-
Jakość obsługi klienta w marketach
... obsługi przy kasie (hipermarkety), brak widocznych działań związanych z budowaniem lojalności klienta (supermarkety) oraz niedostateczne działania w zakresie ogólnej obsługi klienta ...
-
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
... firmy. Jeśli pracownik nie ma odpowiedniego przygotowania – doświadczenia i wiedzy, ale także narzędzi dających szybki dostęp do informacji – traci na tym nie tylko jakość obsługi, ale wizerunek całego przedsiębiorstwa. Coraz więcej ważnych wskaźników określających Customer Experience Ukierunkowanie obsługi klienta na wypracowanie wysokiego ...
-
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
... zakresie poprawy doświadczenia klienta związane są z: Wykazywaniem większej inicjatywy Większą personalizacją kontaktów Lepszą integracją pomiędzy poszczególnymi kanałami komunikacji Konsumenci prawie zawsze postrzegali wykazanie inicjatywy jako przyjemną niespodziankę. Jeden z nich powiedział: „Pracownik działu obsługi klienta powinien mieć dostęp ...
-
Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2013 roku
... obsługi klienta. Jak wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, osoby pracujące na stanowisku kierownik ds. obsługi klienta zarabiały w 2013 roku 6 000 PLN. Mediana wynagrodzeń koordynatorów ds. sprzedaży wynosiła 4 100 PLN. Specjaliści ds. obsługi klienta zarabiali w 2013 roku 3 500 PLN, natomiast konsultanci telefoniczni w dziale obsługi ...
-
Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2020 roku
... 5 500 PLN. A 10% najwyżej wynagradzanych zarabiało więcej niż 7 896 PLN. Mediana płac kobiet w działach obsługi klienta wyniosła 3 820 PLN, natomiast mężczyzn 4 457 PLN. Najwyższe płace w działach obsługi klienta otrzymywali pracownicy z województwa mazowieckiego – 4 800 PLN. Różnice w płacach w różnych województwach wyniosły maksymalnie 1 658 PLN ...
-
Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2021 roku
... wynagradzanych zarabiało więcej niż 8 700 PLN. Mediana płac kobiet w działach obsługi klienta wyniosła 4 300 PLN, natomiast mężczyzn 5 000 PLN. Przydatne linki: Sprawdź średnie zarobki na wybranym stanowisku Najwyższe płace w działach obsługi klienta otrzymywali pracownicy z województwa mazowieckiego – 5 200 PLN. Zdecydowanie więcej zarabiali ...
-
Ile zarabia pracownik biura obsługi klienta?
... Pensje połowy kierowników ds. obsługi klienta przekraczały w 2013 roku 6 000 PLN miesięcznie. Gorzej wynagradzani byli koordynatorzy ds. sprzedaży i specjaliści ds. obsługi klienta. Mediany ich wynagrodzeń wyniosły odpowiednio 4 100 PLN i 3 500 PLN brutto miesięcznie. Najniższe pensje w działach obsługi klienta otrzymywali konsultanci telefoniczni ...
-
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
... . Niezbyt dobrze wypadło powitanie małych klientów. Na pytanie „Czy pracownik, który Cię obsługiwał, przywitał się i nawiązał kontakt od samego ... klienta (tylko 40,4% pozytywnych odpowiedzi) oraz jakość obsługi klienta odbiegającą nieco od średniej (wynik w kategorii dotyczącej obsługi –67,3%). Odczucia klientów testowych w kwestii jakości obsługi ...
-
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
... z klientem i umiejętności sprzedażowe. 96,5 proc. badających stwierdziło, że obsługujący ich pracownik koncentrował się wyłącznie na ich osobie, a obsługa przebiegła bez żadnych ... 57 punktów. 75,4 proc. odwiedzonych placówek stanowiły sklepy/salony sprzedaży, a 24,6 proc. biura obsługi klienta. W 57,9 proc. przypadków konsultacja dotyczyła mobilnego ...
-
Biura podróży: jakość obsługi klienta
... obsługi klienta i źle wpływało na moją ocenę profesjonalizmu i wiarygodności placówki. Zdarzało się, że klient musiał chwilę poczekać, ponieważ wszyscy pracownicy byli w danej chwili zajęci. W takich momentach najlepiej zachęcić oczekującego, potencjalnego klienta ... się również sytuacje, w których pracownik odsyłał klienta z przysłowiowym kwitkiem, ...
-
Kawiarnie a jakość obsługi klienta
... obsługi oraz zgodność otrzymanych produktów z zamówieniem. Aż w 93,8 proc. przypadków klient usłyszał uprzejme powitanie, podczas gdy w 90,6 proc. było ono wyrażone w sposób tak miły, że klient poczuł się wyjątkowo. 93,8 proc. klientów oceniło, że pracownik ... proc. klientów nie posiadało lojalnościowej karty klienta odwiedzonej kawiarni, tylko 74,2 ...
-
Praca w obsłudze klienta. Co mówią pracownicy?
... 500 ofert zatrudnienia. Oto, co jeszcze udało się ustalić. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie cechy pracownika obsługi klienta wskazywane są jako kluczowe? Jak często pracownicy obsługi zmieniają miejsce zatrudnienia? Czy są zadowoleni z otrzymywanego wynagrodzenia? >Z jakich powodów najczęściej poszukują pracy, a z jakich decydują się ...
-
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
... obsługi klienta - dowodzi badanie, które Saleforce przeprowadził wśród abonentów usług telekomunikacyjnych. Wnioski z badania istotne są jednak nie tylko z punktu widzenia telekomów, ale również innych usługodawców, którzy powinni skupić się zwłaszcza na dostosowaniu obsługi ... od nowa o zgłaszanym problemie, a pracownik powinien zawsze być w stanie ...
-
Dobra obsługa klienta to w banku podstawa
... jest jakość obsługi klienta zarówno w oddziale jak i w kanałach elektronicznych. Wyniki badania nie dziwią Marty Niemczyk, partnera w firmie doradczej Goldenberry. – Wraz z dojrzewaniem rynku konkurencja o klientów będzie przenosić się z pola „cena” na obszar właśnie jakości obsługi. To budowanie relacji i dbanie o odpowiednie doświadczenia klienta ...
-
Lojalny pracownik a lojalność klienta
... kliencie, efektywności zarządzania, a także obszary, na które pracownicy się skarżą. Lojalny pracownik a lojalny klient Intuicja podpowiada, że pracownicy, którzy lubią swoje miejsce ... i policzalne powiązania między oceną jakości obsługi klienta (satysfakcja i lojalność klienta) a czynnikami dotyczącymi pracowników (satysfakcja, entuzjazm, lojalność, ...
-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
... obsługi klienta jest zróżnicowany sposób działania, szczególnie istotny w przypadku grup docelowych. Jeżeli wiadomo, jacy są najbardziej dochodowi konsumenci, to już połowa sukcesu. Drugą stanowi świadomość ich wartości. Bez rozumienia istoty pojęcia „wartość klienta ...
-
Nadchodzi spersonalizowana obsługa klienta
... pracownikom spersonalizowanej obsługi odegrają inwestycje w informatykę - od narzędzi do analizy danych biznesowych do aplikacji branżowych i rozwiązań w zakresie obsługi klienta. Ponadto 81% ankietowanych zauważa istotną korelację pomiędzy rozwiązaniami informatycznymi dostępnymi w chmurze a możliwością oferowania spersonalizowanej obsługi. Jeśli ...
-
Czy "oryginalny" pracownik korporacji jest zagrożeniem?
... klienta do produktu, zwłaszcza takiego, który sporo kosztuje. Standardy w dziedzinie obsługi klienta bardzo szybko się jednak zmieniają. To, co jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu było nie do przyjęcia, obecnie staje się coraz bardziej popularne. Jakiś czas temu zwracanie się do klienta ... okazać nieprawdą – pracownik może być lubianym i cenionym ...
-
Dobry pracownik - jak go pozyskać?
... zdarzyło Ci się, że pracownik miał doskonałe referencje w pracy na tym konkretnym stanowisku, ale w Twojej firmie czy u Twojego klienta nie był stanie osiągać ... klientami. Praktycznie każda profesja (od zawodów medycznych, przez programistów po specjalistów ds. sprzedaży i obsługi klienta) ma testy, które oceniają umiejętności twarde. Ale te testy ...
-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
... obsługi klienta, czyli wiedzy, kompetencji i uprzejmości pracowników. W czasie badania klienci testowi sprawdzali kompetencje i zdolności sprzedażowe konsultantów na różne sposoby: w zależności od scenariusza musieli np. zapytać o koszty i prowizje konta/kredytu, dostęp online, poprosić o porównanie z innym produktem, sprawdzić, czy pracownik ...
-
Obsługa klienta - część 1
... punktu widzenia klienta znaczenie doskonałej obsługi jest oczywiste. Klienci są dobrze obsługiwani nawet wtedy, gdy na to nie zasługują! Natomiast z perspektywy pracownika korzyści płynące z takiego działania ...
Tematy: -
Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny
... dbające o poziom obsługi zaczynają – spostrzega Alicja Kulawik, Training Coordinator w Triumph Internationa Polska. Pracownik zostanie odebrany jako uprzejmy wychodząc z inicjatywą, prezentując otwartą pozycję ciała, uśmiechając się, czy też parafrazując wypowiedzi klienta. Klienci docenią również spersonalizowanie obsługi poprzez skupienie się ...
-
Magazynier, pracownik magazynu
... realizację zamówień oraz wydanie zamówionego przez klienta towaru i przygotowanie go do wysyłki. ... jednozmianowym. Czym się zajmuje magazynier, pracownik magazynu (Zakres ... obsługi wózka widłowego (można je nabyć odbywając np. kurs organizowany przez urząd pracy), a w nowoczesnych, zautomatyzowanych magazynach przydatna będzie umiejętność obsługi ...
Tematy: magazynier, pracownik magazynu -
Obsługa klienta to nie tylko odbieranie telefonu
... Nieźle, może przywiozą Ci Twoje zamówienie dorożką? Także kierownik obsługi klienta nie potrafi zidentyfikować, czego dotyczy opłata i sugeruje złożenie prośby o jej anulowanie. Strasznie frustrująca i długa rozmowa telefoniczna. W tej sytuacji zawiedli wszyscy. Firma, pracownik infolinii, kierownik. Wszędzie błędy i pielęgnowanie złych doświadczeń ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... klientów został na koniec wizyty pożegnany. Na tym niestety kończą się pozytywne oceny obsługi w punktach informacji turystycznej. To, co najważniejsze dla klienta, oceniono najczęściej negatywnie. Na pytanie, czy pracownik zaproponował różne opcje zakwaterowania i poinformował o warunkach, pozytywnej odpowiedzi udzieliło jedynie 41,7% klientów ...
-
mBank: wsparcie dla klienta 24h na dobę
... Oferty Premium mBanku, będą mogli połączyć się z przypisanym do ich obsługi indywidualnym ekspertem. Wirtualna placówka, dostępna z poziomu serwisu transakcyjnego, ... prowadzić w formie czatu, gdzie pracownik banku także ma możliwość przekazywania informacje o ofercie, a także produktach i usługach posiadanych przez klienta (np. saldo rachunku). ...
-
Rynek pracy specjalistów I 2016
... ofert pracy - o 15% więcej niż w analogicznym okresie 2015 r. Najwięcej ofert tradycyjnie skierowanych było do specjalistów z branży handel i sprzedaż, pracowników obsługi klienta oraz osób trudniących się telekomunikacją i zaawansowanymi technologiami. Najwięcej ofert pracy wygenerowały Mazowsze, Dolny Śląsk oraz Małopolska. Według danych resortu ...
-
Rekrutujemy Mikołaja i jego ekipę. Poradnik dla pracodawców
... pracowników sezonowych, zwłaszcza handlowców, pracowników obsługi klienta i oczywiście Mikołajów. Jak skutecznie i szybko zrekrutować gwiazdkową ekipę? Podpowiadamy. Z okazji zbliżającej się gwiazdki startuje wzmożona rekrutacja w usługach i handlu. Poszukiwani są dodatkowi sprzedawcy, pracownicy obsługi klienta (np. w call center), kurierzy ...
-
Rynek pracy specjalistów X 2015
... poszukiwani w październiku W październiku najczęściej poszukiwanymi specjalistami byli pracownicy: handlu i sprzedaży - 15 276 ogłoszeń, to aż 37% ogólnej liczby ogłoszeń, obsługi klienta z liczbą 7 848 ofert oraz IT z liczbą 6 064 ogłoszeń. Największą dynamikę wzrostu, w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano natomiast w przypadku pracowników ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2019
... w ramach obsługi klienta w Stanach Zjednoczonych ma potencjał do automatyzacji. Nie dysponujemy podobnymi danymi dla Polski, lecz pewne jest, że rozwój „sztucznej inteligencji" będzie miał istotny wpływ na wiele aspektów pracy specjalistów ds. obsługi klienta. Przykładem mogą być m.in. boty wspierające Klientów w podstawowych procesach obsługi czy ...
-
Rynek pracy specjalistów w II kw. 2015
... do roku. Specjaliści ds. obsługi klienta Głównymi pracodawcami dla specjalistów obsługi klienta są branże: handel i sprzedaż (6 519 ofert pracy, 17% wzrostu rok do roku), bankowość/finanse (3 544 ofert pracy) oraz przemysł ciężki (1 390 ofert pracy). Tak jak w przypadku specjalistów handlu, tak i dla pracowników obsługi klienta największe wzrosty ...
-
E-sklepy: 5 najważniejszych zasad komunikacji z klientem
... . Rozwiązaniem wartym uwagi jest wdrożenie multitaskingu, w ramach którego jeden konsultant jest w stanie kompleksowo obsłużyć kupującego. W takim modelu każdy pracownik działu obsługi klienta jest w stanie zrealizować także czynności wykraczające poza standard, np. wystawić i wysłać fakturę, aktywnie uczestniczyć w tworzeniu opisów produktów ...
-
Boom w branży call center
... rozwijających się działów obsługi klienta. Aż trudno uwierzyć, że działają one w Polsce dopiero od kilkunastu lat. Wcześniej każda wielka firma miała swój własny dział obsługi, który przypominał bezpłatną infolinię. Wraz z postępem technologicznym oraz rozwojem sektora usług zaczęto dostrzegać w dziale obsługi klienta dużo większy potencjał ...
-
Oferty pracy 2013: liderem branża IT
... baz danych, pracownicy wsparcia technicznego, księgowi oraz specjaliści do spraw finansowych, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy oraz doradcy klienta, jak również pracownicy obsługi klienta. Nie zabraknie również ofert pracy dla inżynierów. W związku z nowymi funduszami europejskimi przeznaczonymi na infrastrukturę, wzrośnie zatrudnienie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 28/2015
... programie restrukturyzacyjnym KHW. Komentarz do wydarzeń gospodarczych NAJWIĘCEJ OFERT PRACY W SPRZEDAŻY I OBSŁUDZE KLIENTA. KANDYDACI POSZUKUJĄ JEDNAK CZEGOŚ INNEGO W II kwartale najczęściej szukano do pracy w obszarach sprzedaży i obsługi klienta, IT oraz finansów i bankowości. Jednocześnie najczęściej poszukiwanymi ofertami przez kandydatów były ...