eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › relacje z klientami
  • 6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    00:20 02.10.2021

    ... , powinno zwrócić się w niedługim czasie. Tym bardziej, że mamy obecnie w polskim internecie kilka milionów nowych klientów, którzy właśnie budują swoje relacje z zakupowymi markami - zauważa Marcin Rutkowski. 3. Omnichannel Osobom zaczynającym swoją przygodę z e-zakupami niełatwo jest zrozumieć, dlaczego na zamówienie muszą czekać dwa ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe
  • 3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience

    3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience

    14:00 13.09.2021

    ... choćby fakt, że dziś jedynie 14% instytucji finansowych przeznacza mniej niż jedną czwartą swojego budżetu na CX. Aż 82% inwestuje w relacje z klientem od 25% do 50% swoich środków – połowa z tej grupy wydaje zaś dokładnie połowę całkowitego budżetu na ten cel, o czym ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, banki, sektor finansowy, bankowość elektroniczna
  • Pandemia podnosi innowacyjność biznesu. Na czym skupiać innowacje?

    Pandemia podnosi innowacyjność biznesu. Na czym skupiać innowacje?

    12:17 02.04.2021

    ... , w szczególności danych klientów; Inwestycje strategiczne: świadome podejmowanie ryzyka i akceptowanie porażek jako części procesu; Bliskie relacje z klientami: utrzymywanie bliskich kontaktów z klientami i wykorzystywanie ich opinii podczas tworzenia innowacji. Świat zaczyna wychodzić z długiego cienia pandemii. Innowacje, które przyspieszyły ... WIĘCEJ

    Tematy: innowacyjność, rozwój biznesu, innowacje, relacje z klientami
  • Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie

    Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie

    09:59 27.01.2021

    ... działalność firm z sektora finansowego w Polsce. ? Pomimo tego że miniony rok znakomita większość branż poświęciła batalii z pandemią COVID-19, troska o dbałość relacji z klientami nie zeszła na dalszy plan. Polacy docenili działania marek, które działały w ich interesie w przypadku m.in. problemów z regulowaniem spłat lub dopasowały ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?

    Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?

    10:32 17.11.2020

    Wprawdzie decyzje zakupowe najlepiej byłoby podejmować wyłącznie na podstawie racjonalnych przemyśleń, to jednak nie od dziś wiadomo, że kupującymi bardzo często kierują emocje. Niektóre z badań wskazują wręcz, że to właśnie one mają kluczowe znaczenie i to zarówno dla kreowania konsumenckich doświadczeń, jak i powstającego w głowie konsumenta ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • 7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy

    7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy

    12:47 05.11.2020

    ... , zyskując sympatię fanów na całym świecie. Kryzys w KFC to doskonały przykład tego, jak poznanie docelowych odbiorców tworzy silny związek między klientami a marką. Amerykański Czerwony Krzyż musiał zmierzyć się z kryzysem, z którym wcześniej nie miał do czynienia. Kryzys miał miejsce w mediach społecznościowych, kiedy ... WIĘCEJ

    Tematy: kryzys, kryzys wizerunkowy, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy
  • Customer Experience w czasie pandemii

    Customer Experience w czasie pandemii

    11:37 10.09.2020

    ... zachowywanie dystansu społecznego wewnątrz lokalu. Wykorzystaj ten trudny czas na komunikację z klientami Poinformujmy swoich klientów o tym, jakie zmiany zaszły w naszej firmie pod wpływem ... , czy możemy przekształcić strach i niepokój w silniejsze, bardziej znaczące i trwałe połączenia z klientami. Od tego zależy przyszła reputacja i sukces naszej ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem

    Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem

    11:35 23.07.2020

    Szybki przepływ komunikatów, automatyzacja, czy relacje w świecie cyfrowym to tylko kilka z wyróżników współczesnego społeczeństwa złożonego z konsumentów treści mobile. O tym, do czego prowadzi nas automatyka behawioralna mówi ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, omnichannel
  • Czy postawy wobec pandemii mogą wpływać na wizerunek marki?

    Czy postawy wobec pandemii mogą wpływać na wizerunek marki?

    13:08 19.05.2020

    Wizerunek marki to wypadkowa wielu kwestii. Okazuje się, że na to, jak postrzegają ją klienci wpływ wywierają również te postawy klientów, które są bezpośrednio związane z bieżącymi realiami. Tego przynajmniej dowodzi badanie zrealizowane przez Inquiry. Pokazuje ono, że stosunek wobec koronawirusa może w istotny sposób przekładać się również na ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa

    Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa

    00:36 25.04.2020

    96% organizacji zmieniło swoją komunikację w związku z pandemią. 79% powołało sztaby kryzysowe, a 64% jest przekonanych, że obecna sytuacja przesądzi o trwałych zmianach w komunikowaniu się. Z kolei ponad połowa badanych firm nie traci czasu i już przygotowuje plany i strategie, które mają znaleźć zastosowanie po zakończeniu epidemii. To niektóre ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: