eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zarządzanie przez kompetencje
  • Kompetencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi

    Kompetencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi

    08:36 21.12.2015

    ... Król po przytoczeniu kilku poglądów innych autorów w książce Król H., Ludwiczyński A., Zarządzanie zasobami ludzkimi, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, s.81 - 83. Antoni Ludwiczyński w tej samej publikacji mówi, że najprostsza definicja „…pozwala rozumieć przez kompetencje ogół dyspozycji w zakresie wiedzy, umiejętności, cech i postaw, które ... WIĘCEJ

    Tematy: kompetencje w zarządzaniu, zarządzanie zasobami ludzkimi, kompetencje, zarządzanie przez kompetencje
  • Profil kompetencyjny

    Profil kompetencyjny

    16:50 01.12.2014

    ... (w odróżnieniu od modelu kompetencji, który opisuje, jakie kompetencje i zachowania są wymagane). Przykładowo – model koncepcyjny zakłada, że sprzedawca powinien wyróżniać się uprzejmością i umiejętnością budowania relacji. Następnie cechom tym przypisuje się oczekiwany stopień opanowania ich przez pracownika (np. na skali 1-5), tworząc w ten ... WIĘCEJ

    Tematy: profil kompetencyjny, model kompetencji, kompetencje, kompetencje pracownika
  • Kompetencje specyficzne dla roli

    Kompetencje specyficzne dla roli

    14:34 26.11.2014

    Tzw. hierarchiczne, wymagane od pracowników w związku z pełnionymi przez nich rolami (lider, strateg, pracownik szeregowy itp.). Na ich podstawie możliwe jest porównywanie pracowników na tych samych szczeblach hierarchii oraz planowanie ich ścieżek rozwoju.WIĘCEJ

    Tematy: kompetencje specyficzne dla roli, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika
  • Kompetencje specyficzne dla funkcji

    Kompetencje specyficzne dla funkcji

    13:59 26.11.2014

    Kompetencje wymagane w pracy na określonym stanowisku lub w konkretnym zawodzie. Na ich podstawie można dokonać porównań między pracownikami danej komórki organizacyjnej, a także zaplanować ścieżkę rozwoju zawodowego pracowników.WIĘCEJ

    Tematy: kompetencje specyficzne dla funkcji, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika
  • Kompetencje

    Kompetencje

    13:57 26.11.2014

    ... zakresu, umiejętności postawy (chęci do praktycznego wykorzystania posiadanej wiedzy). Jako jedna ze składowych kompetencji wymieniane są również cechy osobowościowe. Kompetencje nabywane są przez całe życie, a ich oceny dokonuje się głównie poprzez obserwacje zachowań. Za G. Filipowiczem wyróżnić można pięć poziomów kompetencji: Brak przyswojenia ... WIĘCEJ

    Tematy: kompetencje, umiejętności, poziomy kompetencji, kompetencje pracownika
  • Psychologia zarządzania: jak dbać o psychikę podwładnych?

    Psychologia zarządzania: jak dbać o psychikę podwładnych?

    12:54 10.05.2011

    ... zarządzania została wypędzona z całej klasycznej czwórki zarządzania i zamknięta jedynie w motywowaniu. Przez to pracownicy mają poczucie przedmiotowości, wykorzystania i nie mają ochoty ... zwolnionym tempie polecają menedżerowie niekonwencjonalni. Klimat organizacyjny, obszary rozwoju, zarządzanie emocjami – te trzy zadania menedżerskie rzadko można ... WIĘCEJ

    Tematy: psychologia zarządzania, rozwój pracowników, zarządzanie zespołem, zarządzanie przez kompetencje
  • Coaching a oszczędzanie

    Coaching a oszczędzanie

    12:10 14.12.2009

    ... w trzech różnych branżach i pomimo tego, że w każdym zakładzie zgoła odmienne było nastawienie na pracownika zawsze starałem się traktować ludzi przez pryzmat empatii. Oczywiście zarządzanie zasobami ludzkimi jest sytuacyjne i ten sam problem należy rozwiązywać w odmienny sposób (adekwatny do cech człowieka, którego problem dotyczy ... WIĘCEJ

    Tematy: coaching, zarządzanie personelem, zarządzanie przez kompetencje, rozwój pracowników
  • Budowanie modelu kompetencji

    Budowanie modelu kompetencji

    02:20 29.11.2009

    ... , jej kultury i wartości, profilu idealnego menedżera a także specyfiki reprezentowanego przez siebie działu. Dla zidentyfikowania kompetencji kluczowych, wspólnych dla wszystkich pracowników ... umożliwia również zarządzanie wiedzą, m.in. poprzez rozwój kompetencji związanych z transferem wiedzy. W zależności od tego, które kompetencje znajdą się w ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie przez kompetencje, ocena kompetencji, efektywne modele kompetencji, model kompetencji
  • Czym jest coaching?

    Czym jest coaching?

    13:51 16.11.2009

    ... Pan Coaching istotnie ma czarodziejską moc? Jak zwykle najlepiej przekonać się osobiście. Każda relacja„z drugiej ręki” będzie jak dotknięcie czegoś przez szybę. Pamiętaj jednak, że wśród czarowników są ci prawdziwie czarujący i ci, którzy tylko słyszeli, jak czarować. Wybierz roztropnie swojego coacha ... WIĘCEJ

    Tematy: coaching, rozwój pracowników, zarządzanie personelem, zarządzanie przez kompetencje
  • Coaching a strategia firmy

    Coaching a strategia firmy

    14:12 10.06.2009

    ... komórek), podwładni, a także osoby spoza firmy – klienci, dostawcy, inwestorzy. Ogólnie – są to wszystkie osoby, które wpływają na sposób realizacji zadań przez menedżera. Ich reakcje, potrzeby i oczekiwania bezpośrednio kształtują realizowaną strategię. Pytania coachingowe, które należy sformułować w odniesieniu do tego obszaru problematyki to ... WIĘCEJ

    Tematy: coaching, rozwój pracowników, budowa strategii, zarządzanie personelem

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: