eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › ocena kompetencji
  • Słaba ocena pracownika? Zastosuj plan naprawczy

    Słaba ocena pracownika? Zastosuj plan naprawczy

    10:43 16.12.2014

    ... Warto więc poświęcić nieco uwagi dobrym praktykom postępowania w przypadku, gdy ocena pracownika wypada poniżej oczekiwań i standardów pracodawcy. Druga szansa pracownika Kiedy mimo ... przed sądem pracy. - Pracodawca powinien zawsze pamiętać, że na wniosek zatrudnionego ocena okresowa podlega kontroli sądu pracy, nie tylko pod kątem zasad ewaluacji, ... WIĘCEJ

    Tematy: ocena pracownika, kryteria oceny pracownika, okresowa ocena pracownika, ocena pracowników
  • Profil kompetencyjny

    Profil kompetencyjny

    16:50 01.12.2014

    ... kompetencji i zachowań (w odróżnieniu od modelu kompetencji, który opisuje, jakie kompetencje i zachowania są wymagane). Przykładowo – model koncepcyjny ... tworząc w ten sposób profil kompetencyjny. Każdy poziom powinien być szczegółowo opisany w słowniku kompetencji, co pozwala nie tylko ocenić pracodawcy przystawalność postawy danego pracownika do ... WIĘCEJ

    Tematy: profil kompetencyjny, model kompetencji, kompetencje, kompetencje pracownika
  • Kompetencje specyficzne dla roli

    Kompetencje specyficzne dla roli

    14:34 26.11.2014

    Tzw. hierarchiczne, wymagane od pracowników w związku z pełnionymi przez nich rolami (lider, strateg, pracownik szeregowy itp.). Na ich podstawie możliwe jest porównywanie pracowników na tych samych szczeblach hierarchii oraz planowanie ich ścieżek rozwoju.WIĘCEJ

    Tematy: kompetencje specyficzne dla roli, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika
  • Kompetencje specyficzne dla funkcji

    Kompetencje specyficzne dla funkcji

    13:59 26.11.2014

    Kompetencje wymagane w pracy na określonym stanowisku lub w konkretnym zawodzie. Na ich podstawie można dokonać porównań między pracownikami danej komórki organizacyjnej, a także zaplanować ścieżkę rozwoju zawodowego pracowników.WIĘCEJ

    Tematy: kompetencje specyficzne dla funkcji, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika
  • Kompetencje

    Kompetencje

    13:57 26.11.2014

    ... obserwacje zachowań. Za G. Filipowiczem wyróżnić można pięć poziomów kompetencji: Brak przyswojenia danej kompetencji Przyswojenie kompetencji w stopniu podstawowym Przyswojenie kompetencji w stopniu dobrym Przyswojenie kompetencji w stopniu bardzo dobrym Przyswojenie kompetencji w stopniu doskonałym. Kompetencje można dzielić i porządkować na ... WIĘCEJ

    Tematy: kompetencje, umiejętności, poziomy kompetencji, kompetencje pracownika
  • Oceny pracownicze demotywują zamiast zachęcać

    Oceny pracownicze demotywują zamiast zachęcać

    00:38 17.05.2014

    ... życzy, bo tak nas nauczono, bo wszyscy oceniają wszystko. Warto pamiętać, że ocena pracownicza nie egzystuje sama dla siebie. To nie odosobniony incydent, ale okresowo ... ” sztuki, stanowią element większej całości, ich wkład w rozwój firmy jest nieoceniony. - Właściwa ocena okresowa to nie taka, która mówi, że pracownik jest nieefektywny, ale taka ... WIĘCEJ

    Tematy: ocena pracownika, ocena pracowników, ocenianie pracownika, ocena kompetencji
  • Ocena pracownika

    Ocena pracownika

    11:45 03.11.2011

    ... ma łatwiejsze zadanie? Czy istnieje uniwersalny sposób na rzetelną i obiektywną cenę pracownika? Ocena Ocenę można zdefiniować jako złożony proces realizowany przy pomocy specjalnych ... pracowników. Zawsze należy je precyzować, biorąc pod uwagę : elementy, których ocena dotyczy bezpośrednio, np. awans, motywacja indywidualne podejście do każdej osoby ... WIĘCEJ

    Tematy: ocena pracownika, ocena pracowników, ocenianie pracownika, ocena kompetencji
  • Jak prowadzić rozmowę oceniającą?

    Jak prowadzić rozmowę oceniającą?

    13:42 19.10.2011

    ... wynikające dla pracownika, zachęć pracownika do dokonania samooceny przed rozmową okresową - świadomość możliwości przekazania własnych opinii na temat osiągniętych wyników i kompetencji da pracownikowi poczucie aktywnego udziału w procesie ocenie i może zmniejszyć potencjalny opór wobec oceny, zapraszając pracownika na rozmowę upewnij się, że ... WIĘCEJ

    Tematy: rozmowa oceniająca, ocena pracownika, ocena kompetencji, ocena pracowników
  • Budowanie modelu kompetencji

    Budowanie modelu kompetencji

    02:20 29.11.2009

    ... pracy pomocne będą w rozwiązaniu tego rodzaju problemów. Jakich błędów możesz uniknąć w procesie tworzenia modelu kompetencji i defi¬niowania profili kompetencyjnych? Nie ograniczaj opisu kompetencji do definicji – poszczególne poziomy kompetencji powinny posiadać własne definicje, z których jasno wynikać będzie czym różnią się one od siebie; każdy ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie przez kompetencje, ocena kompetencji, efektywne modele kompetencji, model kompetencji
  • Ocena pracy nauczyciela

    Ocena pracy nauczyciela

    00:10 14.02.2009

    ... zająć maksymalnie 3 miesiące od daty złożenia wniosku, przy czym należy pamiętać, że ocena nie może być dokonana wcześniej niż po upływie roku od poprzedniej weryfikacji (§ ... dni od daty zapoznania się z projektem oceny (§ 5 ust. 1- 2 rozporządzenia). Ostateczna ocena pracy nauczyciela ma charakter opisowy. Dyrektor musi w niej zawrzeć dane ... WIĘCEJ

    Tematy: nauczyciel, nauczyciele, karta nauczyciela, szkolnictwo

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: