eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › reputacja firmy
  • Meaningful Brands 2021: konsumenci poszukują marek, które zmienią ich życie

    Meaningful Brands 2021: konsumenci poszukują marek, które zmienią ich życie

    09:37 16.06.2021

    ... marki dotrzymają złożonych obietnic i jest zmęczona tym, że marki mówią i robią co innego. Co gorsza, tylko 34% konsumentów uważa, że firmy są przejrzyste w kwestii swoich zobowiązań i obietnic. Od momentu rozpoczęcia badania w 2009 r., znaczenie marek wciąż spada. Tegoroczna fala badania, która mierzy ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, wizerunek marki, marki, najbardziej znane marki
  • Na kryzys reputacji firmy lepiej się przygotować

    Na kryzys reputacji firmy lepiej się przygotować

    11:58 24.01.2020

    ... reputacja firmy wpływa na jej wyniki finansowe i stanowi parasol ochronny w razie wystąpienia sytuacji kryzysowych, przekonanych jest już większość dyrektorów komunikacji (95 proc.). Ta świadomość powinna cieszyć, tym bardziej, że kryzysu reputacji na przestrzeni najbliższych dwóch 2-3 lat spodziewa się aż 44% z nich. Reputacja firmy ... reputacja firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: reputacja firmy, wartość firmy, zarządzanie firmą
  • Reputacja firmy to 63% jej wartości rynkowej. Co na nią wpływa?

    Reputacja firmy to 63% jej wartości rynkowej. Co na nią wpływa?

    11:27 22.01.2020

    ... Reputacja firmy – pomiar i komunikacja Badanie dowiodło również, że według 91% badanych, reputacja ma istotne znaczenie dla zarządów firm, a ponad połowa uważa, że jest ona dla nich nawet bardzo ważna. Jednocześnie 71% potwierdziło, że zarząd przedsiębiorstwa mierzy lub monitoruje reputację firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: reputacja firmy, wartość firmy, zarządzanie firmą
  • 7 błędów w nazwie firmy, marki lub bloga

    7 błędów w nazwie firmy, marki lub bloga

    11:12 04.02.2019

    ... przykład salonu usługowego w małym mieście, w inny sposób firmy ogólnopolskiej, a jeszcze inaczej, gdy założyciele firmy od początku mają ambicję działać na rynku ... zupełnie innej branży. Powielenie cudzego pomysłu nie służy reputacji i dyskredytuje innowacyjność firmy oraz jej pomysły. Jeśli zależy nam na stworzeniu marki uniwersalnej, ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa firmy, znak towarowy, znak towarowy firmy, słowny znak towarowy
  • Polski przewoźnik pod lupą europejskich służb kontrolnych

    Polski przewoźnik pod lupą europejskich służb kontrolnych

    13:45 03.08.2017

    ... udostępnione tylko upoważnionym organom. Czytaj także: - Polski transport w korkach płatniczych - Firmy transportowe, czyli kłopotów ciąg dalszy Wniosek o dostęp do nich będą mogli ... Inspektor Pracy, zarządcy dróg, sądy oraz szefowie Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Dobra reputacja – jak jej nie stracić? Zarówno polskie, jak i europejskie prawo ... WIĘCEJ

    Tematy: transport drogowy, reputacja firmy, ustawa o transporcie drogowym, przewoźnicy
  • Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?

    Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?

    12:15 30.05.2017

    ... grupy odbiorców – w tym potencjalnych pracowników. „Przeciętnie w toku badania wizerunkowego firmy są w stanie wyodrębnić jedną najważniejszą grupę docelową i dodatkowo dwie – trzy ... zaczęła popularyzować się także w relacjach zawodowych. Już nie tylko firmy udzielają kandydatom lub pracownikom informację zwrotną – oni też mogą ją przekazać, np ... WIĘCEJ

    Tematy: poszukiwanie pracy, opinie o pracodawcy, wizerunek pracodawcy, reputacja firmy
  • Zarządzanie marką pracodawcy: konieczność czy nie?

    Zarządzanie marką pracodawcy: konieczność czy nie?

    11:41 26.07.2016

    ... markę już w ofercie pracy. Jak powinno wyglądać idealne ogłoszenie? Zdaniem ekspertów portalu Praca.pl, jego kluczowymi punktami powinny być: Opis firmy jako miejsca pracy, Atrakcyjna szata graficzna, Konkretne wymagania wobec kandydatów, Informację o wynagrodzeniu (przynajmniej w formie widełek), szczególnie na stanowiskach deficytowych, Jasno ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek pracodawcy, reputacja firmy, opinie o pracodawcy, budowanie marki
  • 9 kroków, które uratują wizerunek firmy

    9 kroków, które uratują wizerunek firmy

    00:33 27.06.2016

    ... w niej panującymi jest po prostu naiwnością. Każdy popełnia błędy. Jak więc walczyć z negatywnymi komentarzami? Najpierw trzeba ustalić, jaki jest wizerunek firmy w sieci. Najłatwiej zrobić to analizując komentarze byłych i obecnych pracowników oraz klientów. Gdy już przeanalizujemy wizerunek, możemy działać. Odpowiadając na komentarz ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie o pracodawcy, jak sprawdzić pracodawcę, wizerunek firmy, reputacja firmy
  • Ktoś rujnuje twój wizerunek w sieci? Nie lekceważ tego!

    Ktoś rujnuje twój wizerunek w sieci? Nie lekceważ tego!

    00:44 09.04.2016

    ... , by być widocznym na najpopularniejszych portalach dyskusyjnych, przemycać tam treści nie tylko będące odpowiedzią, ale także kreujące sposób postrzegania naszej firmy. Strategia „wyszukaj i zniszcz” nie popłaca Lepiej unikaj pokusy bycia cenzorem i usuwania każdej, choćby w nieznacznym stopniu nieprzychylnej opinii. Jeżeli użytkownicy zorientują ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie o pracodawcy, jak sprawdzić pracodawcę, wizerunek firmy, reputacja firmy
  • Skąd się biorą złe opinie o firmach?

    Skąd się biorą złe opinie o firmach?

    15:07 29.03.2016

    ... posiadania przyznaje się aż 57 proc. badanych. O tym, że dobra reputacja potrafi zwiększyć wartość firmy i zapewnić jej przewagę ponad konkurencją, wiadomo nie od dziś. ... ,7 proc. osób biorących udział w ankiecie przywiązuje tak dużą wagę do wizerunku firmy w której pracuje i przyznaje, że praca w renomowanej organizacji to ważny punkt w karierze. ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie o firmach, opinie o pracodawcy, wizerunek firmy, reputacja firmy

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: