obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży
09:59 20.04.2021
... na kryzys, ale również sygnał, że powinni kontynuować inwestycje w handel cyfrowy, nie zapominając przy tym, jak bardzo istotna jest kompleksowa obsługa klienta. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co przyniosą sprzedawcom detalicznym nadchodzące miesiące? Które kategorie produktów odnotowały największą, a które najmniejszą dynamikę wzrostu ...
Tematy: handel detaliczny, handel, branża handlowa, zachowania konsumentów -
Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?
09:03 18.02.2021
... kontaktu były w ostatnich 12 miesiącach video rozmowy, z których skorzystało jedynie 13% ankietowanych. Pojawienie się koronawirusa przyspieszyło adaptację kanału video w obsłudze klienta. Znaczenie tak zwanego mirror world, będącego cyfrowym odzwierciedleniem świata realnego, jest obecnie coraz bardziej doceniane w sektorze usług oraz retail, choć ...
Tematy: komunikacja, kanały cyfrowe, digitalizacja, bankowość elektroniczna -
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
09:59 27.01.2021
... swojej oferty, eliminując te produkty i usługi, które mają najmniejszą wartość dla klienta i jednocześnie ekonomiczną dla instytucji – mówi Marcin Popadiuk, Customer & Strategy Lead w ... aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji z marką i jej produktami, co przekłada się na satysfakcję i lojalność klienta oraz skłonność do ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Najlepsze banki 2020 wg klientów
16:55 26.01.2021
Opublikowane zostały wyniki Rankingu Banków Miesięcznika Finansowego BANK, w którym najlepsze banki wybrali klienci. Usługi których banków ocenione zostały najlepiej? Na podium rankingu znalazły się Bank Millennium, który uzyskał 57,32 punktów, mBank, ze stratą na poziomie zaledwie dwóch setnych punktu oraz ING Bank Śląski, z wynikiem 55,29 punktu ...
Tematy: ranking banków, najlepsze banki, banki, oferty banków -
Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?
09:27 04.12.2020
... nie będą krępowali się zadawać pytań, które ich nurtują. W efekcie sprawne wykorzystanie botów przyczyni się do usprawnienia komunikacji i polepszy doświadczenia klienta z marką.
Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, AI, uczenie maszynowe -
Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce
00:36 21.11.2020
Pandemia przeniosła zakupy do internetu, z czego niewątpliwie cieszyć się mogą e-sprzedawcy. Powinni oni jednak pamiętać, że wyższe obroty to również większa ilość zwrotów towaru i reklamacji. Jak sobie z nimi radzić? Z doniesień merce.com wynika, że wygrywają te firmy, które decydują się na automatyzację tego rodzaju procesów oraz outsourcing ...
Tematy: sklepy internetowe, e-commerce, zwrot towaru, zwrot towaru zakupionego przez internet -
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
10:32 17.11.2020
... zakupu, jeśli w jakiś sposób będzie budzić negatywne emocje klienta (np. niekompetentna obsługa). Silna konkurencja na większości rynków sprawiła, że konsumenci ... w ich edukację na temat dobrej obsługi klienta? Analizujemy proces zakupowy także z punktu widzenia klienta, a nie tylko sprzedawcy Czy kierownictwo przekazuje pracownikom wartości ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Customer Experience w czasie pandemii
11:37 10.09.2020
... wszystko, co ich otacza, dlatego coraz ważniejsza jest świadomość ich całkowitego doświadczenia sensorycznego wokół marki. Przemyśl każdy krok i punkt interakcji z klienta z marką Ważne aby zrozumieć, gdzie i jak możemy informować naszych klientów o różnych kwestiach. Tzn. gdzie umiejscawiać poważne komunikaty dotyczące bezpieczeństwa czy ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Wideorozmowy, wirtualny spacer i zdalne umowy. Sprzedaż mieszkań w czasie pandemii
00:50 18.07.2020
... sp.z o.o. sp.k Lockdown dla niewielu był komfortowym okresem w zakresie komunikacji i obsługi klienta. Ale w branży nieruchomości, między innymi w Real Development Group, działaliśmy w 100% online, ... biura, natomiast nie zmieniło się to, co najważniejsze, czyli otwartość na klienta. Bez względu na to, czy mówimy o kontakcie online, czy osobistym, ...
Tematy: obsługa klienta, komunikacja z klientem, sprzedaż mieszkań, deweloperzy -
Sprzedaż detaliczna vs. nowe zachowania konsumentów. Jakie wyzwania?
12:08 19.05.2020
... klientów”, co trzeci z przebadanych detalistów wskazał, że przygotowanie sklepów do bezpiecznej obsługi klienta jest przeciętne, a 13 proc. oceniło je jako "złe". Optymizmem ... (42 proc.). Dla 24 proc. respondentów bardzo ważne było natomiast zaangażowanie klienta i marketing (24 proc.). Pozostali wskazali także promocję i politykę cenową (18 proc.), ...
Tematy: sprzedaż detaliczna, handel detaliczny, zachowania konsumentów, obsługa klienta