-
Jak HoReCa walczy o doświadczenia konsumentów?
09:56 20.11.2019
... za słuszne, a nie ustalonej ceny, czy wybór pokoju odpowiedniego do nastroju. Dzisiaj każdy najmniejszy szczegół może być zdeterminowany przez wybór klienta. 2) Zanurzenie w marce To zupełnie naturalny trend customer experience w hotelarstwie. Klienci poszukują możliwości rozwoju osobistego, dostępu do wyjątkowych doznań kulinarnych, lub ...
Tematy: branża HoReCa, gastronomia, hotele, restauracje -
Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?
00:15 09.11.2019
... , opracowane przez Futurum Research na zlecenie firmy SAS, jednego z liderów analityki biznesowej dowodzi, że siłą napędową kreowania nowych, pozytywnych doświadczeń klienta (ang. customer experience, CX) będzie niewątpliwie technologia. Współcześni klienci już dziś przyzwyczajeni są do wysokiego poziomu usług i mnogości oferowanych im ...
Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami -
Obsługa klienta w instytucjach: urzędy skarbowe vs ZUS
10:41 22.08.2019
Obsługa klienta w urzędach skarbowych i ZUS-ie często bywa tematem dyskusji. Jakie zdanie mają o niej polskie mikrofirmy? Z Badania Polskiej Mikroprzedsiębiorczości wynika, że skarbówka wypada ...
Tematy: obsługa klienta, urzędy skarbowe, ZUS, mikrofirmy -
5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej
11:45 14.06.2019
... specjalisty przekazując mu równocześnie wszystkie informacje potrzebne do zajęcia się sprawą. Taki system pozwala znacznie przyspieszyć i podnieść jakość obsługi klienta, a przy tym przejmuje obsługę rutynowych zgłoszeń pozwalając konsultantom przeznaczyć więcej czasu na zgłoszenia wymagające ludzkiej wrażliwości, empatii i kreatywności czy ...
Tematy: infolinia, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, sztuczna inteligencja -
4 globalne trendy w Customer Experience
13:32 15.05.2019
... Chile na płaszczyźnie projektowania i działania doświadczenia klienta w punkcie sprzedaży są globalne. Okazuje się również, że w jakość doświadczeń klienta inwestuje już nie ... sytuacji zagrożenia racji bytu i muszą tworzyć coraz bardziej spersonalizowaną i angażującą, przygodę klienta z marką. Można powiedzieć, że dla utrzymania konkurencyjności, ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
09:37 07.05.2019
... . 71% pracowników obsługi klienta uważa, że ich rola w firmie jest bardziej strategiczna niż przed dwoma laty. W ciągu 18 miesięcy wykorzystanie sztucznej inteligencji w obszarze obsługi klienta wzrośnie o 143%. 66% zespołów obsługi klienta obserwuje wzrost wolumenu spraw załatwianych w kanałach cyfrowych. Obsługa klienta musi się doskonalić ze ...
Tematy: jakość obsługi, obsługa klienta, customer experience, sztuczna inteligencja -
Jak nowe technologie zmieniają banki?
12:37 28.03.2019
... problemów i udzielenie odpowiedzi niezależnie i szybko. Po drugie, bank odciąża w ten sposób infolinię i zapobiega niepotrzebnym wizytom w oddziale zirytowanego słabą obsługą klienta. Nadchodzi technologiczna rewolucja Wejście w życie unijnej dyrektywy PSD2 regulującej rynek usług płatniczych to dobry przykład pokazujący, jak nowe technologie ...
Tematy: technologie komunikacyjne, nowe technologie, banki, bankowość -
Po co bankowości transformacja cyfrowa?
08:53 19.02.2019
... oczekiwania klientów. Jak temu sprostać? Z pomocą przychodzą automatyzacja i sztuczna inteligencja, która ma pomóc w spersonalizowaniu obsługi klienta. Okazuje się, że w walce o jak najlepszą obsługę klienta oraz budowanie pozytywnego user experience, banki pozostają znacznie w tyle za liderami technologicznymi - poziom satysfakcji ich klientów nie ...
Tematy: banki, sektor bankowy, fintech, nowe technologie -
Nie ignoruj customer experience
11:24 05.02.2019
... który nie daje nam dziś żadnej gwarancji na lojalność ze strony klienta. Niemal 2/3 uczestników badania Dimension Data w Europie przyznaje, że kwestia customer ... trzeba zlikwidować” – akcentuje Nemo Verbist. – „Organizacje muszą uczynić z zarządzania doświadczeniami klienta priorytet – zgodnie ze swoimi deklaracjami.” Badanie ujawniło też, że wiele ...
Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami -
Coraz bieglejsi w customer experience
09:04 28.01.2019
... wpływ na skłonność do rekomendowania danej marki w Polsce mają filary personalizacja i wiarygodność. Dla polskich konsumentów podstawą budowania pozytywnych doświadczeń klienta w relacji marka-klient jest wiarygodność jako filar podstawowy i personalizacja jako filar wyróżniający. Choć waga wiarygodności spadła w odniesieniu do analiz z pierwszego ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki