eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › budowanie zaufania klientów
  • Satysfakcja klienta a zarządzanie doznaniami

    Satysfakcja klienta a zarządzanie doznaniami

    00:20 30.09.2009

    ... działania podejmowane przez firmę. Doznania klienta nie kończą się także na dziale sprzedaży czy obsługi klienta. W istocie doznania nasze jako klientów, mogą powstać zarówno w kontakcie ze specjalistami jak i menedżerami. Mogą powstać jednak bez bezpośredniego kontaktu z pracownikami firmy. Jeśli powstają w kontakcie z pracownikami ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientem, budowanie zaufania klientów, zaufanie klientów, satysfakcja klienta
  • Kontrola klienta nad sytuacją a jego satysfakcja

    Kontrola klienta nad sytuacją a jego satysfakcja

    00:22 27.09.2009

    ... pomóc mówiąc, że na przykład większość klientów wybiera taki wariant. W ciekawy sposób z reklamacjami poradziła sobie pewna firma zajmująca się kopiowaniem dokumentów. Zredukowała liczbę skarg klientów pozwalając im wybrać opcję: na ile pilne jest ich zlecenie. Satysfakcja klientów wzrosła bez konieczności zatrudniania nowych pracowników ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientem, zaufanie klientów, satysfakcja klienta, klient pod kontrolą
  • Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?

    Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?

    13:35 18.09.2009

    ... na tym etapie? Na początek przykład pozytywny. W Disneylandzie udaje się zatrzymać klientów nawet w 90 minutowej kolejce. Nie narzekają, a na dodatek są zadowoleni. ... tą drogą? To zależy. Powielanie gotowych rozwiązań, bez uwzględnienia specyfiki oferty i klientów, to ślepa uliczka. Negatywnym przykładem jest tu pewna firma udzielająca telefonicznie ... WIĘCEJ

    Tematy: czas oczekiwania, jakość obsługi klienta, budowanie zaufania klientów, kontakty z klientami
  • (Nie)lojalność polskich klientów

    (Nie)lojalność polskich klientów

    01:12 02.04.2007

    ... ). Badania, które posłużyły do stworzenia indeksu, wskazują, że proces ten nabiera tempa - 26% klientów zmieniło w ciągu ostatnich sześciu miesięcy bank. 2007 może być rokiem masowej migracji klientów. 96% polskich klientów zmieniało w przeszłości dostawców. W czterech spośród 11 branż Polacy zmieniali usługodawców częściej niż wynosi ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klientów, preferencje konsumentów
  • Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów

    Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów

    12:22 07.06.2006

    ... klientów ciągle rośnie, ale tylko za sprawą nowych klientów, których pozyskanie jest stosunkowo drogie. Czy w takim wypadku budowanie lojalności ma sens? Czy jak zaczniemy budować lojalność, to procent utraconych klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Zaufanie w handlu elektronicznym

    Zaufanie w handlu elektronicznym

    23:55 30.06.2004

    ... PRESS, Kraków 2002 Drygas P.: "Lojalność klienta w wirtualnym biznesie", http://www.e-marketing.pl/artyk/artyk29.php Nowakowski W.: "Znaczenie zaufania klientów w transakcjach on-line", Internet 1/2003 http://www.blitz.pl/index.php?i=2&menu=ebiz&text=btxt/ecommerceissues Kwarciak B.: "56,7 kilobajtów zaufania na sekundę", Modern Marketing, 11/2001WIĘCEJ

    Tematy: handel elektroniczny, e-commerce, budowanie zaufania klientów

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: