eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematychatboty

chatboty - wiadomości i porady tematyczne

  • Era zero friction commerce: jak ChatGPT skraca ścieżkę zakupową

    Era zero friction commerce: jak ChatGPT skraca ścieżkę zakupową

    13:18 08.10.2025

    Nowa funkcja ChatGPT otwiera nowy rozdział w interakcji między konsumentem a marką, łącząc odpowiedzi na pytania z realnym działaniem - planowaniem, tworzeniem projektów czy konfigurowaniem kampanii bez potrzeby zmiany aplikacji. To przełom dla e-commerce i marketingu, gdzie liczy się szybkość i zaufanie algorytmów, a ścieżka klienta skraca się do ...

    Tematy: ChatGPT, OpenAI, marketing internetowy, chatboty
  • Jak sprawić, by AI mówiło o Twoim e-sklepie? Raport TrustMate o rewolucji w e-commerce

    Jak sprawić, by AI mówiło o Twoim e-sklepie? Raport TrustMate o rewolucji w e-commerce

    00:09 28.09.2025

    Sztuczna inteligencja zmienia fundamenty widoczności e-commerce, powodując spadek dotychczasowego ruchu tradycyjnych sklepów internetowych. Nowoczesne modele AI, takie jak ChatGPT, Gemini czy Claude, nie funkcjonują już jako klasyczne wyszukiwarki, lecz jako zaawansowane systemy analizujące i syntetyzujące informacje o markach na podstawie ...

    Tematy: GEO, agent AI, Generative Engine Optimization, rekomendacje AI
  • Algorytmy Google zmieniają zasady gry: jak pisać, by wygrywać z AI?

    Algorytmy Google zmieniają zasady gry: jak pisać, by wygrywać z AI?

    10:32 19.09.2025

    Nowe algorytmy Google stawiają na kontekst, wartość i eksperckość treści. Era AI Overviews oznacza, że SEO to już nie tylko gra na słowa kluczowe - teraz liczy się, jak bardzo Twoje materiały odpowiadają na realne potrzeby i intencje użytkownika. Sklepy online oraz twórcy contentu powinni skupić się na oryginalności, logicznej strukturze i ...

    Tematy: e-commerce, optymalizacja strony internetowej, content marketing, marketing internetowy
  • Boty w dziale obsługi klienta: oswojone czy nie?

    Boty w dziale obsługi klienta: oswojone czy nie?

    00:30 30.06.2025

    Obsługa klienta to jedna z „działek”, w której bardzo wyraźnie zaznaczają swoją obecność rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji. Dziś w wielu przypadkach pierwszą linią kontaktu z firmą jest właśnie bot. Obecnie 3 na 4 Polaków deklaruje, że miało z nim do czynienia, a to oznacza przeszło 12-procentwy wzrost względem 2023 roku. Czy ...

    Tematy: boty, chatboty, obsługa klienta, dział obsługi klienta
  • 10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce

    10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce

    00:20 04.01.2025

    ... na żywo oraz krótkie, angażujące filmy. - przewiduje Anna Nowacka, Dyrektor Marketingu Grupy Shoper. 3. AI w obsłudze klienta W 2025 roku zaawansowane chatboty AI i systemy rekomendacyjne zdominują sposób komunikacji z klientem w e-commerce. Technologie te zrewolucjonizują proces zakupowy, oferując natychmiastowe odpowiedzi na pytania kupujących ...

    Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online
  • Nie(bezpieczna) sztuczna inteligencja

    Nie(bezpieczna) sztuczna inteligencja

    10:33 10.12.2024

    Dostawcy systemów bezpieczeństwa IT uznają sztuczną inteligencję za cenne uzupełnienie istniejących systemów, procesów i ludzi. Niestety, podobnie myślą hakerzy. W ciągu ostatnich dwóch lat niemal cały świat oszalał na punkcie sztucznej inteligencji. Coraz częściej słyszy się nie tylko o jej zaletach, ale również zagrożeniach, jakie ze sobą niesie ...

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, ChatGPT, chatboty
  • AI - czyli nie naturalna nie inteligencja

    AI - czyli nie naturalna nie inteligencja

    08:44 05.07.2024

    Obecny stan dyskusji na temat AI i sposoby jej użycia świadczą o tym, że traktujemy ją jak twór inteligentny - zdolny postrzegać, pojmować pojęcia, których używa, analizować i wnioskować w sposób charakterystyczny dla człowieka. Tymczasem coś co usilnie antropomorfizujemy, jest jedynie bardzo skomplikowanym systemem bramek logicznych - algorytmem, ...

    Tematy: AI, sztuczna inteligencja, chatboty, ChatGPT
  • Sztuczna inteligencja w nieruchomościach - czyli nie dajmy się oszukać AI

    Sztuczna inteligencja w nieruchomościach - czyli nie dajmy się oszukać AI

    13:46 07.06.2024

    ... nie jest niczym nowym - technologia ta wykorzystywana jest już od paru dobrych lat przez banki, firmy kurierskie czy operatorów telekomunikacyjnych. Chatboty naśladują ludzkie rozmowy i angażują klientów, sprzyjają ich pozyskiwaniu oraz udzielają szybkich i precyzyjnych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jakkolwiek jest to ...

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, narzędzia AI, ChatGPT
  • Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024

    Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024

    12:20 19.02.2024

    ... , umożliwienie komunikacji w naturalnym języku oraz lepsze zrozumienie potrzeb klientów. Zmiany te będą widoczne w obrębie takich narzędzi jak personalni asystenci (chatboty), inteligentne wyszukiwarki oraz systemy rekomendacji. Wspólnym celem zmian w obszarze tych narzędzi będzie ułatwienie interakcji użytkownika ze sklepem, poprzez szybsze ...

    Tematy: AI, e-commerce, handel internetowy, zakupy internetowe
  • 6 prognoz Salesforce jak sztuczna inteligencja wpłynie na rynek pracy

    6 prognoz Salesforce jak sztuczna inteligencja wpłynie na rynek pracy

    00:35 25.11.2023

    ... i generowania spostrzeżeń – Jackie Rocca, wiceprezes ds. produktu, AI i ekspansji, Slack. 5. Sztuczna inteligencja uczyni miejsce pracy bardziej inteligentnym. Chatboty i wirtualni asystenci uproszczą doświadczenie pracowników, automatycznie rezerwując choćby przestrzeń biurową odpowiednią do potrzeb zespołu. Sztuczna inteligencja zapewni również ...

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, SI, rynek pracy

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: