eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jakość usług w sklepach
  • Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta

    Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta

    01:29 27.11.2007

    ... (raczej nie spotykałem się z tym wcześniej w takich sklepach). Pomimo wysokiej średniej oceny kompetencji pracowników bywały też niestety sytuacje, w których klienci, pytając o konkretny cechy produktów, nie otrzymywali satysfakcjonujących odpowiedzi: - Na moje pytania o jakość wykonania i materiał użyty do produkcji pani odpowiedziała, że ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, jakość usług w sklepach
  • Jakość obsługi klienta w marketach

    Jakość obsługi klienta w marketach

    00:58 27.06.2007

    ... w supermarketach, 18 w dyskontach, 12 w hipermarketach. W każdej placówce oceniano przede wszystkim jakość obsługi klienta, czystość i porządek (zarówno w sklepie, jak i w jego ... super i hipermarketach klienci wydali średnio o 29,6% więcej na zakupy niż w sklepach dyskontowych. Ostatnim zadaniem klientów było wypełnienie ankiety składającej się ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, poziom satysfakcji klienta


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: