09:37 16.06.2021
... marki dotrzymają złożonych obietnic i jest zmęczona tym, że marki mówią i robią co innego. Co gorsza, tylko 34% konsumentów uważa, że firmy są przejrzyste w kwestii swoich zobowiązań i obietnic. Od momentu rozpoczęcia badania w 2009 r., znaczenie marek wciąż spada. Tegoroczna fala badania, która mierzy ...
11:58 24.01.2020
... reputacja firmy wpływa na jej wyniki finansowe i stanowi parasol ochronny w razie wystąpienia sytuacji kryzysowych, przekonanych jest już większość dyrektorów komunikacji (95 proc.). Ta świadomość powinna cieszyć, tym bardziej, że kryzysu reputacji na przestrzeni najbliższych dwóch 2-3 lat spodziewa się aż 44% z nich. Reputacja firmy ... reputacja firmy ...
11:27 22.01.2020
... Reputacja firmy – pomiar i komunikacja Badanie dowiodło również, że według 91% badanych, reputacja ma istotne znaczenie dla zarządów firm, a ponad połowa uważa, że jest ona dla nich nawet bardzo ważna. Jednocześnie 71% potwierdziło, że zarząd przedsiębiorstwa mierzy lub monitoruje reputację firmy ...
11:12 04.02.2019
... przykład salonu usługowego w małym mieście, w inny sposób firmy ogólnopolskiej, a jeszcze inaczej, gdy założyciele firmy od początku mają ambicję działać na rynku ... zupełnie innej branży. Powielenie cudzego pomysłu nie służy reputacji i dyskredytuje innowacyjność firmy oraz jej pomysły. Jeśli zależy nam na stworzeniu marki uniwersalnej, ...
13:45 03.08.2017
... udostępnione tylko upoważnionym organom. Czytaj także: - Polski transport w korkach płatniczych - Firmy transportowe, czyli kłopotów ciąg dalszy Wniosek o dostęp do nich będą mogli ... Inspektor Pracy, zarządcy dróg, sądy oraz szefowie Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Dobra reputacja – jak jej nie stracić? Zarówno polskie, jak i europejskie prawo ...
12:15 30.05.2017
... grupy odbiorców – w tym potencjalnych pracowników. „Przeciętnie w toku badania wizerunkowego firmy są w stanie wyodrębnić jedną najważniejszą grupę docelową i dodatkowo dwie – trzy ... zaczęła popularyzować się także w relacjach zawodowych. Już nie tylko firmy udzielają kandydatom lub pracownikom informację zwrotną – oni też mogą ją przekazać, np ...
11:41 26.07.2016
... markę już w ofercie pracy. Jak powinno wyglądać idealne ogłoszenie? Zdaniem ekspertów portalu Praca.pl, jego kluczowymi punktami powinny być: Opis firmy jako miejsca pracy, Atrakcyjna szata graficzna, Konkretne wymagania wobec kandydatów, Informację o wynagrodzeniu (przynajmniej w formie widełek), szczególnie na stanowiskach deficytowych, Jasno ...
00:33 27.06.2016
... w niej panującymi jest po prostu naiwnością. Każdy popełnia błędy. Jak więc walczyć z negatywnymi komentarzami? Najpierw trzeba ustalić, jaki jest wizerunek firmy w sieci. Najłatwiej zrobić to analizując komentarze byłych i obecnych pracowników oraz klientów. Gdy już przeanalizujemy wizerunek, możemy działać. Odpowiadając na komentarz ...
00:44 09.04.2016
... , by być widocznym na najpopularniejszych portalach dyskusyjnych, przemycać tam treści nie tylko będące odpowiedzią, ale także kreujące sposób postrzegania naszej firmy. Strategia „wyszukaj i zniszcz” nie popłaca Lepiej unikaj pokusy bycia cenzorem i usuwania każdej, choćby w nieznacznym stopniu nieprzychylnej opinii. Jeżeli użytkownicy zorientują ...
15:07 29.03.2016
... posiadania przyznaje się aż 57 proc. badanych. O tym, że dobra reputacja potrafi zwiększyć wartość firmy i zapewnić jej przewagę ponad konkurencją, wiadomo nie od dziś. ... ,7 proc. osób biorących udział w ankiecie przywiązuje tak dużą wagę do wizerunku firmy w której pracuje i przyznaje, że praca w renomowanej organizacji to ważny punkt w karierze. ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Silos to budynek czy budowla? Jak ustalić podatek od nieruchomości dla zbiornika?
Zadłużenie wobec telekomów spada
Gdzie Wall Street znajdzie swój dołek?
Kapitał emerytalny w ZUS wzrośnie o ponad 9 proc.
Otrzymana kara umowna a obowiązek zapłaty PIT
Kredyt bez wkładu własnego. Rząd podnosi limity
"Mieszkanie bez wkładu własnego": limity mają wzrosnąć