eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › promocja marki
  • Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

    Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

    22:22 05.03.2019

    ... odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych badań, taki sposób komunikacji marki z odbiorcą będzie zyskiwał coraz większe znaczenie. Dzięki nieinwazyjnej obecności marki, jest pozytywnie odbierany i dobrze kojarzony przez czytelników. Jak w takim razie przygotować dobry tekst natywny ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Content marketing - co to jest i od czego zacząć?

    Content marketing - co to jest i od czego zacząć?

    21:09 02.03.2019

    ... to promocja naszej oferty i firmy, polegająca na docieraniu do nowych klientów poprzez publikowanie wartościowych treści, które są przydatne i atrakcyjne dla użytkowników. Umiejętnie prowadzona kampania content marketingowa w dłuższym okresie czasu powinna zaowocować osiągnięciem założonych przez nas celów takich jak wzrost znajomości marki, budowa ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa
  • Influencer i jego siła w afiliacji

    Influencer i jego siła w afiliacji

    10:16 28.06.2017

    ... Nie jest zatem niczym zaskakującym, że influencer coraz częściej stoi za promocją marki. Jak wygląda ta współpraca? Influencer, czyli właściwie kto? Najprościej rzecz ... . Wydawcy contentowi, a takimi są blogerzy, wnoszą wiele korzyści dla promocji marki. Budują świadomość brandu, dostarczają wiedzy na temat produktu, a przede wszystkim, przyciągają ... WIĘCEJ

    Tematy: influencer, bloger, promocja marki, influencer marketing
  • Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store

    Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store

    00:40 01.04.2017

    ... wzrost sprzedaży. Jak uniknąć popularnych błędów i nastawić się na skuteczną komunikację marki? 1) Założenie, że klient ma czas Tworzymy skomplikowane komunikaty, mechanizmy, długie teksty reklamowe ... one żadnej wartości emocjonalnej na linii marka-shopper. Zaznaczam, że są marki, które powinny a nawet muszą trzymać się takich tradycyjnych nagród. ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja marki, promocja sklepu, jak podnieść sprzedaż, komunikacja z klientem
  • Promocja w internecie: lepszy Twitter czy Facebook?

    Promocja w internecie: lepszy Twitter czy Facebook?

    12:41 29.10.2015

    O ile jeszcze przed kilku laty Facebook zdecydowanie święcił triumfy jako główny kanał komunikacji, o tyle obecnie jego wybór nie musi być wcale tak oczywisty. W szranki ze społecznościowym gigantem staje bowiem Twitter. Nie chodzi jednak o to, aby zdecydować się wyłącznie na jeden z nich - idealnym rozwiązaniem wydaje się być zaistnienie w obu ... WIĘCEJ

    Tematy: Twitter, Facebook, komunikacja w sieci, social media
  • Lokowanie produktu na You Tube? Czy to ma sens?

    Lokowanie produktu na You Tube? Czy to ma sens?

    13:29 07.10.2015

    ... , jeżeli chodzi o lokowanie produktu. Okazuje się bowiem, że widzów platformy charakteryzuje dość pozytywne nastawienie do umieszczanych w filmikach produktów markowych. Marki powinny zwrócić szczególną uwagę na kategorię Lifestyle i Rozrywka, którą charakteryzuje pokaźna liczba wyświetleń, niskie nasycenie markami oraz właśnie pozytywny stosunek ... WIĘCEJ

    Tematy: product placement, You Tube, lokowanie produktu, promocja marki
  • Instagram: coraz większa popularność w e-commerce

    Instagram: coraz większa popularność w e-commerce

    13:29 31.08.2015

    ... łatwo jest się jednak zgubić. Używanie popularnych znaczników takich jak #promocja lub #sklep często nie wystarczy, warto więc pokusić się o wymyślenie nowych i ... , więc nie można istnieć w nim samotnie. Choć w większości przypadków użytkownicy obserwują marki, które już znają, można zwrócić ich uwagę na siebie poprzez polubienie i komentowanie ich ... WIĘCEJ

    Tematy: Instagram, Facebook, media społecznościowe, promocja marki
  • Wellman gotuje, Facebook wrze, a Lidl zyskuje 1 mln zł

    Wellman gotuje, Facebook wrze, a Lidl zyskuje 1 mln zł

    11:06 27.08.2015

    ... się Karol Okrasa i Pascal Brodnicki. Nową twarzą marki została Dorota Wellman. Czy jej popularność przysporzy "fejmu" Lidlowi? Wydaje się, że tak - ... a odbiorcy postrzegają ją jako szczerą i bardzo optymistyczną osobę. Brała już udział w kampaniach m.in. marki Dove – dodaje Marlena Sosnowska. Zawrzało na Facebooku, na Twitterze brak ognia O nowej ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, promocja marki, Dorota Wellman, Lidl
  • Celebryci nie zachęcają do zakupów

    Celebryci nie zachęcają do zakupów

    10:04 05.03.2015

    ... tym podobnych działań, określanych jako „content marketing” (działania, które polegają na dostarczaniu ciekawych treści i rozrywki przez marki konsumentom). Udział marki w nowoczesnych formach kontaktu z odbiorcą - konkursach, testach produktów czy opiniach konsumenckich - jest zdecydowanie rzadziej dostrzegany przez konsumentów internautów, jednak ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w Internecie, content marketing, promocja marki, skuteczna reklama
  • Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    13:01 09.10.2014

    ... zbudowała samochód, uwzględniając wskazówki fanów. Czy to spowodowało wzrost sprzedaży w koncernie? Tego nie wiemy, ale od tamtej pory liczba miłośników marki w popularnym serwisie społecznościowym wzrosła niemal dwukrotnie! 4. Zaangażowani konsumenci Kto z nas choć raz nie próbował szukać gotówki w promocyjnych paczkach chipsów? Uczestnik ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: