22:22 05.03.2019
... odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych badań, taki sposób komunikacji marki z odbiorcą będzie zyskiwał coraz większe znaczenie. Dzięki nieinwazyjnej obecności marki, jest pozytywnie odbierany i dobrze kojarzony przez czytelników. Jak w takim razie przygotować dobry tekst natywny ...
21:09 02.03.2019
... to promocja naszej oferty i firmy, polegająca na docieraniu do nowych klientów poprzez publikowanie wartościowych treści, które są przydatne i atrakcyjne dla użytkowników. Umiejętnie prowadzona kampania content marketingowa w dłuższym okresie czasu powinna zaowocować osiągnięciem założonych przez nas celów takich jak wzrost znajomości marki, budowa ...
10:16 28.06.2017
... Nie jest zatem niczym zaskakującym, że influencer coraz częściej stoi za promocją marki. Jak wygląda ta współpraca? Influencer, czyli właściwie kto? Najprościej rzecz ... . Wydawcy contentowi, a takimi są blogerzy, wnoszą wiele korzyści dla promocji marki. Budują świadomość brandu, dostarczają wiedzy na temat produktu, a przede wszystkim, przyciągają ...
00:40 01.04.2017
... wzrost sprzedaży. Jak uniknąć popularnych błędów i nastawić się na skuteczną komunikację marki? 1) Założenie, że klient ma czas Tworzymy skomplikowane komunikaty, mechanizmy, długie teksty reklamowe ... one żadnej wartości emocjonalnej na linii marka-shopper. Zaznaczam, że są marki, które powinny a nawet muszą trzymać się takich tradycyjnych nagród. ...
12:41 29.10.2015
O ile jeszcze przed kilku laty Facebook zdecydowanie święcił triumfy jako główny kanał komunikacji, o tyle obecnie jego wybór nie musi być wcale tak oczywisty. W szranki ze społecznościowym gigantem staje bowiem Twitter. Nie chodzi jednak o to, aby zdecydować się wyłącznie na jeden z nich - idealnym rozwiązaniem wydaje się być zaistnienie w obu ...
13:29 07.10.2015
... , jeżeli chodzi o lokowanie produktu. Okazuje się bowiem, że widzów platformy charakteryzuje dość pozytywne nastawienie do umieszczanych w filmikach produktów markowych. Marki powinny zwrócić szczególną uwagę na kategorię Lifestyle i Rozrywka, którą charakteryzuje pokaźna liczba wyświetleń, niskie nasycenie markami oraz właśnie pozytywny stosunek ...
13:29 31.08.2015
... łatwo jest się jednak zgubić. Używanie popularnych znaczników takich jak #promocja lub #sklep często nie wystarczy, warto więc pokusić się o wymyślenie nowych i ... , więc nie można istnieć w nim samotnie. Choć w większości przypadków użytkownicy obserwują marki, które już znają, można zwrócić ich uwagę na siebie poprzez polubienie i komentowanie ich ...
11:06 27.08.2015
... się Karol Okrasa i Pascal Brodnicki. Nową twarzą marki została Dorota Wellman. Czy jej popularność przysporzy "fejmu" Lidlowi? Wydaje się, że tak - ... a odbiorcy postrzegają ją jako szczerą i bardzo optymistyczną osobę. Brała już udział w kampaniach m.in. marki Dove – dodaje Marlena Sosnowska. Zawrzało na Facebooku, na Twitterze brak ognia O nowej ...
10:04 05.03.2015
... tym podobnych działań, określanych jako „content marketing” (działania, które polegają na dostarczaniu ciekawych treści i rozrywki przez marki konsumentom). Udział marki w nowoczesnych formach kontaktu z odbiorcą - konkursach, testach produktów czy opiniach konsumenckich - jest zdecydowanie rzadziej dostrzegany przez konsumentów internautów, jednak ...
13:01 09.10.2014
... zbudowała samochód, uwzględniając wskazówki fanów. Czy to spowodowało wzrost sprzedaży w koncernie? Tego nie wiemy, ale od tamtej pory liczba miłośników marki w popularnym serwisie społecznościowym wzrosła niemal dwukrotnie! 4. Zaangażowani konsumenci Kto z nas choć raz nie próbował szukać gotówki w promocyjnych paczkach chipsów? Uczestnik ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Wynagrodzenia administratorów systemów IT w 2021 roku
O ile wzrosną ceny mieszkań?
Inne obawy w USA i Europie
GUS o średniej krajowej w IV 2022: wzrost o 14,1% r/r
Kredyty mieszkaniowe - bardzo zły kwiecień 2022
E-commerce w Czechach w rozkwicie. To szansa dla polskich firm
Silos to budynek czy budowla? Jak ustalić podatek od nieruchomości dla zbiornika?