eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zaufanie klientów
  • Innowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience

    Innowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience

    13:00 02.08.2019

    ... klientów jest otwartych na wykorzystanie AI w celu poprawy Customer Experience (59% w 2018 roku); 88% wierzy, że firmy w sposób odpowiedzialny stosują technologie, takie jak AI i IoT; dla 73% klientów zaufanie ma większe znaczenie niż przed rokiem; 46% klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: zaufanie klientów, zachowania konsumentów, pozyskiwanie klientów, customer experience
  • Edelman Trust Barometer 2019: oczy zwrócone na pracodawców

    Edelman Trust Barometer 2019: oczy zwrócone na pracodawców

    13:45 29.01.2019

    ... Potwierdzeniem tego jest wysoki, bo aż 75-procentowy odsetek ankietowanych deklarujących zaufanie wobec swojego pracodawcy. Organizacjom pozarządowym ufa już tylko 57 proc. badanych ... informacji – na poziomie 65 punktów (najwyższy poziom w historii badania). Zaufanie do informacji podawanych w mediach społecznościowych nadal jest niskie i wynosi 43 ... WIĘCEJ

    Tematy: zaufanie, zaufanie klientów, badanie zaufania, wiarygodność firmy
  • O zaufanie klientów nie jest łatwo

    O zaufanie klientów nie jest łatwo

    10:58 02.10.2018

    ... sprzedażowych niż żywe jednostki. Do tego, tylko nieco ponad połowa badanych wierzy, że ich dane osobowe są przetwarzane z odpowiednią troską. Zaufanie klientów to kapitał, o którego wypracowanie jest szczególnie ciężko, zwłaszcza w czasach intensywnego rozwoju nowych kanałów komunikacji, obostrzeń w zakresie ochrony danych osobowych i coraz ... WIĘCEJ

    Tematy: dane osobowe, ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo danych, zaufanie klientów
  • Edelman Trust Barometer 2018: zaskakujące wyniki dla Polski

    Edelman Trust Barometer 2018: zaskakujące wyniki dla Polski

    12:22 25.01.2018

    ... najmniej wiarygodny postrzegany jest sektor usług finansowych. Znaczące spadki odnotowała również branża motoryzacyjna. Pozytywne wyniki odnotowują natomiast pracodawcy, do których zaufanie rośnie w większości badanych państw. W Polsce pracodawcom ufa 68 proc. badanych (o 12 p.p. więcej niż w poprzedniej edycji badania). Według autorów badania jest ... WIĘCEJ

    Tematy: zaufanie, zaufanie klientów, badanie zaufania, wiarygodność firmy
  • Po co nam Customer Journey Mapping?

    Po co nam Customer Journey Mapping?

    11:13 02.03.2017

    ... ciągłe udoskonalanie procesu obsługi klienta. Punktem wyjścia do poprawy doświadczeń zakupowych klientów jest Customer Journey Mapping. Do czego przydatny jest Customer Journey ... ciągle udoskonalać produkty, usługi, a także inne doświadczenia konsumenta z marką. Lojalność klientów można ocenić za pomocą wskaźnika NPS (Net Promoter Score). Dzięki ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Journey Map, customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • Edelman Trust Barometer 2016: mamy kryzys zaufania

    Edelman Trust Barometer 2016: mamy kryzys zaufania

    11:21 23.01.2017

    ... usłyszeć (nie tylko słuchać) swoich wyborców, a prezesi angażować w dialog pracowników, klientów czy partnerów biznesowych. Ten, kto najszybciej to zrozumie i nauczy ... Reputacja biznesu prześciga reputację rządów. Udział ankietowanych, którzy wyrazili zaufanie do biznesu, wyniósł 52% (o 1% mniej niż rok temu). Największym zaufaniem biznes cieszy się ... WIĘCEJ

    Tematy: zaufanie, zaufanie klientów, badanie zaufania, wiarygodność firmy
  • Polacy chronią dane osobowe, ale...

    Polacy chronią dane osobowe, ale...

    09:58 07.06.2016

    ... część, bo aż 76% respondentów przyznaje, że instytucjami, które wzbudzają zaufanie są banki i wierzy w bezpieczeństwo powierzanych im danych. Jednocześnie jednak niemal ... Niezależnie od typu, każda organizacja której celem są usługi, musi zapewnić klientów, że ich dane są bezpieczne. Jesteśmy coraz bardziej świadomi niebezpieczeństw czyhających ... WIĘCEJ

    Tematy: ochrona danych, bezpieczeństwo danych, dane osobowe, bezpieczeństwo informacji
  • Zobacz, jak działa gwarancja zwrotu pieniędzy

    Zobacz, jak działa gwarancja zwrotu pieniędzy

    13:28 31.03.2016

    Chociaż zakupy przez internet święcą triumfy popularności, to klienci nadal jednak nie przestają uważać ich za ryzykowne. Nic dziwnego. O nieuczciwych praktykach i oszustwach słyszy się niemal każdego dnia. Konsumenci, którzy nie mają zamiaru rezygnować z kupowania w e-sklepach, a jednocześnie chcą poczuć się bezpiecznie, mogą skorzystać z ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy przez internet, sklepy internetowe, zaufanie klientów, wiarygodność firmy
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy - to się liczy w e-commerce

    Gwarancja zwrotu pieniędzy - to się liczy w e-commerce

    11:18 30.11.2015

    ... sklepem internetowym i nie mamy punktów stacjonarnych dlatego komunikacja z klientami jest dla nas bardzo istotna. Certyfikat Trusted Shops w połączeniu z wiarygodnymi opiniami klientów podnosi zaufanie konsumentów do zakupów w naszym sklepie” – komentuje Anna Ołdak, Specjalista ds. Marketingu, Endo.pl. Warto również przyjrzeć się wynikom badań ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy przez internet, sklepy internetowe, zaufanie klientów, wiarygodność firmy
  • Certyfikacja w e-commerce: warto czy nie?

    Certyfikacja w e-commerce: warto czy nie?

    09:37 25.09.2015

    ... w sieci ma dla kupujących duże znaczenie. Zauważają to także sami e-przedsiębiorcy. Chcąc wyróżnić się w stosunku do konkurencji oraz zdobyć ich zaufanie, zaczynają interesować się certyfikacją swoich e-biznesów. Jak wygląda proces uzyskania certyfikatu przez e-sklep, jakie są obowiązki przedsiębiorcy z niego wynikające, z jakimi ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, certyfikacja, najlepsze sklepy internetowe, zaufanie klientów

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: