2021-02-18 09:03
Bankowość online najpopularniejszym kanałem zdalnym © tashka2000 - Fotolia.com
Przeczytaj także: Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
fot. mat. prasowe
W których dziedzinach wyobrażasz sobie zastąpienie bezpośredniego kontaktu kontaktem zdalnym
Przy zakupie samochodu preferujemy kontakt z "żywym" sprzedawcą.
2020 rok nie rozpoczął ery online. Jak wynika z naszego badania, tylko połowa Polaków w 2020 korzystała częściej z kanałów cyfrowych. Druga połowa nie zwiększyła tego wykorzystania. Miniony rok zapoczątkował natomiast czasy omnichannel w pełnym rozumieniu tego słowa, czyli usługi obejmującej przecinające się ze sobą kanały komunikacji - w tym punkty stacjonarne oraz e-commerce. Czy polscy konsumenci mogą się wkrótce odwrócić od kanałów offline? Nie do końca. Jak widać, nie wszyscy użytkownicy przeniosą się do kanałów cyfrowych i nadal preferowanym przez wielu użytkowników sposobem obsługi będą kanały fizyczne, zwłaszcza w kwestiach wymagających konsultacji. Natomiast z całą pewnością zwiększy się, wymuszona bieżącymi okolicznościami związanymi z pandemią, cyrkulacja pomiędzy kanałami komunikacji, stąd dla naszych klientów kluczowe jest teraz omnikanałowe doświadczenie klienta - mówi Wojciech Soleniec, Partner z EY Technology Consulting.
fot. mat. prasowe
Z których z wymienionych kanałów zdalnych korzystałeś w ciągu ostatnich 12 m-cy?
Zdecydowanie najpopularniejsza jest bankowość internetowa.
Pojawienie się koronawirusa przyspieszyło adaptację kanału video w obsłudze klienta. Znaczenie tak zwanego mirror world, będącego cyfrowym odzwierciedleniem świata realnego, jest obecnie coraz bardziej doceniane w sektorze usług oraz retail, choć jeszcze nie doceniają go w pełni klienci nieprzyzwyczajeni do tej formy kontaktu. Jak wynika z naszego badania, dla ponad połowy użytkowników pierwsze doświadczenie z kanałem video jako narzędziem komunikacji nastąpiło wraz z pandemią. Największą popularnością cieszył się on przy internetowych zakupach, edukacji, kontaktach z bankiem. Znacznie mniejszą grupę stanowili ci, którzy za pośrednictwem video rozmawiali z firmami telekomunikacyjnymi, dostawcami gazu lub prądu oraz innymi usługodawcami – mówi Michał Halagiera, Chief Solution Officer z Inperly w Billennium.
oprac. : eGospodarka.pl
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
Customer Experience w czasie pandemii
Wideorozmowy, wirtualny spacer i zdalne umowy. Sprzedaż mieszkań w czasie pandemii
Komunikacja z klientem: deweloperzy stawiają na wideokonferencje
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
Chatboty opanowują rynek?
E-sklepy: 5 najważniejszych zasad komunikacji z klientem
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta
Dzień dobry, mam pytanie dotyczące podatków VAT i przekąsek: chipsów oraz chrupek. W dostawie otrzymaliśmy chipsy z VAT-em 8% i chrupki z ...
Witam, ostatnio znalazłam się w dość niezręcznej sytuacji. Późnym wieczorem, do sklepu, w którym jestem kasjerką przyszedł dość ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Najlepsze lokaty bankowe i konta oszczędnościowe II 2021 r.
PPK na ostatniej i najdłuższej prostej
Nowe mieszkania w Poznaniu. Kamienica 176 od Virke gotowa
Rozliczenie PIT 2020: rozwiedziony rodzic to samotny rodzic?
Karuzele VAT: fiskus musi określić rodzaj oszustwa podatkowego
Zwolnienie z podatku od darowizn: upływ czasu bez znaczenia
Funt nie zwalnia tempa