eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › relacje z klientami
  • Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    00:22 16.12.2023

    Zachowania i decyzje zakupowe konsumentów ulegają silnym wpływom. Nie od dziś wiadomo, że dla zaangażowania kupujących istotne jest m.in. stworzenie im odpowiedniej atmosfery do dokonywania zakupów. W tym zakresie pomocne mogą okazać się inteligentne ekrany oraz kioski cyfrowe - zwraca uwagę Mood Media. Jak wykorzystać ich potencjał? Z tego tekstu ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    13:55 25.09.2023

    Firmy, które chcą na stałe pozyskać konsumenta, mają świadomość, że mogą osiągnąć ten cel, realizując zadania w ramach strategii CX. Koncepcja, oparta na wzbudzaniu pozytywnych emocji, wrażeń wśród odbiorców produktów i usług, zakłada coraz częściej przewartościowanie kultury przedsiębiorstwa. W centrum zainteresowania organizacji i jej ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem
  • Gazetki promocyjne bez promocji

    Gazetki promocyjne bez promocji

    09:00 07.08.2023

    Gazetki promocyjne to lektura obowiązkowa rodzimych łowców okazji. Okazuje się jednak, że w pierwszym półroczu bieżącego roku czytelnicy reklamowych periodyków mogli czuć się nieco rozczarowani. Ze zrealizowanej przez UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupę BLIX analizy niemal 7 tys. gazetek wynika, że liczba oferowanych promocji skurczyła się ... WIĘCEJ

    Tematy: gazetki promocyjne, reklama, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe
  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    00:16 05.08.2023

    ... sieci i usług, w tym technologii blockchain. Może to prowadzić do większej liczby interakcji peer-to-peer i wpływać na sposób, w jaki firmy zarządzają relacjami z klientami. Menedżerowie CRM będą musieli odpowiednio dostosować swoje strategie do tego trendu. Rola menedżera CRM jest kluczowa w nowoczesnych strategiach marketingowych. Zarządzają ... WIĘCEJ

    Tematy: CRM, Customer Relationship Management, menedżer CRM, relacje z klientami
  • Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?

    Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?

    00:20 10.02.2023

    ... dlatego decydują się na outsourcing profesjonalnego kontaktu z konsumentem. Nawiązują relacje biznesowe z firmą, która zadba o ich dobry wizerunek m.in. poprzez przedstawianie ... Experience Company. Wiele przedsiębiorstw bada przy tym poziom relacji pomiędzy firmą a klientami, stosując takie mierniki jak: CSAT (Consumer SATisfaction), NPS (Net Promoter ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Praca w obsłudze klienta. Co mówią pracownicy?

    Praca w obsłudze klienta. Co mówią pracownicy?

    11:45 26.08.2022

    ... siłą nabywczą własnej pensji. Kluczowe cechy w relacji z klientem Bezpośrednia praca z klientami, choć stereotypowo uważana za mniej prestiżowe zajęcie, wymaga ... przyczyn zwiększających utrzymanie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta zmieściły się także dobre relacje z szefem oraz przywiązanie do obecnej firmy. Ruch w obsłudze klienta Tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientami, obsługa klienta, rynek pracy, tendencje na rynku pracy
  • 6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    00:20 02.10.2021

    ... , powinno zwrócić się w niedługim czasie. Tym bardziej, że mamy obecnie w polskim internecie kilka milionów nowych klientów, którzy właśnie budują swoje relacje z zakupowymi markami - zauważa Marcin Rutkowski. 3. Omnichannel Osobom zaczynającym swoją przygodę z e-zakupami niełatwo jest zrozumieć, dlaczego na zamówienie muszą czekać dwa ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe
  • 3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience

    3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience

    14:00 13.09.2021

    ... choćby fakt, że dziś jedynie 14% instytucji finansowych przeznacza mniej niż jedną czwartą swojego budżetu na CX. Aż 82% inwestuje w relacje z klientem od 25% do 50% swoich środków – połowa z tej grupy wydaje zaś dokładnie połowę całkowitego budżetu na ten cel, o czym ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, banki, sektor finansowy, bankowość elektroniczna
  • Pandemia podnosi innowacyjność biznesu. Na czym skupiać innowacje?

    Pandemia podnosi innowacyjność biznesu. Na czym skupiać innowacje?

    12:17 02.04.2021

    ... , w szczególności danych klientów; Inwestycje strategiczne: świadome podejmowanie ryzyka i akceptowanie porażek jako części procesu; Bliskie relacje z klientami: utrzymywanie bliskich kontaktów z klientami i wykorzystywanie ich opinii podczas tworzenia innowacji. Świat zaczyna wychodzić z długiego cienia pandemii. Innowacje, które przyspieszyły ... WIĘCEJ

    Tematy: innowacyjność, rozwój biznesu, innowacje, relacje z klientami
  • Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie

    Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie

    09:59 27.01.2021

    ... działalność firm z sektora finansowego w Polsce. ? Pomimo tego że miniony rok znakomita większość branż poświęciła batalii z pandemią COVID-19, troska o dbałość relacji z klientami nie zeszła na dalszy plan. Polacy docenili działania marek, które działały w ich interesie w przypadku m.in. problemów z regulowaniem spłat lub dopasowały ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: