eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zaufanie klientów
  • Polskie firmy dbają o zaufanie klienta

    Polskie firmy dbają o zaufanie klienta

    13:46 24.06.2011

    ... pokazują jak ważnym aspektem dla komunikacji polskich firm jest zdobywanie zaufania klientów oraz partnerów biznesowych. Coraz ważniejszą rolę w komunikacji firm odgrywają wartości z rodzin Behavioral i Relational values, których obecność ma budować zaufanie do przedsiębiorstwa. Coraz większą popularnością cieszą się również wartości nie związane ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie firmy, badania firm, relacje z klientem, zaufanie klientów
  • Edelman Trust Barometer 2011

    Edelman Trust Barometer 2011

    13:14 28.01.2011

    ... Zaufanie do organizacji pozarządowych (NGO) przekroczyło 50% w każdym kraju uwzględnionym przez Edelman Trust Barometer 2011 z wyjątkiem Rosji. Jako główny warunek odzyskania zaufania przez firmy w kryzysie, respondenci przede wszystkim wskazywali ochronę klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: zaufanie, zaufanie klientów, badanie zaufania, wiarygodność firmy
  • Niskie zaufanie do banków i rządu w Polsce

    Niskie zaufanie do banków i rządu w Polsce

    13:06 03.02.2010

    ... biznesu wzrosło we Włoszech o 26 punktów, w Stanach Zjednoczonych o 18 punktów, w Holandii o 15 i w Hiszpanii o 14. W Rosji to samo zaufanie spadło o 10 punktów (do 42%). Zaufanie do rządu pozostaje stabilne, z wyjątkiem pojedynczych przypadków znacznych zmian: wzrostem w Stanach Zjednoczonych (o 16 punktów, do 46%) i spadkiem w Rosji ... WIĘCEJ

    Tematy: zaufanie, zaufanie klientów, badanie zaufania, wiarygodność firmy
  • Satysfakcja klienta a zarządzanie doznaniami

    Satysfakcja klienta a zarządzanie doznaniami

    00:20 30.09.2009

    ... działania podejmowane przez firmę. Doznania klienta nie kończą się także na dziale sprzedaży czy obsługi klienta. W istocie doznania nasze jako klientów, mogą powstać zarówno w kontakcie ze specjalistami jak i menedżerami. Mogą powstać jednak bez bezpośredniego kontaktu z pracownikami firmy. Jeśli powstają w kontakcie z pracownikami ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientem, budowanie zaufania klientów, zaufanie klientów, satysfakcja klienta
  • Kontrola klienta nad sytuacją a jego satysfakcja

    Kontrola klienta nad sytuacją a jego satysfakcja

    00:22 27.09.2009

    ... pomóc mówiąc, że na przykład większość klientów wybiera taki wariant. W ciekawy sposób z reklamacjami poradziła sobie pewna firma zajmująca się kopiowaniem dokumentów. Zredukowała liczbę skarg klientów pozwalając im wybrać opcję: na ile pilne jest ich zlecenie. Satysfakcja klientów wzrosła bez konieczności zatrudniania nowych pracowników ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientem, zaufanie klientów, satysfakcja klienta, klient pod kontrolą
  • Państwa UE: wskaźnik zaufania w 2008 r.

    Państwa UE: wskaźnik zaufania w 2008 r.

    12:31 29.11.2008

    ... usług był w listopadzie, zarówno w Strefie Euro, jak i we wszystkich Państwach Członkowskich UE na najniższym poziomie od badania przeprowadzonego w 1996 r. Ogólne zaufanie klientów zmniejszyło się nieznacznie ale pozostało na wciąż bardzo niskim poziomie, w porównaniu do jego średniej wartości. Osłabły nastroje w sektorze sprzedaży detalicznej ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje gospodarcze, nastroje konsumentów, nastroje konsumenckie, nastroje inwestycyjne
  • Zaufanie klientów do banku 2006

    Zaufanie klientów do banku 2006

    13:23 22.02.2006

    ... do społecznej działalności banków. Z przedstawionych w nim danych wynika, że wiadomościami, które najbardziej zmniejszają zaufanie klientów do banków są doniesienia o złym zarządzaniu środkami finansowymi, złym traktowaniu klientów oraz zagrożeniu włamaniem do systemu informatycznego banku. "Informacje o problemach w relacjach klient-bank mogą stać ... WIĘCEJ

    Tematy: Banki, bank, zaufanie klientów, badania społeczne

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: