obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
4 globalne trendy w Customer Experience
13:32 15.05.2019
... Chile na płaszczyźnie projektowania i działania doświadczenia klienta w punkcie sprzedaży są globalne. Okazuje się również, że w jakość doświadczeń klienta inwestuje już nie ... sytuacji zagrożenia racji bytu i muszą tworzyć coraz bardziej spersonalizowaną i angażującą, przygodę klienta z marką. Można powiedzieć, że dla utrzymania konkurencyjności, ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
09:37 07.05.2019
... . 71% pracowników obsługi klienta uważa, że ich rola w firmie jest bardziej strategiczna niż przed dwoma laty. W ciągu 18 miesięcy wykorzystanie sztucznej inteligencji w obszarze obsługi klienta wzrośnie o 143%. 66% zespołów obsługi klienta obserwuje wzrost wolumenu spraw załatwianych w kanałach cyfrowych. Obsługa klienta musi się doskonalić ze ...
Tematy: jakość obsługi, obsługa klienta, customer experience, sztuczna inteligencja -
Jak nowe technologie zmieniają banki?
12:37 28.03.2019
... problemów i udzielenie odpowiedzi niezależnie i szybko. Po drugie, bank odciąża w ten sposób infolinię i zapobiega niepotrzebnym wizytom w oddziale zirytowanego słabą obsługą klienta. Nadchodzi technologiczna rewolucja Wejście w życie unijnej dyrektywy PSD2 regulującej rynek usług płatniczych to dobry przykład pokazujący, jak nowe technologie ...
Tematy: technologie komunikacyjne, nowe technologie, banki, bankowość -
Po co bankowości transformacja cyfrowa?
08:53 19.02.2019
... oczekiwania klientów. Jak temu sprostać? Z pomocą przychodzą automatyzacja i sztuczna inteligencja, która ma pomóc w spersonalizowaniu obsługi klienta. Okazuje się, że w walce o jak najlepszą obsługę klienta oraz budowanie pozytywnego user experience, banki pozostają znacznie w tyle za liderami technologicznymi - poziom satysfakcji ich klientów nie ...
Tematy: banki, sektor bankowy, fintech, nowe technologie -
Nie ignoruj customer experience
11:24 05.02.2019
... który nie daje nam dziś żadnej gwarancji na lojalność ze strony klienta. Niemal 2/3 uczestników badania Dimension Data w Europie przyznaje, że kwestia customer ... trzeba zlikwidować” – akcentuje Nemo Verbist. – „Organizacje muszą uczynić z zarządzania doświadczeniami klienta priorytet – zgodnie ze swoimi deklaracjami.” Badanie ujawniło też, że wiele ...
Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami -
Coraz bieglejsi w customer experience
09:04 28.01.2019
... wpływ na skłonność do rekomendowania danej marki w Polsce mają filary personalizacja i wiarygodność. Dla polskich konsumentów podstawą budowania pozytywnych doświadczeń klienta w relacji marka-klient jest wiarygodność jako filar podstawowy i personalizacja jako filar wyróżniający. Choć waga wiarygodności spadła w odniesieniu do analiz z pierwszego ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki -
Zwrot towaru buduje lojalność klienta?
00:45 05.01.2019
... O roli polityki zwrotów przekonali się już giganci rynku, szczególnie w segmencie lifestyle oraz fashion. W branży e-commerce status legendy osiągnęła jakość obsługi klienta w sklepie Zappos sprzedającym buty. Firma znana jest z poświęcenia konsultantów oraz fanatycznego wręcz oddania zapewnianiu swoim klientom „efektu wow”. Firma pozwala ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki -
Customer experience równie ważny jak sam produkt
10:05 28.11.2018
... , że firmy potrafią skutecznie dopasować obsługę i budować zaangażowanie w oparciu o dane historyczne klienta. Zestawmy te dane z faktem, że aż 57% nabywców przestanie kupować produkty ... tych wyłania się duże pole do popisu. Jednak spełnienie oczekiwań współczesnego klienta łatwiej jest nazwać, niż faktycznie wykonać. Spójrzmy na dane: Tylko 23% ...
Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, elacje z klientami -
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
09:44 02.11.2018
... – pozytywny, odpowiednio zbudowany wizerunek marki może wpływać na poczucie wartości klienta, np. tak jak w przypadku marki Apple. Dłuższy czas gwarancji – który daje ... zakup wpłynie na jego codzienność lub prowadzenie biznesu. Wysoka jakość obsługi klienta – serdeczni, ale profesjonalni sprzedawcy to niekiedy główny powód, dla którego konsumenci ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, strategia sprzedażowa, relacje z klientami, obsługa klienta -
Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami
12:34 25.10.2018
... kształt i zwięzłość naszej wypowiedzi. Przezorni moderatorzy powinni mieć również pod ręką gotowe instrukcje i metody nawigacji dla zainteresowanego klienta. Mobile i social zmienią sposób patrzenia na obsługę klienta, szczególnie pod kątem nowych standardów i dobrych praktyk. Marka powinna być jak przyjaciel – pomocna i bliska. W ten sposób ...
Tematy: Social Customer Care, social media. media społecznościowe, relacje z klientami, lojalność klientów