2020-12-04 09:27
Przeczytaj także: Chatboty opanowują rynek?
fot. mat. prasowe
Dlaczego chatbot a nie rozmowa z człowiekiem
Wolimy chatboty, bo nie tracimy w ten sposób czasu.
fot. mat. prasowe
W jakich sytuacjach najczęściej korzystamy z chatbotów?
45% osób komunikuje się z chatbotami by poznać ofertę.
24 proc. ankietowanych, którzy wzięli udział w naszym badaniu, wybiera kontakt z człowiekiem, a nie z inteligentnym programem – zauważa Anna Schneider, UX Specialist z Symetrii. – Sądzę jednak, że odsetek ten będzie się sukcesywnie zmniejszał w miarę rozwoju chatbotów. Niemniej zawsze pozostanie pewna grupa ludzi, która kontakt z człowiekiem będzie przedkładać ponad najbardziej nawet zaawansowaną sztuczną inteligencję. Stąd całkowite wyeliminowanie ludzi z kontaktów na linii klient – organizacja jest moim zdaniem niemożliwe. Ale z drugiej strony już dziś ¾ ankietowanych stawia na kontakt poprzez chatbota, a to sygnał, że warto zainwestować w tę technologię.
fot. mat. prasowe
Postrzeganie firmy posiadającej chatbota
Firmy posiadające chatboty postrzegane są jako innowacyjne.
Zaryzykuję twierdzenie, że jako społeczeństwo dojrzeliśmy do wykorzystywania chatbotów. Wbrew licznym wątpliwościom, dzięki swojej użyteczności nie budzą one w nas negatywnych emocji, a wręcz przeciwnie, ułatwiają nam życie – przyznaje Piotr Chwiedziewicz, Marketing Manager z Symetrii. A skoro tak, to z jakimi chatbotami chcemy mieć do czynienia?
fot. mat. prasowe
Głos czy tekst?
Dla połowy badanych wygodniejszą opcją są chatboty tekstowe.
oprac. : eGospodarka.pl
SAS przedstawia 4 obszary rozwoju biznesu w 2021 roku
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w rękach cyberprzestępczości
Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
Sztuczna inteligencja zarobi dla firm przeszło 1 bln USD
4 prognozy technologiczne na rok 2022 i kolejne lata wg Cisco
Sztuczna inteligencja w HR. Jakie jeszcze technologie warto śledzić?
Sztuczna inteligencja potrzebuje wiedzy i zaufania
Bankowość detaliczna po pandemii, czyli banki do zmiany
Dzień dobry, mam pytanie dotyczące podatków VAT i przekąsek: chipsów oraz chrupek. W dostawie otrzymaliśmy chipsy z VAT-em 8% i chrupki z ...
Witam, ostatnio znalazłam się w dość niezręcznej sytuacji. Późnym wieczorem, do sklepu, w którym jestem kasjerką przyszedł dość ...
3 cyberoszustwa finansowe, przez które możesz wpaść w długi
Ceny materiałów budowlanych. Jest szansa na powrót do normalności?
Sprzedaż nieruchomości dziecka - jak wygląda procedura?
Planujesz sprzedaż mieszkania? To dobry moment
Młodzi ludzie coraz później opuszczają dom rodzinny. Winna pandemia?
Nikkei 225 najwyżej od stycznia po "Dniu Góry"
MF zaostrza nadzór nad firmami w zakresie rejestrowania sprzedaży