eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › budowanie zaufania klientów
  • 5 etapów obsługi klienta

    5 etapów obsługi klienta

    00:20 20.08.2018

    ... zasada działa zarówno na Twoją korzyść, jak i może być przeszkodą w pozyskiwaniu nowych klientów lub w sprzedaży nowych usług stałym klientom. Innymi słowy – twój kontrahent ... obsługi. Odwołanie się do specyficznej sytuacji klienta powoduje wzrost jego zaufania oraz naturalne przejście do najważniejszej, piątej fazy cyklu zakupowego klienta, czyli ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów, kontakty z klientami
  • Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta

    Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta

    09:32 05.09.2014

    ... na newsletter cukierni, a po paru tygodniach dostajesz ofertę specjalną dla stałych klientów (!). Cała ta stworzona historia obrazuje tylko jeden scenariusz. Równie dobrze ... Zauważ, w tej krótkiej opowieści – jest ich sporo, a każdy ma wpływ na budowanie wrażeń i doświadczeń u klientów. No dobrze. Czas na konkrety. Na początku musimy pochylić się nad ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Journey Map, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientem
  • Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?

    Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?

    11:33 10.04.2014

    ... dające możliwość zaspokojenia aktualnych potrzeb. Na drugim biegunie znajduje się branża finansowa i energetyczna – marki z tych branż są najrzadziej polecane przez klientów. Branże najchętniej polecane przez konsumentów charakteryzuje również największy odsetek promotorów (galerie, muzea: 54%, teatr i kino: 45%, wyszukiwanie i ogłoszenia: 41 ... WIĘCEJ

    Tematy: badania konsumentów, marki, marka, lojalność klientów
  • Lepsze promocje niż programy lojalnościowe

    Lepsze promocje niż programy lojalnościowe

    00:13 23.05.2013

    ... wieku 20-24 lata oraz konsumenci z wykształceniem niższym niż średnie. Dla jednej trzeciej klientów programy tego typu nie mają jednak żadnego znaczenia. Te wyniki nie ... złe, w szczególności w sytuacjach, gdy konkurencja próbuje go zwabić swoją ofertą. Dla większości klientów znaczenie mają jednak stałe promocje oraz wyprzedaże. Wskazało na nie 71 ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów
  • Polscy konsumenci narzekają na terminowość firm

    Polscy konsumenci narzekają na terminowość firm

    00:04 11.09.2011

    Polaków najczęściej spotykają takie przejawy braku rzetelności firm, jak nieterminowość dostaw towarów i usług oraz ich niska jakość - to ostatni wniosek płynący z badania "Rzetelność polskich firm okiem konsumenta", przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najwięcej przypadków niesolidnego postępowania konsumenci ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie firmy, wiarygodność firmy, zaufanie klientów, rzetelna firma
  • Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?

    Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?

    00:11 05.09.2011

    ... zakupiony produkt lub świadczenie, skorzystało w ciągu ostatniego roku 35 proc. respondentów. Następstwem nierzetelnych praktyk ze strony firm była również utrata klientów. Aż 29 proc. respondentów zadeklarowało, że przestało korzystać z usług lub kupować produkty firm, które ich zawiodły. W konfrontacji z nieuczciwymi przedsiębiorcami Polacy ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie firmy, wiarygodność firmy, zaufanie klientów, rzetelna firma
  • Wiarygodność firmy weryfikowana w Internecie

    Wiarygodność firmy weryfikowana w Internecie

    09:34 23.08.2011

    ... działania reklamowe nie zawsze są najlepszym sposobem na zbudowanie wiarygodności wśród klientów” – mówi Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy. 8 na 10 Polaków ... ofertą i stabilną pozycją rynkową, przyczyniają się do budowania wizerunku firmy godnej zaufania” – tłumaczy Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy. Podsumowanie: najważniejszym ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie firmy, wiarygodność firmy, zaufanie klientów, rzetelna firma
  • Zarządzanie doświadczeniem klienta

    Zarządzanie doświadczeniem klienta

    13:48 11.02.2011

    ... go z nią łączyć. Dodatkowe gadżety są tylko miłym dodatkiem do rzetelnej, konkretnej i przejrzystej współpracy. Wybierajmy najbardziej wiarygodny pomiar satysfakcji klientów Badanie poziomu zadowolenia klientów jest jednym z kluczowych procesów w firmie. Większość organizacji skupia się jednak na wskaźnikach satysfakcji dopiero po wykonaniu zadania ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie doświadczeniem klienta, satysfakcja klienta, budowanie zaufania klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Badanie satysfakcji klienta

    Badanie satysfakcji klienta

    10:33 28.06.2010

    ... których powodują niezadowolenie konsumentów, pomoże wprowadzić potrzebne zmiany. Pozwolą one utrzymać dobre relacje z obecnymi nabywcami i jednocześnie pozyskiwać nowych. Badanie satysfakcji klientów jest przeprowadzane dla możliwych do uzyskania z niego korzyści. Należą do nich: Możliwość poprawy jakości produktów bądź usług; Określenie obszarów ... WIĘCEJ

    Tematy: badania marketingowe, mystery shopping, budowanie zaufania klientów, badanie satysfakcji klienta
  • Jak budować lojalność klienta?

    Jak budować lojalność klienta?

    01:45 18.03.2010

    ... co do lojalności oraz sposobów jej tworzenia. Obecnie wyraźnie widać, że budowanie lojalności na potrzebach podstawowych nie bardzo ma sens. Analizując marki posiadające ... Stanów Zjednoczonych i że zatrudnia półtora miliona pracowników. Mają również 140 milionów klientów, którym łatwo jest dokonywać wyboru, bo strategia Wall Mart jest jasna, czytelna ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: