10:35 27.04.2022
Przed nami wyniki najświeższej, czwartej już edycji badania Koszyk Roku, w trakcie którego wyłoniono najbardziej przyjazne klientom sklepy internetowe. Zwycięzcy, którzy zasłużyli sobie na to miano, oferują kupującym najlepsze doświadczenia zakupowe na rynku. Kim są najlepsi? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak przebiega proces robienia zakupów ...
09:00 03.12.2021
... komunikacji. Wyzwaniem pozostaje natomiast odpowiednie połączenie technologii z tym co możemy nazwać ‘human touch’ tak by doświadczenia kształtowane w obszarze customer service nie były odhumanizowane. Kluczowe będzie uzyskanie odpowiedniego balansu pomiędzy automatyzacją, realizowaną choćby przez boty do self-service a zaangażowaniem człowieka ...
00:20 02.10.2021
... szczyty w dążeniu do zagwarantowania swoim klientom jak najlepszej jakości Customer Experience. O co zadbać, aby wywindować doświadczenia kupujących na jak najwyższe poziomy? Oto, co radzą eksperci merce.com. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy inwestycja w Customer Experience to bardziej rewolucja czy ewolucja? W jakie obszary CX ...
14:00 13.09.2021
... aplikacji wystarczy do usatysfakcjonowania klientów i "zatrzymania ich u siebie". Klienci bankowości elektronicznej są coraz mniej tolerancyjni na braki w obszarze CX (Customer Experience) i bardziej zdecydowani w kwestii zmiany swojego dotychczasowego banku. Wystarczy spojrzeć na garść aktualnych statystyk. Według analizy Signicat jeszcze w 2019 ...
00:15 17.07.2021
Sukces w e-commerce uzależniony jest bez wątpienia od wysokiej jakości oferowanych produktów i usług. Na tym jednak nie koniec. Pozytywne doświadczenie konsumenckie buduje bowiem szereg innych czynników. Mowa tu chociażby o wygodnej nawigacji strony czy intuicyjnym modelu płatności. Okazuje się jednak, że firmy nader często zapominają, że podczas ...
09:59 27.01.2021
... do badań w 20 innych krajach. Podstawą porównań pomiędzy markami, branżami i krajami jest indeks CEE (ang. Customer Experience Excellence). Wskaźnik obliczany jest na podstawie oceny Sześciu FilarówTM Customer Experience z uwzględnieniem ich indywidualnego wpływu na budowę doświadczeń klientów w danym kraju. Tymi filarami są: Wiarygodność ...
10:27 19.11.2020
... ponownych zakupów. Kiedy takie działanie widzą pracownicy, są 2,4 razy skłonniejsi do przychodzenia do pracy punktualnie – mówi Katarzyna Gawlik, Head of Customer Experience, Deloitte Digital w Europie Środkowej. Gdy marka poprzez swoje działania demonstruje człowieczeństwo, klienci ponad 1,5 razy częściej sięgną po jej produkty niż ...
10:32 17.11.2020
... i powstającego w głowie konsumenta wizerunku marki. Znaczenie ma również jakość obsługi. Jak zadbać o customer experience w czasie pandemii? Mood Media radzi, aby zacząć od pracowników. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Dlaczego customer experience nabiera podczas pandemii jeszcze większego znaczenia? Jak sprawdzić, czy pracownicy naszej organizacji ...
09:39 17.11.2020
... zmiany może być wprowadzenie od 31 grudnia tego roku, w prawie całej Europie, wymogów związanych z silnym uwierzytelnianiem klienta (tzw. z ang. Strong Customer Authentication: SCA). Podczas zakupów online konsumenci mogą zostać poproszeni przez bank o podanie dodatkowych informacji w celu potwierdzenia tożsamości. Jeśli tego nie ...
10:53 13.10.2020
Odpowiednia ochrona danych osobowych klientów to jeden z wyrazów dbałości o customer experience. Kto przoduje pod tym względem? Z badania opracowanego przez Genesys wynika, że najmniej mamy do zarzucenia bankom, opiece zdrowotnej oraz urzędom i ...
Nowa wersja struktury JPK_FA - co się zmieni
Więcej ofert sprzedaży mieszkań, ale sporo zduplikowanych
Redukcja kosztów priorytetem dla banków
Ceny OC spadły w każdym województwie
Poręczenie kredytu. Jak działa i kiedy może być ryzykowne?
Trwa słabość WIG-Górnictwo
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio - auto, które kupuje się emocjami