eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › customer experience
  • Koszyk Roku 2022: znamy najbardziej przyjazne sklepy internetowe

    Koszyk Roku 2022: znamy najbardziej przyjazne sklepy internetowe

    10:35 27.04.2022

    Przed nami wyniki najświeższej, czwartej już edycji badania Koszyk Roku, w trakcie którego wyłoniono najbardziej przyjazne klientom sklepy internetowe. Zwycięzcy, którzy zasłużyli sobie na to miano, oferują kupującym najlepsze doświadczenia zakupowe na rynku. Kim są najlepsi? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak przebiega proces robienia zakupów ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, customer experience, sklepy internetowe, najpopularniejsze sklepy
  • 7 najważniejszych trendów marketingu 2022

    7 najważniejszych trendów marketingu 2022

    09:00 03.12.2021

    ... komunikacji. Wyzwaniem pozostaje natomiast odpowiednie połączenie technologii z tym co możemy nazwać ‘human touch’ tak by doświadczenia kształtowane w obszarze customer service nie były odhumanizowane. Kluczowe będzie uzyskanie odpowiedniego balansu pomiędzy automatyzacją, realizowaną choćby przez boty do self-service a zaangażowaniem człowieka ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, trendy marketingowe, działania marketingowe, komunikacja z klientem
  • 6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    00:20 02.10.2021

    ... szczyty w dążeniu do zagwarantowania swoim klientom jak najlepszej jakości Customer Experience. O co zadbać, aby wywindować doświadczenia kupujących na jak najwyższe poziomy? Oto, co radzą eksperci merce.com. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy inwestycja w Customer Experience to bardziej rewolucja czy ewolucja? W jakie obszary CX ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe
  • 3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience

    3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience

    14:00 13.09.2021

    ... aplikacji wystarczy do usatysfakcjonowania klientów i "zatrzymania ich u siebie". Klienci bankowości elektronicznej są coraz mniej tolerancyjni na braki w obszarze CX (Customer Experience) i bardziej zdecydowani w kwestii zmiany swojego dotychczasowego banku. Wystarczy spojrzeć na garść aktualnych statystyk. Według analizy Signicat jeszcze w 2019 ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, banki, sektor finansowy, bankowość elektroniczna
  • Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?

    Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?

    00:15 17.07.2021

    Sukces w e-commerce uzależniony jest bez wątpienia od wysokiej jakości oferowanych produktów i usług. Na tym jednak nie koniec. Pozytywne doświadczenie konsumenckie buduje bowiem szereg innych czynników. Mowa tu chociażby o wygodnej nawigacji strony czy intuicyjnym modelu płatności. Okazuje się jednak, że firmy nader często zapominają, że podczas ... WIĘCEJ

    Tematy: jak zwiększyć sprzedaż, sprzedaż online, handel w internecie, e-commerce
  • Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie

    Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie

    09:59 27.01.2021

    ... do badań w 20 innych krajach. Podstawą porównań pomiędzy markami, branżami i krajami jest indeks CEE (ang. Customer Experience Excellence). Wskaźnik obliczany jest na podstawie oceny Sześciu FilarówTM Customer Experience z uwzględnieniem ich indywidualnego wpływu na budowę doświadczeń klientów w danym kraju. Tymi filarami są: Wiarygodność ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • 7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"

    7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"

    10:27 19.11.2020

    ... ponownych zakupów. Kiedy takie działanie widzą pracownicy, są 2,4 razy skłonniejsi do przychodzenia do pracy punktualnie – mówi Katarzyna Gawlik, Head of Customer Experience, Deloitte Digital w Europie Środkowej. Gdy marka poprzez swoje działania demonstruje człowieczeństwo, klienci ponad 1,5 razy częściej sięgną po jej produkty niż ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, komunikacja z klientem, pandemia
  • Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?

    Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?

    10:32 17.11.2020

    ... i powstającego w głowie konsumenta wizerunku marki. Znaczenie ma również jakość obsługi. Jak zadbać o customer experience w czasie pandemii? Mood Media radzi, aby zacząć od pracowników. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Dlaczego customer experience nabiera podczas pandemii jeszcze większego znaczenia? Jak sprawdzić, czy pracownicy naszej organizacji ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • 4 porady jak skutecznie prowadzić sklep internetowy

    4 porady jak skutecznie prowadzić sklep internetowy

    09:39 17.11.2020

    ... zmiany może być wprowadzenie od 31 grudnia tego roku, w prawie całej Europie, wymogów związanych z silnym uwierzytelnianiem klienta (tzw. z ang. Strong Customer Authentication: SCA). Podczas zakupów online konsumenci mogą zostać poproszeni przez bank o podanie dodatkowych informacji w celu potwierdzenia tożsamości. Jeśli tego nie ... WIĘCEJ

    Tematy: sklep internetowy, e-sklep, jak założyć sklep internetowy, założenie sklepu internetowego
  • Customer experience: kto przoduje w ochronie danych osobowych?

    Customer experience: kto przoduje w ochronie danych osobowych?

    10:53 13.10.2020

    Odpowiednia ochrona danych osobowych klientów to jeden z wyrazów dbałości o customer experience. Kto przoduje pod tym względem? Z badania opracowanego przez Genesys wynika, że najmniej mamy do zarzucenia bankom, opiece zdrowotnej oraz urzędom i ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo danych, obsługa klientów

 

1 2 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: