eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kreowanie wizerunku firmy
  • Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    13:13 22.09.2010

    ... odbić się na wizerunku firmy. PR skierowane od pracowników Blog firmowy może być także wykorzystywany do działań związanych z PR w odniesieniu do pracowników danej firmy. Mówi się wtedy o wewnętrznym blogu firmowym. Zadaniem wewnętrznego bloga będzie integracja pracowników mająca ułatwić wspólną realizację celów firmy. Specjaliści wskazują ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, kreowanie marki, kreowanie wizerunku firmy, komunikacja marketingowa
  • Personal branding: kreowanie wizerunku firmy

    Personal branding: kreowanie wizerunku firmy

    12:11 31.08.2010

    ... kreowanie pozytywnych aspektów działania firmy, ale przede wszystkim umiejętność potwierdzenia ich w praktyce. Firmy często popełniają ten błąd, kreując wyimaginowany wizerunek nie współgrający z ich realnymi możliwościami. Co więc należy zrobić, aby zakodować w ogólnej świadomości społeczeństwa pożądany wizerunek firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, personal branding, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy
  • Identyfikacja Wizualna Firmy

    Identyfikacja Wizualna Firmy

    13:37 14.07.2010

    ... budowaniu wizerunku firmy jako dobrego partnera do biznesu, pokazują wartość oferty i samej firmy. Ponadto prawidłowa wizualizacja firmy pomaga przedstawić profil oraz idee jakie przedsiębiorstwo chce przekazać. W przypadku identyfikacji wizualnej firmy, idealnie sprawdza się powiedzenie” jak Cię widzą, tak Cię piszą”. Identyfikacja Wizualna Firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: firma, kreowanie wizerunku firmy, wizerunek firmy, dbanie o wizerunek firmy
  • E-branding: kreowanie marki w Internecie

    E-branding: kreowanie marki w Internecie

    09:42 20.04.2010

    ... e-brandingowe firmy powinny być staranie dopasowane do strategii przedsiębiorstwa. Utrwalenie świadomości marki wymaga spójnego zastosowania takich elementów jak: podkreślenie emocjonalnych zalet firmy i jej produktów, użycie wybranych form promocji i dostarczenie klientowi wartości dodanej. Jednakże podczas procesu budowania wizerunku firmy nie ... WIĘCEJ

    Tematy: e-branding, branding, kreowanie marki, wizerunek marki
  • Łatwiejsze kreowanie wizerunku firmy niż państwa

    Łatwiejsze kreowanie wizerunku firmy niż państwa

    13:17 16.09.2007

    ... . Reputacja całego przemysłu jest postrzegana jako trudniejsza w zarządzaniu niż reputacja firmy – ponad półtora razy (57% do 39%). Interesującym faktem jest to, że prezesi z Włoch różnią się od swoich kolegów z innych krajów uważając, że reputacja firmy jest zdecydowanie trudniejsza w zarządzaniu (54% do 30%). Reputacja spółki państwowej jest ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie firmą, wizerunek firmy, kreowanie wizerunku, kreowanie wizerunku firmy

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: