eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jakość usług
  • Organizacja eventów na dobrym poziomie

    Organizacja eventów na dobrym poziomie

    11:34 04.11.2014

    ... odpowiedzi wyszło, że ogólnie klienci oceniają bardzo wysoko poziom świadczonych usług przez agencje eventowe. W 5-stopniowej skali ocen, średnia wyszła na poziomie aż 4,5. Co ważne, przebadani klienci deklarują również, że za wysoką jakość wykonanej usługi, zagwarantowanie bezpieczeństwa oraz odpowiedniego poziomu merytorycznego, są w większości ... WIĘCEJ

    Tematy: eventy, firmy eventowe, branża eventowa, agencje eventowe
  • Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

    Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

    10:32 08.03.2010

    ... że zakończyło współpracę z daną firmą tylko ze względu na niską jakość obsługi klienta. 67% uczestników ankiety deklarowało, że kończąc współpracę z daną firmą ... straciły telewizje kablowe i platformy satelitarne, a także firmy z sektora usług finansowych. Dostawcy naziemnych usług telekomunikacyjnych stracili 1,03 mld euro przychodów. W przypadku ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

    Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

    10:19 16.12.2009

    ... i satelitarnej wyniosły 37 mld USD. Dostawcy usług bezprzewodowych i internetowych stracili 36 mld USD, a branża usług naziemnych 33 mld USD. Według badania ... firmy powinny udoskonalić, 40% konsumentów odpowiedziało, że ulepszenia wymaga jakość obsługi oferowanej przez konsultanta. Ponad połowa konsumentów wskazała natomiast jako najważniejsze ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2008 r.

    Jakość obsługi klienta w 2008 r.

    14:24 31.03.2009

    ... systemu obsługi klienta przez niezależnych od firmy „tajnych klientów”. Audytorzy są klientami poszczególnych firm i instytucji i oceniają jakość obsługi z punktu widzenia oczekiwań prawdziwych konsumentów. Edycja Programu „Jakość Obsługi 2008”, objęła obserwacje zgłoszone przez ponad 12.000 konsumentów z 16 województw z całej Polski, z wszystkich ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, jakość obsługi klienta
  • Rynki UE: oczekiwania konsumentów

    Rynki UE: oczekiwania konsumentów

    00:05 10.02.2009

    ... trzy sektory usług, które mają tak ogromne znaczenie w życiu każdego z nas, uzyskują złe wyniki pod względem tylu ogólnowspólnotowych wskaźników konsumenckich. Właśnie z powodu ich znaczenia w każdym budżecie domowym zdecydowałam poddać badaniu w 2009 r. także detaliczny rynek energii elektrycznej. Europejscy konsumenci zasługują na lepszą jakość ... WIĘCEJ

    Tematy: oczekiwania konsumentów, rynek usług, rynki UE, usługi


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: