eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kreowanie wizerunku firmy
  • Gościnne blogowanie. Czy warto publikować artykuły na stronach partnerów?

    Gościnne blogowanie. Czy warto publikować artykuły na stronach partnerów?

    13:11 13.11.2018

    ... się, co możesz zyskać dzięki publikowaniu artykułów nie tylko na blogu własnej firmy, ale i na stronach partnerów. Na czym polega gościnne blogowanie? Gościnne ... mnie dopada myśl, że teksty, które piszę, powinny zasilać zasoby wyłącznie mojej firmy i naszego bloga. Dobrze napisany artykuł, który dodatkowo zoptymalizujemy pod kątem wyszukiwarki, ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, prowadzenie bloga, blogowanie, blog ekspercki
  • Employer branding – moda czy konieczność?

    Employer branding – moda czy konieczność?

    07:57 20.05.2015

    ... pozycja rynkowa firmy? Czy firma wzmacnia swoją pozycję czy ją traci? Jakie są plany firmy na najbliższe lata? Co stanowi wyróżnik firmy, co firma ... normy społeczne. Dopiero po opracowaniu strategii, która jest odpowiedzią na cele biznesowe firmy, cele związane z działaniami employer brandingowych, która uwzględnia korzyścią jakie osiągną odbiorcy ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, budowanie wizerunku firmy, kreowanie wizerunku firmy, budowanie wizerunku pracodawcy
  • 4 sposoby na Employer Branding

    4 sposoby na Employer Branding

    00:16 18.05.2015

    ... najlepszych. 4. Praktyka czyni mistrza Rynek narzędzi employer brandingowych prezentuje się dziś niezwykle obiecująco dając pracodawcom dostęp do różnorodnych form promocji firmy. Od strony praktycznej, zarówno w środowisku on-line jak i off-line, znajdziemy przykłady tego typu działań, na które może pozwolić sobie każdy, niezależnie ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, budowanie wizerunku firmy, kreowanie wizerunku firmy, budowanie wizerunku pracodawcy
  • Employer branding

    Employer branding

    12:30 26.11.2014

    ... Termin wprowadzony w roku 2001 przez firmę McKinsey, na język polski tłumaczony jako "budowanie wizerunku pracodawcy". Employer branding to długofalowa strategia mająca na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach pracowników, kandydatów na pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych. Może być: wewnętrzny – ukierunkowany na ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, budowanie wizerunku pracodawcy, wizerunek firmy, kreowanie wizerunku firmy
  • Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?

    Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?

    00:44 30.07.2014

    ... w stanie przyspieszyć tego procesu. Można jednak go ułatwić. Prowadzenie bloga eksperckiego to działalność, która nie tylko pomoże budować renomę i prestiż firmy, ale również pozycjonować pracowników jako ekspertów w danej dziedzinie. Blog ekspercki jest stroną, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i użytkowników. Przedstawia nowości ... WIĘCEJ

    Tematy: pisanie bloga, blog ekspercki, blog firmowy, blog
  • Blog firmowy: skuteczny instrument w PR

    Blog firmowy: skuteczny instrument w PR

    12:08 10.03.2014

    ... PR jest kształtowanie poprawnych i sprzyjających stosunków społecznych z otoczeniem. Blog firmowy skutecznie to ułatwia - za jego pomocą można m.in.: kreować wizerunek firmy Za pomocą ciekawych i atrakcyjnych reportaży, zdjęć i filmów można kształtować pożądany obraz organizacji w świadomości społecznej. To także doskonałe miejsce do prezentacji ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, blog, blogi, PR
  • Budowanie marki w Internecie: o czym pamiętać?

    Budowanie marki w Internecie: o czym pamiętać?

    08:10 29.01.2014

    Jak to zrobić, żeby w Internecie zaprezentować swoją markę jak najlepiej? Pokazać ją w taki sposób, żeby potencjalny klient zobaczył w niej cel swoich poszukiwań. Nie każdy sklep ma swój internetowy odpowiednik. Czy to dobrze? No cóż, to zależy od możliwości budżetowych jego właścicieli czy branży, w której funkcjonuje. Ważne, żeby przedsiębiorca ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek marki, firma w internecie, kreowanie wizerunku firmy, wizerunek firmy
  • Flogi a działania marketingowe

    Flogi a działania marketingowe

    13:55 20.01.2012

    ... czynienia z pewnego rodzaju fenomenem – flogami, czyli fałszywymi blogami, na których firmy w sposób ukryty prowadzą działania marketingowe. Prowadzący-floger jest opłacany przez firmę ... fałszywych blogów jest bardzo trudne, dlatego ich twórcom grozi obecnie jedynie utrata wizerunku i klientów, co dla liczących się firm jest stratą o wiele większą, ... WIĘCEJ

    Tematy: blog, blogi, flogi, działania marketingowe
  • Budowanie wizerunku firmy i produktów

    Budowanie wizerunku firmy i produktów

    13:41 06.07.2011

    ... zmiany wizerunku firmy jest zmiana strategii biznesowej firmy. Rozszerzenie działalności, wprowadzenie nowych ofert, wejście na nowe rynki czy komunikacja z nową Grupa klientów prowadzi do konieczności zmiany, dostosowania wizerunku do nowej pozycji rynkowej, czyli do repozycjonowania marki i rebrandingu. Innym powodem zmian w wizerunku firmy są ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, kreowanie wizerunku firmy, budowanie strategii firmy, Corporate Identity
  • Nazwa firmy chroniona przez prawo

    Nazwa firmy chroniona przez prawo

    12:34 25.02.2011

    ... odmówić rejestracji, gdy nowy uczestnik obrotu narusza przepisy prawa firmowego, oznaczając swoją działalność z użyciem elementów firmy innego przedsiębiorcy lub jego znaku towarowego. Podstawową funkcją firmy jest identyfikacja przedsiębiorcy wśród innych przedsiębiorców i konsumentów. Dlatego też firma powinna odróżniać się dostatecznie od firm ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie wizerunku firmy, znak towarowy, znak towarowy firmy, nazwa firmy

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: