eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › relacje z klientami
  • Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?

    Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?

    10:32 17.11.2020

    Wprawdzie decyzje zakupowe najlepiej byłoby podejmować wyłącznie na podstawie racjonalnych przemyśleń, to jednak nie od dziś wiadomo, że kupującymi bardzo często kierują emocje. Niektóre z badań wskazują wręcz, że to właśnie one mają kluczowe znaczenie i to zarówno dla kreowania konsumenckich doświadczeń, jak i powstającego w głowie konsumenta ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • 7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy

    7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy

    12:47 05.11.2020

    ... , zyskując sympatię fanów na całym świecie. Kryzys w KFC to doskonały przykład tego, jak poznanie docelowych odbiorców tworzy silny związek między klientami a marką. Amerykański Czerwony Krzyż musiał zmierzyć się z kryzysem, z którym wcześniej nie miał do czynienia. Kryzys miał miejsce w mediach społecznościowych, kiedy ... WIĘCEJ

    Tematy: kryzys, kryzys wizerunkowy, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy
  • Customer Experience w czasie pandemii

    Customer Experience w czasie pandemii

    11:37 10.09.2020

    ... zachowywanie dystansu społecznego wewnątrz lokalu. Wykorzystaj ten trudny czas na komunikację z klientami Poinformujmy swoich klientów o tym, jakie zmiany zaszły w naszej firmie pod wpływem ... , czy możemy przekształcić strach i niepokój w silniejsze, bardziej znaczące i trwałe połączenia z klientami. Od tego zależy przyszła reputacja i sukces naszej ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem

    Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem

    11:35 23.07.2020

    Szybki przepływ komunikatów, automatyzacja, czy relacje w świecie cyfrowym to tylko kilka z wyróżników współczesnego społeczeństwa złożonego z konsumentów treści mobile. O tym, do czego prowadzi nas automatyka behawioralna mówi ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, omnichannel
  • Czy postawy wobec pandemii mogą wpływać na wizerunek marki?

    Czy postawy wobec pandemii mogą wpływać na wizerunek marki?

    13:08 19.05.2020

    Wizerunek marki to wypadkowa wielu kwestii. Okazuje się, że na to, jak postrzegają ją klienci wpływ wywierają również te postawy klientów, które są bezpośrednio związane z bieżącymi realiami. Tego przynajmniej dowodzi badanie zrealizowane przez Inquiry. Pokazuje ono, że stosunek wobec koronawirusa może w istotny sposób przekładać się również na ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa

    Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa

    00:36 25.04.2020

    96% organizacji zmieniło swoją komunikację w związku z pandemią. 79% powołało sztaby kryzysowe, a 64% jest przekonanych, że obecna sytuacja przesądzi o trwałych zmianach w komunikowaniu się. Z kolei ponad połowa badanych firm nie traci czasu i już przygotowuje plany i strategie, które mają znaleźć zastosowanie po zakończeniu epidemii. To niektóre ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii

    Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii

    11:43 17.04.2020

    ... , które pomogą nam zmierzyć się z kryzysem i skutecznie prowadzić relacje z mediami i otoczeniem zewnętrznym organizacji. Segmentacja klientów to klucz ... szybko potrzebować innych sposobów wypełnienia pustki i utrzymania ciągłej interakcji z klientami i potencjalnymi klientami. „ Zapotrzebowanie mediów na informacje w trakcie trwania epidemii może ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?

    Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?

    00:15 09.11.2019

    ... podejmowanych w czasie rzeczywistym decyzji oraz działań na polu marketingu i promocji. Jak wynika z badania, do 2030 roku 67% interakcji między firmą a klientami korzystającymi z urządzeń cyfrowych (Internetu, urządzeń przenośnych itp.) dokonywać się będzie za pośrednictwem inteligentnych maszyn, a nie konsultantów, jak ma to miejsce ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę

    Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę

    14:56 04.11.2019

    W badaniu zrealizowanym przez firmę Nielsen, dyrektorów marketingu w sieciach handlowych poproszono o wskazanie narzędzi najlepiej wpływających na osiągane wyniki sprzedażowe. Ich odpowiedzi jednoznacznie wskazują, że bezapelacyjnym numerem 1 pozostają już od wielu lat gazetki promocyjne. Wydawać by się mogło, że w czasach postępującej cyfryzacji ... WIĘCEJ

    Tematy: gazetki promocyjne, reklama, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe
  • 5 kroków do zwiększenia wskaźnika CLV

    5 kroków do zwiększenia wskaźnika CLV

    14:22 09.10.2019

    ... Paper wykazały, że przeciętny uczestnik programu lojalnościowego wydaje średnio o 13% więcej niż zwykły konsument. Na koniec - należy pamiętać, że: budując relacje z klientami, zwiększasz przewagę konkurencyjną, redukujesz koszty marketingu i reklamy, otwierasz na nowe możliwości- podsumowuje ekspert z Commplace. WIĘCEJ

    Tematy: CLV, lojalność klienta, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: