eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyobsługa klienta

obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    12:58 08.10.2018

    ... powiązaną z rozmówcą, formą komunikatów. Punktem wyjścia powinna tu być znajomość potrzeb klienta. Aby móc jak najtrafniej na nie odpowiedzieć, warto zapoznać się z ... Nawet jeśli masz już spore doświadczenie w skutecznym identyfikowaniu i zaspakajaniu potrzeb klienta, możliwe, że spotkasz się z jego zastrzeżeniami. Nie obawiaj się tego również, ...

    Tematy: relacje z klientami, lojalność klientów, obsługa klienta, model CZK
  • 5 etapów obsługi klienta

    5 etapów obsługi klienta

    00:20 20.08.2018

    Proces obsługi klienta ściśle związany jest z kołem zakupowym klienta, a więc z procesem podejmowania decyzji zakupowej. Niezwykle istotne jest pozytywne doświadczenie klienta, analizowane nie z perspektywy sprzedawcy ale od strony samego klienta. Czasem możesz nieopatrznie zepsuć pozytywne wrażenie i stracić klienta bezpowrotnie. Mam nadzieję, że ...

    Tematy: obsługa klienta, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów, kontakty z klientami
  • Chatboty opanowują rynek?

    Chatboty opanowują rynek?

    13:05 17.07.2018

    ... boty Badania Global Market Insights potwierdzają, że głównym obszarem lokowania inwestycji w chatboty (43%) są dziś rozwiązania tworzone z myślą o działach obsługi klienta. Za nim sklasyfikowane zostały media społecznościowe, systemy do przetwarzania składanych zamówień oraz aplikacje marketingowe. Firma analityczna wskazała również w jakim tempie ...

    Tematy: komunikacja z klientem, nowe technologie, sztuczna inteligencja, obsługa klienta
  • Customer experience podnosi przychody

    Customer experience podnosi przychody

    12:22 13.07.2018

    ... dbałość o customer experience to wręcz niezbędny element budowania wizerunku marki. Dowodem na to mogą być chociażby światowi liderzy w zarządzaniu doświadczeniami klienta, których wyniki finansowe godne są pozazdroszczenia. Jak wynika z najnowszego badania KPMG, najbardziej cenione przez konsumentów firmy umiejętnie łączą przychody z inwestycjami ...

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?

    Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?

    10:31 01.06.2018

    ... klienta ze sklepem, oddziaływanie na jego emocje i zmysły, odpowiadanie na jego oczekiwania. Zwrot towaru to ważny touchpoint klienta z marką, mimo że zapoczątkowany rezygnacją klienta ... firmy może jednak pozbawić sklep stałych dochodów od powracającego klienta. Według badań uniwersytetów w Waszyngotnie i Wirginii klienci, którzy mogli zwrócić towar ...

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Wyzwania pracownika contact i call center

    Wyzwania pracownika contact i call center

    00:44 31.05.2018

    ... na barkach konsultantów call/contact center. Coraz częściej to już nie tylko obsługa telefonicznych zgłoszeń, ale również zapytań składanych przez konsumentów ... rzeczy, które muszą wiedzieć osoby pracujące w telefonicznej obsłudze klienta. – Praca w dziale obsługi klienta wymaga zaangażowania, a także wrażliwości społecznej. Konsultant musi być ...

    Tematy: call center, praca w call center, praca na słuchawce, obsługa klienta
  • Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?

    Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?

    08:26 15.05.2018

    ... zatem zwiększyć swoją konkurencyjność? Co robić lepiej? Tutaj kłania się obsługa klienta. Brak reklamacji – powód do radości? Nie do końca. Jeśli klienci nie ... reklamacji powinien być elementem budowania satysfakcji klienta. Bardzo ważne jest umiejscowienie reklamacji na etapie posprzedażowej obsługi klienta. Czy opłaca się źle obsługiwać swoich ...

    Tematy: reklamacja, sprzedaż, strategia sprzedaży, obsługa klienta
  • 10 kluczowych trendów w obsłudze klienta firm produkcyjnych

    10 kluczowych trendów w obsłudze klienta firm produkcyjnych

    00:35 05.05.2018

    ... przychodów W sektorze produkcji obszar obsługi klienta często traktowany jest jak centrum kosztów. Zadania polegają tu na rozwiązywaniu problemów, jak np. zakomunikowanie o opóźnionej wysyłce czy wysłanie technika do naprawy uszkodzonej maszyny. Obecnie stan ten szybko ulega zmianom. Obsługa klienta przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii może ...

    Tematy: produkcja, firmy produkcyjne, trendy 2018, obsługa klienta
  • Rekrutacja. Jak znaleźć pracownika do kontaktu z klientem?

    Rekrutacja. Jak znaleźć pracownika do kontaktu z klientem?

    00:50 16.04.2018

    ... stresujących sytuacjach. Tacy ludzie pomogą nam zbudować markę firmy otwartej na potrzeby klienta, łatwej we współpracy i nowoczesnej. Jak ich znaleźć? Czytamy CV i listy ... mierzy się z wymagającymi klientami, którzy wpadają w złość, gdy produkt, usługa lub obsługa nie idą po ich myśli. W takich sytuacjach nasz pracownik musi umieć wyciszyć ...

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, obsługa klienta
  • 3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu

    3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu

    00:41 24.03.2018

    ... Brytanii pokazały, że aż prawie 70 proc. konsumentów spodziewa się, że obsługa sklepów będzie dysponować urządzeniami mobilnymi ułatwiającymi i usprawniającymi procesy sprzedażowe. - Z ... rozwiązania, dzięki którym wzrasta na przykład zadowolenie naszego klienta, które przekłada się na lojalność klienta, a firmy, które mają więcej lojalnych klientów, ...

    Tematy: customer experience, CX, usługi dla biznesu, jakość obsługi

poprzednia  

1 ... 5 6 7 ... 16

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: