eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › relacje z klientami
  • MŚP zainwestują w relacje i sztuczną inteligencję

    MŚP zainwestują w relacje i sztuczną inteligencję

    11:13 05.06.2019

    ... biznesu nie tylko imperatyw, ale także potencjalny czynnik zwiększający konkurencyjność. Dla firm zaufanie jest ważniejsze od jakiegokolwiek innego czynnika w relacjach – z klientami (90%), pracownikami (89%) i dostawcami (85%). Demografia warunkuje sposób prowadzenia biznesu Jak wykazało badanie, przedsiębiorcy zależnie od wieku i płci mają różne ... WIĘCEJ

    Tematy: MSP, małe i średnie firmy, relacje z klientami, rozwój firmy
  • 4 globalne trendy w Customer Experience

    4 globalne trendy w Customer Experience

    13:32 15.05.2019

    ... połowę boiska do koszykówki, dając klientom możliwość sprawdzenia produktów w akcji. 3) Sklep jako społeczność Marki pracują także nad tworzeniem emocjonalnej więzi z klientami, więzi, która przenika produkty i kreuje poczucie wspólnoty. Posiadając zarówno fizyczne, jak i cyfrowe przestrzenie, gdzie podobnie myślący konsumenci mogą się spotykać ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • 1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie

    1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie

    00:30 21.04.2019

    ... na potrzebę rozwijania przez firmy w Polsce wielokanałowych strategii i narzędzi budowy relacji z klientami. Niezależnie od tego, czy wchodzą oni w interakcje z marką poprzez sklep internetowy, punkt w ... są one dobrze wykorzystane – potrafią przyciągnąć klientów wiernych na lata. Technologie wspierające wielokanałowe relacje paradoksalnie mogą pomagać ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy online, zakupy przez internet, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów
  • Nie ignoruj customer experience

    Nie ignoruj customer experience

    11:24 05.02.2019

    Przed nami najnowsza odsłona opracowania CX Benchmarking Report. Do jakich wniosków prowadzi opracowany przez Dimension Data doroczny raport nt. zarządzania doświadczeniami klientów? Jego autorzy zwracają szczególną uwagę na problem swoistego „oderwania” od customer experience. Ich zdaniem jest to zjawisko mogące w skuteczny sposób zniweczyć nie ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?

    Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?

    11:07 30.01.2019

    Współcześni konsumenci coraz częściej wpuszczają marki do swojego życia. Nie widzą przeszkód, aby podzielić się swoim numerem telefonu czy profilem w mediach społecznościowych, ale w zamian oczekują poważnego traktowania i spersonalizowanej oferty, a nie zarzucania ich skrzynek spamem. Jak powinna dziś wyglądać komunikacja z klientem? Odpowiedzi ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?

    Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?

    09:44 02.11.2018

    To nie cena jest czynnikiem, który decyduje o zakupie. Z takim stwierdzeniem spotykamy się coraz częściej i - choć wielu firmom ciągle jest trudno przejść nad tym do porządku dziennego - jest ono prawdziwe, czego wyraźne potwierdzenie przynoszą obserwacje rynku. Dziś o konkurencyjności przedsiębiorstwa przesądza w znacznej mierze umiejętność ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, strategia sprzedażowa, relacje z klientami, obsługa klienta
  • Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami

    Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami

    12:34 25.10.2018

    ... że oba obszary mocno się przenikają. W codziennym kontakcie w social media z potencjalnymi klientami trzeba pamiętać o kilku kluczowych kwestiach. 1. Szybka reakcja Zadbajmy o to, ... , przez które na co dzień kontaktujemy się z przyjaciółmi i znajomymi. Aby budować relacje marka=przyjaciel, nie wprowadzajmy dystansu Proszę Pani/ Pana. Pamiętajmy, ... WIĘCEJ

    Tematy: Social Customer Care, social media. media społecznościowe, relacje z klientami, lojalność klientów
  • Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    12:58 08.10.2018

    ... . Jak zdobywać zainteresowanie? W jaki sposób budować długotrwałe relacje z klientami? Oto garść porad od Integra Consulting Poland. Skup się na potrzebach Modeli biznesowych, podobnie zresztą jak technik sprzedaży, jest bez liku. W przygotowaniach do rozmów z potencjalnymi klientami szczególnie użyteczna może okazać się metoda CZK (cecha ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientami, lojalność klientów, obsługa klienta, model CZK
  • Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care

    Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care

    11:16 21.09.2018

    Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze działania i w jakim kierunku będzie rozwijać się Social Customer Care. Większe oczekiwania wobec SCC Zagadnienie ... WIĘCEJ

    Tematy: Social Customer Care, social media. media społecznościowe, relacje z klientami, lojalność klientów
  • Walka o customer experience musi trwać

    Walka o customer experience musi trwać

    12:38 09.07.2018

    ... firmy będą dostarczać im takie same doświadczenia niezależnie od sposobu kontaktu. Obecnie już 71% zespołów marketingowych mapuje procesy obsługi i interakcji z klientami (customer journey), ale jednocześnie 68% uważa, że zarządzanie tym obszarem wymaga organizacyjnych zmian w zakresie wewnętrznej współpracy między działami w firmie. W ubiegłych ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: