-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
10:32 17.11.2020
... zakupu, jeśli w jakiś sposób będzie budzić negatywne emocje klienta (np. niekompetentna obsługa). Silna konkurencja na większości rynków sprawiła, że konsumenci ... w ich edukację na temat dobrej obsługi klienta? Analizujemy proces zakupowy także z punktu widzenia klienta, a nie tylko sprzedawcy Czy kierownictwo przekazuje pracownikom wartości ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Customer Experience w czasie pandemii
11:37 10.09.2020
... wszystko, co ich otacza, dlatego coraz ważniejsza jest świadomość ich całkowitego doświadczenia sensorycznego wokół marki. Przemyśl każdy krok i punkt interakcji z klienta z marką Ważne aby zrozumieć, gdzie i jak możemy informować naszych klientów o różnych kwestiach. Tzn. gdzie umiejscawiać poważne komunikaty dotyczące bezpieczeństwa czy ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Wideorozmowy, wirtualny spacer i zdalne umowy. Sprzedaż mieszkań w czasie pandemii
00:50 18.07.2020
... sp.z o.o. sp.k Lockdown dla niewielu był komfortowym okresem w zakresie komunikacji i obsługi klienta. Ale w branży nieruchomości, między innymi w Real Development Group, działaliśmy w 100% online, ... biura, natomiast nie zmieniło się to, co najważniejsze, czyli otwartość na klienta. Bez względu na to, czy mówimy o kontakcie online, czy osobistym, ...
Tematy: obsługa klienta, komunikacja z klientem, sprzedaż mieszkań, deweloperzy -
Sprzedaż detaliczna vs. nowe zachowania konsumentów. Jakie wyzwania?
12:08 19.05.2020
... klientów”, co trzeci z przebadanych detalistów wskazał, że przygotowanie sklepów do bezpiecznej obsługi klienta jest przeciętne, a 13 proc. oceniło je jako "złe". Optymizmem ... (42 proc.). Dla 24 proc. respondentów bardzo ważne było natomiast zaangażowanie klienta i marketing (24 proc.). Pozostali wskazali także promocję i politykę cenową (18 proc.), ...
Tematy: sprzedaż detaliczna, handel detaliczny, zachowania konsumentów, obsługa klienta -
Komunikacja z klientem: deweloperzy stawiają na wideokonferencje
11:23 15.05.2020
... Obostrzenia wprowadzone w związku z sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się koronawirusa zmieniły kierunek naszych działań i sposób komunikacji z klientem. Obecnie obsługa klienta odbywa się głównie online. Wprowadziliśmy możliwość wideorozmów z doradcą oraz zdalnego podpisywania umów rezerwacyjnych. Dodatkowo klient może porozmawiać z doradcą ...
Tematy: obsługa klienta, komunikacja z klientem, sprzedaż mieszkań, deweloperzy -
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
08:37 09.04.2020
... w danej chwili – mówi Katarzyna Gawlik, starszy menadżer w zespole Experience Design, Deloitte Digital. Ważny jest kontekst interakcji z marką. Obsługa „dopasowana do kontekstu” uwzględnia działania klienta we wszystkich kanałach i w całym procesie zakupowym, dostosowując się do jego aktualnych zamiarów – dodaje. Rozwiązywanie problemów do poprawy ...
Tematy: usługi kurierskie, obsługa klienta, jakość obsługi, customer experience -
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
10:01 28.02.2020
... przez Salesforce wynika, że stawia na nie również obsługa klienta. Skąd pomysł na taki krok? Odpowiedzią jest większa efektywność i wyższa skuteczność aniżeli ... . 66% marek, które wykorzystują social media do obsługi klienta, wolą je od call center. Pracownicy obsługi klienta poprzez media społecznościowe w tym samym czasie obsługują od 4 ...
Tematy: media społecznościowe, obsługa klienta, komunikacja z klientem, relacje z klientem -
Nowe technologie w FMCG i handlu detalicznym. Co nas czeka?
13:09 25.02.2020
... to, że trend ten będzie kontynuowany także w roku 2020. Jedną z technologii przyciągających najwięcej uwagi jest tzw. frictionless checkout, czyli wygodna obsługa kasy. Pojęcie frictionless checkout jest na tyle nowe, że nie ma jednej definicji, ale można je opisać jako zbiór technologii ...
Tematy: nowe technologie, nowoczesne technologie, obsługa klienta, automatyzacja -
Czy sprzedawca rozumie klientów?
15:00 21.11.2019
O owocnej i sprawnej współpracy stron transakcji w handlu detalicznym można mówić wówczas, gdy oczekiwania kupującego pokrywają się z tym, co oferuje mu sprzedawca. O tak idealną sytuację jest oczywiście dość trudno, ale niewątpliwie warto dokładać starań, aby osiągnąć chociaż jej namiastkę. Tymczasem rzeczywistość pokazuje, że sprzedający często ...
Tematy: zakupy, obsługa klienta, handel detaliczny -
Co muszą robić banki, żeby nie przegrać z branżą FinTech?
10:59 21.11.2019
Banki detaliczne muszą dziś dokładać wszelkich starań, aby być o krok przed konkurencją. Tym bardziej, że tej ostatniej w dobie intensywnego rozwoju branży FinTech naprawdę nie brakuje. Wyzwaniem są również dynamicznie ewoluujące potrzeby samych klientów, dla których internetowy dostęp do konta to już zdecydowanie za mało. World Retail Banking ...
Tematy: banki, sektor bankowy, fintech, nowe technologie