chatboty - wiadomości i porady tematyczne
-
Trendy w e-commerce na 2019 rok
00:44 28.01.2019
... robotów, uczenia maszynowego oraz przedsiębiorstw, które postawią na przyjazne środowisku rozwiązania. Chatboty Chatboty dały o sobie znać już w minionych latach, ale to właśnie ... „specjalisty” przydaje się zwłaszcza w okresie intensyfikacji sprzedaży, a więc np. przed świętami. Chatboty nie okazują też irytacji, a więc mogą przez cały czas ...
Tematy: nowe technologie, trendy technologiczne, e-commerce, handel internetowy -
Jaki był marketing mobilny 2018?
09:30 07.01.2019
Ucinamy sobie pogawędki z chatbotami, a w aplikacjach za prawdziwe pieniądze kupujemy zupełnie wirtualne akcesoria. Przywiązujemy coraz to większą wagę do bezpieczeństwa danych osobowych, w których ochronie idealnie sprawdza się stary, dobry SMS. Ostatnie miesiące minionego roku upłynęły pod znakiem łączenia już wypróbowanych i zupełnie nowych ...
Tematy: mobile marketing, trendy marketingowe, marketing mobilny, chatboty -
Czy chatboty wyprą aplikacje mobilne?
00:41 26.04.2018
... ludzie decydują się na usunięcie ich z urządzeń. Popularność natomiast zyskują chatboty, które stają się głównym kanałem komunikacji marki z konsumentem. Dlaczego ... wykorzystanie, a konsumenci zaczynają korzystać z nich częściej niż z aplikacji mobilnych. Chatboty niewątpliwie stają się najpotężniejszym kanałem komunikacji B2B i B2C. Dzięki nim, ...
Tematy: chatboty, sztuczna inteligencja, rewolucja cyfrowa, aplikacje mobilne -
Komunikacja mobilna. Co było, co nas czeka?
00:44 16.01.2018
Miniony rok przyniósł branży komunikacji mobilnej wiele interesujących wydarzeń. Jedną z najważniejszych kwestii było wejście w życie ustawy antyterrorystycznej, która zaowocowała m.in. koniecznością rejestracji przedpłaconych kart SIM. W mediach społecznościowych pojawiły się czatboty przeznaczone do komunikacji z urzędem, a UKE i GUS informowały ...
Tematy: komunikacja mobilna, smartfony, sms, karty SIM -
Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data
10:39 31.01.2017
... , przeliczają współczynnik konwersji, biorą pod uwagę oceny klientów, a nawet dostępność produktów, czy marże sprzedażowe- i dopiero pokazują odpowiednio uszeregowane wyniki. Inteligentne chatboty, czyli czaty obsługiwane przez stale uczące się boty internetowe. Są one efektywną formą wsparcia dla klienta, co ciekawe, świetnie sprawdzają ...
Tematy: e-commerce, Big Data, personalizacja, chatboty


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?