eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zaufanie klientów
  • E-commerce: jak e-sklepy pozyskują zaufanie klientów?

    E-commerce: jak e-sklepy pozyskują zaufanie klientów?

    00:45 01.03.2015

    ... stroną internetową sklepu. Przy przyznawaniu opinii o sklepie przez klientów charakterystyczne jest podanie oceny w postaci odsetku pozytywnych ocen lub charakterystycznych gwiazdek w skali od jednej do pięciu – im więcej gwiazdek przyznano danemu sprzedawcy, tym wyższe jest zaufanie konsumentów i wiarygodność sklepu. Tak przynajmniej brzmi teoria ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, e-sklepy, e-handel
  • Klienci banków w Polsce samowystarczalni

    Klienci banków w Polsce samowystarczalni

    12:44 07.05.2014

    ... klientów banków na całym świecie. Trwało ono od lipca do października 2013 roku. Wzięło w nim udział ponad 32 tys. klientów z 43 krajów, w tym reprezentatywna grupa osób z Polski. Klienci byli pytani o zaufanie ... WIĘCEJ

    Tematy: klienci banków, usługi bankowe, rynek usług bankowych, preferencje Polaków
  • Zaufanie do banków 2014

    Zaufanie do banków 2014

    12:49 30.04.2014

    ... wyborów klientów. Według prowadzonych przez nas badań, zaufanie to najważniejszy czynnik decydujący o wyborze banku dla klientów detalicznych. Wśród wielu czynników mających wpływ na wybór usług konkretnego banku, po raz pierwszy od kilku lat zaufanie znalazło się na szczycie listy. Dla 36% klientów zamożnych i 27% wszystkich klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: klienci banków, usługi bankowe, rynek usług bankowych, preferencje Polaków
  • Rośnie zaufanie do banków

    Rośnie zaufanie do banków

    11:45 25.04.2013

    ... zaufanie do banków oraz satysfakcja klientów z oferowanych przez nie usług. Polski sektor bankowy cieszy się lepszą opinią niż inne ... – podkreśla Krzysztof Pietraszkiewicz. Co szczególnie warte podkreślenia, satysfakcja klientów banków wzrasta z roku na rok od 2005 r. Odsetek klientów, którzy ocenili stopień swojego zadowolenia z banku, z którego ... WIĘCEJ

    Tematy: klienci banków, usługi bankowe, rynek usług bankowych, preferencje Polaków
  • Edelman Trust Barometer 2013

    Edelman Trust Barometer 2013

    12:03 25.01.2013

    ... Barbara Kwiecień, Prezes Edelman Polska. Wśród najistotniejszych elementów budujących zaufanie do biznesu 67 proc. polskich respondentów wskazało jakość produktów i usług, odpowiednie traktowanie pracowników (66 proc.) oraz reagowanie na oceny i potrzeby klientów. Najmniejszą rolę w budowie zaufania do biznesu odgrywają czynniki operacyjne ... WIĘCEJ

    Tematy: zaufanie, zaufanie klientów, badanie zaufania, wiarygodność firmy
  • Polacy mają zaufanie do banków

    Polacy mają zaufanie do banków

    10:18 03.08.2012

    ... opłaci się praca nad poprawą obsługi klienta. Posiadanie miliona klientów przez bank oznacza milion źródeł informacji o nim samym – zauważa Piotr Frankowski, Menedżer w Grupie Rynków Finansowych Ernst & Young. – W deklaracjach klientów zwraca uwagę także niewielkie zaufanie do reklamy tradycyjnej. Z perspektywy banków warto zatem rozważyć nie ... WIĘCEJ

    Tematy: klienci banków, usługi bankowe, rynek usług bankowych, preferencje Polaków
  • Polscy konsumenci narzekają na terminowość firm

    Polscy konsumenci narzekają na terminowość firm

    00:04 11.09.2011

    Polaków najczęściej spotykają takie przejawy braku rzetelności firm, jak nieterminowość dostaw towarów i usług oraz ich niska jakość - to ostatni wniosek płynący z badania "Rzetelność polskich firm okiem konsumenta", przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najwięcej przypadków niesolidnego postępowania konsumenci ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie firmy, wiarygodność firmy, zaufanie klientów, rzetelna firma
  • Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?

    Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?

    00:11 05.09.2011

    ... . respondentów. Następstwem nierzetelnych praktyk ze strony firm była również utrata klientów. Aż 29 proc. respondentów zadeklarowało, że przestało korzystać z usług lub kupować ... złożenie reklamacji; konsumenci rezygnują z usług firm, które zawiodły ich zaufanie; sporadycznie Polacy decydują się na bezpośrednią konfrontację z nierzetelną firmą ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie firmy, wiarygodność firmy, zaufanie klientów, rzetelna firma
  • Wiarygodność firmy weryfikowana w Internecie

    Wiarygodność firmy weryfikowana w Internecie

    09:34 23.08.2011

    ... maksymalnie pełnego obrazu firm. Ponadto jak wynika z badania, klasyczne działania reklamowe nie zawsze są najlepszym sposobem na zbudowanie wiarygodności wśród klientów” – mówi Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy. 8 na 10 Polaków decydując o swoich wyborach konsumenckich bierze pod uwagę przede wszystkim stosunek ceny ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie firmy, wiarygodność firmy, zaufanie klientów, rzetelna firma
  • Zaufanie klienta ważne w handlu online

    Zaufanie klienta ważne w handlu online

    00:05 30.06.2011

    ... większym zainteresowaniem zarówno wśród sklepów, jak i kupujących” – mówi Joanna Bilińska z działu Zaufanie i Bezpieczeństwo Ceneo.pl. „Mimo tego, że podstawową funkcją Ceneo. ... oferty i obsługi, ale otrzymujemy bezsporny dowód jakości i zaangażowania dla naszych Klientów. Wysoka ocena w Zaufanych Opiniach ma znaczący wpływ na wysokość konwersji i ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy online, zakupy w sieci, zakupy przez internet, zakupy Polaków


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: