eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › obsługa klienta
  • Jak HoReCa walczy o doświadczenia konsumentów?

    Jak HoReCa walczy o doświadczenia konsumentów?

    09:56 20.11.2019

    ... za słuszne, a nie ustalonej ceny, czy wybór pokoju odpowiedniego do nastroju. Dzisiaj każdy najmniejszy szczegół może być zdeterminowany przez wybór klienta. 2) Zanurzenie w marce To zupełnie naturalny trend customer experience w hotelarstwie. Klienci poszukują możliwości rozwoju osobistego, dostępu do wyjątkowych doznań kulinarnych, lub ... WIĘCEJ

    Tematy: branża HoReCa, gastronomia, hotele, restauracje
  • Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?

    Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?

    00:15 09.11.2019

    ... , opracowane przez Futurum Research na zlecenie firmy SAS, jednego z liderów analityki biznesowej dowodzi, że siłą napędową kreowania nowych, pozytywnych doświadczeń klienta (ang. customer experience, CX) będzie niewątpliwie technologia. Współcześni klienci już dziś przyzwyczajeni są do wysokiego poziomu usług i mnogości oferowanych im ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Obsługa klienta w instytucjach: urzędy skarbowe vs ZUS

    Obsługa klienta w instytucjach: urzędy skarbowe vs ZUS

    10:41 22.08.2019

    Obsługa klienta w urzędach skarbowych i ZUS-ie często bywa tematem dyskusji. Jakie zdanie mają o niej polskie mikrofirmy? Z Badania Polskiej Mikroprzedsiębiorczości wynika, że skarbówka wypada ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, urzędy skarbowe, ZUS, mikrofirmy
  • 5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej

    5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej

    11:45 14.06.2019

    ... specjalisty przekazując mu równocześnie wszystkie informacje potrzebne do zajęcia się sprawą. Taki system pozwala znacznie przyspieszyć i podnieść jakość obsługi klienta, a przy tym przejmuje obsługę rutynowych zgłoszeń pozwalając konsultantom przeznaczyć więcej czasu na zgłoszenia wymagające ludzkiej wrażliwości, empatii i kreatywności czy ... WIĘCEJ

    Tematy: infolinia, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, sztuczna inteligencja
  • 4 globalne trendy w Customer Experience

    4 globalne trendy w Customer Experience

    13:32 15.05.2019

    ... Chile na płaszczyźnie projektowania i działania doświadczenia klienta w punkcie sprzedaży są globalne. Okazuje się również, że w jakość doświadczeń klienta inwestuje już nie ... sytuacji zagrożenia racji bytu i muszą tworzyć coraz bardziej spersonalizowaną i angażującą, przygodę klienta z marką. Można powiedzieć, że dla utrzymania konkurencyjności, ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów

    Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów

    09:37 07.05.2019

    ... . 71% pracowników obsługi klienta uważa, że ich rola w firmie jest bardziej strategiczna niż przed dwoma laty. W ciągu 18 miesięcy wykorzystanie sztucznej inteligencji w obszarze obsługi klienta wzrośnie o 143%. 66% zespołów obsługi klienta obserwuje wzrost wolumenu spraw załatwianych w kanałach cyfrowych. Obsługa klienta musi się doskonalić ze ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi, obsługa klienta, customer experience, sztuczna inteligencja
  • Jak nowe technologie zmieniają banki?

    Jak nowe technologie zmieniają banki?

    12:37 28.03.2019

    ... problemów i udzielenie odpowiedzi niezależnie i szybko. Po drugie, bank odciąża w ten sposób infolinię i zapobiega niepotrzebnym wizytom w oddziale zirytowanego słabą obsługą klienta. Nadchodzi technologiczna rewolucja Wejście w życie unijnej dyrektywy PSD2 regulującej rynek usług płatniczych to dobry przykład pokazujący, jak nowe technologie ... WIĘCEJ

    Tematy: technologie komunikacyjne, nowe technologie, banki, bankowość
  • Po co bankowości transformacja cyfrowa?

    Po co bankowości transformacja cyfrowa?

    08:53 19.02.2019

    ... oczekiwania klientów. Jak temu sprostać? Z pomocą przychodzą automatyzacja i sztuczna inteligencja, która ma pomóc w spersonalizowaniu obsługi klienta. Okazuje się, że w walce o jak najlepszą obsługę klienta oraz budowanie pozytywnego user experience, banki pozostają znacznie w tyle za liderami technologicznymi - poziom satysfakcji ich klientów nie ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, sektor bankowy, fintech, nowe technologie
  • Nie ignoruj customer experience

    Nie ignoruj customer experience

    11:24 05.02.2019

    ... który nie daje nam dziś żadnej gwarancji na lojalność ze strony klienta. Niemal 2/3 uczestników badania Dimension Data w Europie przyznaje, że kwestia customer ... trzeba zlikwidować” – akcentuje Nemo Verbist. – „Organizacje muszą uczynić z zarządzania doświadczeniami klienta priorytet – zgodnie ze swoimi deklaracjami.” Badanie ujawniło też, że wiele ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Coraz bieglejsi w customer experience

    Coraz bieglejsi w customer experience

    09:04 28.01.2019

    ... wpływ na skłonność do rekomendowania danej marki w Polsce mają filary personalizacja i wiarygodność. Dla polskich konsumentów podstawą budowania pozytywnych doświadczeń klienta w relacji marka-klient jest wiarygodność jako filar podstawowy i personalizacja jako filar wyróżniający. Choć waga wiarygodności spadła w odniesieniu do analiz z pierwszego ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 10 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: