eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › badanie satysfakcji klienta
  • Jakość obsługi klienta w branży finansowej

    Jakość obsługi klienta w branży finansowej

    00:05 12.02.2013

    ... Innego zdania jest 17% respondentów, którzy deklarują niezadowolenie z dotychczasowej obsługi. Obsługa klienta w sektorze finansowym w naszym kraju odbywa się na dużo wyższym poziomie ... , Retail Financial Services EE and CIS, Verint. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono z ośrodkiem Ipsos-MORI we wrześniu 2012 roku. W ankiecie wzięło udział ... WIĘCEJ

    Tematy: instytucje finansowe, branża finansowa, jakość obsługi klienta, poziom satysfakcji klienta
  • Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny

    Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny

    09:59 29.11.2012

    ... Klienci stawiają na jakość obsługi Badanie wykazało także, że konsumenci w dalszym ciągu przykładają dużą wagę do jakości obsługi klienta i zwykle niechętnie szukają niższych ... obsłudze klienta odpowiedniego priorytetu” – mówi Monika Kaczmarek, Director, Analytics Enterprise Intelligence Solutions, Verint. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta najlepsza w Szczecinie

    Jakość obsługi klienta najlepsza w Szczecinie

    09:47 28.03.2012

    ... Obsługi. Program Jakość Obsługi podsumował wyniki ogólnopolskiego badania satysfakcji konsumentów w 2011 roku. Opinie i oceny klientów pokazują, w których największych miastach ... tym mieście jest najwyższy 58% poziom satysfakcji klientów. Nieco mniej tych pozytywnych ocen jest w Poznaniu. Poziom 50% satysfakcji klientów przekroczył jeszcze tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2011 r.

    Jakość obsługi klienta w 2011 r.

    00:21 17.03.2012

    Najnowsze podsumowanie ocen i opinii konsumentów Programu Jakość Obsługi odsłania całą prawdę o poziomie obsługi klienta. Co trzeci konsument jest z niej niezadowolony, a co piąty ocenia ją fatalnie. Znamy też najlepsze i najgorsze branże w 2011 roku. Program Jakość ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Badanie satysfakcji klienta

    Badanie satysfakcji klienta

    10:33 28.06.2010

    ... niemal każdego przedsiębiorstwa. Dobra znajomość nie tylko jego potrzeb, ale także satysfakcji płynącej z nabywanych produktów czy usług przez konsumentów, pozwala pokierować firmą tak, aby przynosiła ona jak największe zyski. Badanie satysfakcji klienta to jedno z podstawowych badań konsumenckich, które cieszy się dużą popularnością. Wynika ... WIĘCEJ

    Tematy: badania marketingowe, mystery shopping, budowanie zaufania klientów, badanie satysfakcji klienta

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: