eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › placówki bankowe
  • Co zrobić, żeby przetrwać? Wyzwania placówek bankowych

    Co zrobić, żeby przetrwać? Wyzwania placówek bankowych

    13:03 12.09.2016

    ... , co umożliwi antycypację jego potrzeb i zaproponowanie optymalnej oferty. To nie wszystko. Interakcja może się rozpocząć zanim jeszcze klient przekroczy drzwi placówki. Zastosowanie wearables (technologii noszonych), takich jak np. inteligentne zegarki pozwoli na przesłanie przypomnienia przed planowanym spotkaniem z doradcą bankowym. Inną ciekawą ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, placówki bankowe, sektor bankowy, nowe technologie
  • Bankowość online nie spowodowała odwrotu od placówek bankowych

    Bankowość online nie spowodowała odwrotu od placówek bankowych

    12:29 23.06.2015

    ... Wyjątkiem są tu jedynie kredyty ratalne i fundusze inwestycyjne. Klienci odwiedzają stacjonarne placówki nawet po to, że zlecić polecenie przelewu czy sprawdzić saldo ... wynika, że z wyjątkiem jednostek funduszy inwestycyjnych, kredytów ratalnych i samochodowych, oddziały bankowe w Polsce odpowiadają za ponad 90 proc. sprzedaży produktów bankowych. W ... WIĘCEJ

    Tematy: oferta banków, usługi bankowe, bankowość mobilna, bankowość internetowa
  • Klient hiperpołączony czyli bankowość w nowym wymiarze

    Klient hiperpołączony czyli bankowość w nowym wymiarze

    10:23 26.09.2014

    ... produktów bankowych na zasadzie tradycyjnej interakcji z doradcą; Community centers – mniejsze placówki, które świadczą usługi w obrębie danej społeczności. Często bank poprzez ... Bankowość mobilna W zasadzie wszystkie liczące się banki udostępniły już klientom usługi bankowe za pośrednictwem bankowości mobilnej. Jednym z ostatnich banków, które ... WIĘCEJ

    Tematy: oferta banków, usługi bankowe, bankowość mobilna, bankowość internetowa
  • Sektor bankowy przyszłości? Przetrwają tylko mobilni

    Sektor bankowy przyszłości? Przetrwają tylko mobilni

    12:45 23.09.2014

    Przed sektorem bankowym kolejne wyzwania. Jak pokazuje najnowsze badanie Bain & Company "Bank detaliczny przyszłości", instytucje, które nie chcą przepaść na rynku muszą położyć nacisk na rozwój usług mobilnych. Do zrobienia jest wiele - w przypadku 60 procent banków będzie to proces długoterminowy, wystawiający klientów na próbę cierpliwości. ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, sektor bankowy, bankowość internetowa, bankowość mobilna
  • Placówki bankowe samoobsługowe i zautomatyzowane

    Placówki bankowe samoobsługowe i zautomatyzowane

    00:20 29.04.2014

    ... placówki bankowe. Trzy działające na naszym rynku banki - Citi Handlowy, ING Bank Śląski i Getin Bank od niedawna „testują” tego typu rozwiązania. Przyjrzyjmy się temu, co oferują klientom i czym różnią się od placówek „tradycyjnych”. Placówki ... WIĘCEJ

    Tematy: placówki bankowe, sektor bankowy, banki, zautomatyzowane placówki bankowe
  • Placówki bankowe w odwrocie

    Placówki bankowe w odwrocie

    12:21 12.02.2014

    ... w większości transakcyjnej, obsługi klientów. Wszystko wskazuje na to, że oddziały bankowe będą koncentrowały się przede wszystkim na zaawansowanym doradztwie dla określonych ... dostępu do środków, z dowolnego miejsca na świecie bez potrzeby odwiedzania placówki – dodaje. Zdaniem Patricii Wruuck na tych mniej dojrzałych, środkowoeuropejskich rynkach w ... WIĘCEJ

    Tematy: placówki bankowe, banki, bankowość mobilna, obsługa klienta
  • Getin Bank uruchamia samoobsługowy Getin Point

    Getin Bank uruchamia samoobsługowy Getin Point

    14:01 11.02.2014

    ... . Getin Point są dostępne w szerszym zakresie niż tradycyjne placówki. Z samoobsługowych oddziałów można korzystać 7 dni w tygodniu, w godzinach pracy galerii. W ... z celów strategii Getin UP, który zakładał poprawę efektywności; samoobsługowe oddziały bankowe to trend przyszłości. Takie rozwiązania są już testowane na rynkach zagranicznych, m.in. ... WIĘCEJ

    Tematy: oferta banków, usługi bankowe, placówki bankowe, Getin Point
  • Obsługa bankowa głównie po angielsku

    Obsługa bankowa głównie po angielsku

    11:45 02.11.2012

    BZ WBK i Credit Agricole to banki, które w największym stopniu zadbały o komfort klientów nie mówiących po polsku. Najłatwiej z pracownikiem banku porozumie się cudzoziemiec mówiący po angielsku - wynika z analizy Idea Expert. Stosunkowo najlepiej banki radzą sobie z tłumaczeniem na obce języki swoich serwisów internetowych. Jednak warto mieć ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, bankowe infolinie, telekonsultanci, infolinia
  • Placówki bankowe - jakość obsługi 2012

    Placówki bankowe - jakość obsługi 2012

    11:12 01.08.2012

    ... klientów testowych było dokonanie oceny placówki przy wzięciu pod uwagę takich kryteriów, jak: Wygląd placówki na zewnątrz – dostępność parkingu, widoczność i utrzymanie znaków firmowych, czystość i porządek otoczenia placówki i bankomatów oraz powierzchni widocznych z zewnątrz – okien, drzwi itp. Wygląd placówki wewnątrz – czystość podłóg, ścian ... WIĘCEJ

    Tematy: placówki bankowe, banki, bankowość mobilna, obsługa klienta
  • Dobra obsługa klienta to w banku podstawa

    Dobra obsługa klienta to w banku podstawa

    00:25 27.11.2011

    ... przepytanych przez IHH. Kolejny ważny czynnik to wysoki poziom kompetencji pracowników placówki, który uzyskał 57,5 proc. wskazań. – Pomimo rosnącej popularności e-bankingu, Polacy ... szczególnie w obszarze podstawowej bankowości transakcyjnej. To przede wszystkim proste operacje bankowe np. dokonywanie przelewów czy zakładanie lokat. Funkcjonalność ... WIĘCEJ

    Tematy: oferta banków, usługi bankowe, banki, oddziały bankowe

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: