby pracownicy z działów obsługi klienta mieli dostęp do wszystkich informacji o konsumencie w każdym miejscu i o każdej porze ...
Tematy: marketing automation, jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta -
Usługi finansowe mają być innowacyjne
11:30 02.03.2017
... ważnym momentem, jakiego jeszcze w tej branży nie było: jeśli nie chcą zmniejszenia swoich udziałów w rynku, muszą postawić na innowacyjność i walkę o klienta, zwłaszcza w obszarach, które zaczęły obsługiwać fintechy. Klient wybiera bezpieczeństwo i zaufanie Ostatnie zmiany polityczne i gospodarcze, takie jak wybory prezydenckie w USA i Brexit ...
Tematy: FinTech, usługi finansowe, nowe technologie, sektor finansowy -
Po co nam Customer Journey Mapping?
11:13 02.03.2017
... ), czyli sumy wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką czy firmą. Nie można ignorować CX. To jeden z kluczowych trendów wskazywanych przez marketerów, który wyprzedza content marketing, mobile, personalizację i social media. Badanie Econsultancy wskazało, że dla większości firm obsługa klienta i Customer Experience będą ...
Tematy: Customer Journey Map, customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi klienta