eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › badanie satysfakcji klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2016 r.

    Jakość obsługi klienta w 2016 r.

    13:15 09.03.2017

    ... zadowolenia poszybował do nienotowanego dotychczas poziomu 77,5%, to ciągle jednak brak satysfakcji z obsługi deklaruje co piąty konsument. Czy to może oznaczać, że ... Zielona Góra, w których ponad 8 na 10 klientów jest zadowolonych z jakości obsługi klienta. Na podium wskoczyły Katowice (77,7%), które w zestawieniu z 2015 r. były na piątej pozycji. ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują

    Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują

    11:24 23.11.2016

    ... ujawniło badanie przeprowadzone przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK, na najlepszą obsługę przy zakładaniu nowego konta można liczyć w placówkach Getin Banku (98,2 proc.), PKO Banku Polskiego i ING Banku Śląskiego (94,7 proc.) oraz banku Millennium (93 proc.). Z kolei wizyty, w czasie których zadaniem tajemniczego klienta było ... WIĘCEJ

    Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, jakość obsługi klienta, badanie satysfakcji klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2015 r.

    Jakość obsługi klienta w 2015 r.

    12:15 15.03.2016

    Znamy już wyniki dziewiątej edycji badania Polskiego Programu Jakości Obsługi. Nie wieje z niej jednak huraoptymizmem - ciągle co czwarty konsument opuszcza miejsce obsługi nieusatysfakcjonowany. Pozostaje zastanawiać się, czy chodzi o brak poprawy ze strony sprzedawców, czy też może o skłonność klientów do malkontenctwa. Najbardziej zadowoleni z ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?

    Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?

    10:11 01.12.2015

    ... oceniony salon osiągnął wynik 73,8 proc. Obsługa klienta tylko na 70,2 proc. Dlaczego? Drugą z przebadanych kategorii była „Obsługa klienta” , której ogólna jakość została ... próbnych w dniu wizyty klienta (tylko 44,7 proc.), a sprzedawcy mało aktywnie namawiają do zakupu (65,1 proc.). Oczywiście należy pamiętać, że badanie przeprowadzone przez ... WIĘCEJ

    Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, jakość obsługi klienta, badanie satysfakcji klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2014 r.

    Jakość obsługi klienta w 2014 r.

    13:02 16.03.2015

    ... radzący sobie Lublin wskoczył do pierwszej trójki rankingu najprzyjaźniejszych dla klienta miast. Obok Lublina niezmiennie najlepszymi miastami są Kraków i Szczecin ... CSI (Customer Satisfaction Index – satysfakcji konsumentów) zarówno na tle konkurentów, jak i w porównaniu do polskiego wskaźnika satysfakcji konsumentów PCSI (Polish Customer ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie

    Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie

    14:45 20.10.2014

    ... odsetek osób, w przypadku których rozpoznanie Tajemniczego Klienta powoduje zmianę w zakresie podejścia do niego, jest znacznie wyższy. „Aby przeprowadzić dobre badanie Mystery Shopping rzeczywiście zasługujące na miano: „Mystery” nie wystarczy skoncentrować się na wszystkich celach biznesowych klienta, ułożyć scenariusz zachowania audytora oraz na ... WIĘCEJ

    Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, badania marketingowe, badania rynku
  • Operatorzy komórkowi a obsługa klienta

    Operatorzy komórkowi a obsługa klienta

    12:30 03.03.2014

    ... W naszym kraju jednak, jakość obsługi klienta ma nadal dużo niższe znaczenie w momencie podejmowania decyzji. W celu pogłębienia wiedzy na temat wybranych aspektów jakości obsługi klienta w 25 krajach świata, w tym i w Polsce, KPMG przeprowadziło globalne badanie przy użyciu techniki „tajemniczego klienta”. Jakie są kluczowe wnioski? Salony firmowe ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2013 r.

    Jakość obsługi klienta w 2013 r.

    12:41 05.02.2014

    ... od 7 lat, realizuje trwające przez 365 dni w roku badanie, które ma na celu poprawę jakości obsługi i nawiązanie dialogu z konsumentami. Na podstawie ... w badaniach Tajemniczego Klienta oraz z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu. Doganiamy czołówkę W poprzednich latach różnica pomiędzy polskim wskaźnikiem satysfakcji konsumentów – PCSI, a ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi w bankach 2013

    Jakość obsługi w bankach 2013

    13:51 23.09.2013

    ... - m.in. realizowaną w internecie. "Na konkurencyjnym rynku bankowym zadowolenie klienta z poziomu świadczonych usług jest najważniejszą przewagą konkurencyjną. Ranking bezpośrednio zajmuje się tym ... rankingu jakości obsługi to dla nas istotne wyróżnienie i powód do satysfakcji. Ze szczególnym zadowoleniem odnotować należy fakt, że ranking wysoko ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały

    Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały

    00:22 24.05.2013

    ... w procesie komunikacji z firmą. „Aplikacje mobilne posiadają ogromny potencjał usprawnienia obsługi klienta, jednak na razie niewiele firm w Polsce udostępnia tego typu ... sobie życia bez tego gadżetu w kieszeni.” Informacje o badaniu Badanie konsumenckie zostało wykonane na zlecenie Interactive Intelligence przez Interaktywny Instytut Badań ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: