eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zarządzanie doświadczeniem klienta
  • Jakość obsługi to nie wszystko

    Jakość obsługi to nie wszystko

    12:45 04.04.2014

    ... osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem. Takie działania trudno jest wpisać w obowiązujące procedury. Są to gesty spoza procedur świadczące o tym, że klienta traktujemy jak wartościowego partnera i relacja z nim jest bardzo ważna” – mówi Piotr Juszczyk z ARC Rynek i Opinia. „Jak na razie tylko 13 ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014

    Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014

    10:09 13.03.2014

    ... ograniczenie szkoleń zaobserwowane w trzech pierwszych kwartałach 2013 roku mają oczywiście negatywny wpływ na jakość obsługi klienta w punkcie sprzedaży. Jednocześnie pokazują, jak istotne dla utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta jest stałe inwestowanie w tego typu działania. Nie może być to jednak wsparcie incydentalne czy ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Zarządzanie doświadczeniem klienta

    Zarządzanie doświadczeniem klienta

    13:48 11.02.2011

    ... na co dzień o interakcję z konsumentami mogę stwierdzić, że zarządzanie doświadczeniem klienta jest jednym z najważniejszych sterów, które trzyma w rękach przedsiębiorstwo. Firmę buduje się dwuetapowo: zaczynając od kreowania i dochodząc do realizacji, której naturalną konsekwencją jest zarządzanie. To pierwsze opiera się na wstępnym zamyśle, które ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie doświadczeniem klienta, satysfakcja klienta, budowanie zaufania klientów, poziom satysfakcji klienta


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: