2020-05-19 13:08
Przeczytaj także: Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
Nie jest dużym zaskoczeniem, że wybuch pandemii wywołuje w Polakach zupełnie skrajne emocje. Z jednej strony mamy grupę, które zupełnie nie obawia się o swoje zdrowie, z drugiej z kolei osoby, które drżą w poczuciu zagrożenia na sam dźwięk słowa "koronawirus". Tak jednak czy inaczej, wszystko, choć jeszcze powoli, zdaje się powracać do normy.fot. mat. prasowe
Wizerunek marki zależnie od postaw wobec koronawirusa
Postawy związane z epidemią nie pozostają bez znaczenia dla wizerunku marki.
Sklepy muszą zadbać nie tylko o środki higieny, ale także komunikować swoje działania. Choć chcemy wreszcie zrobić zakupy, które odkładaliśmy przez kilka tygodni, nadal znaczna część klientów odwiedzających centra handlowe zwraca dużą uwagę na bezpieczeństwo. Nawet promocje schodzą teraz na dalszy plan. Nasze badania pokazują, że „nowa normalność” jest zupełnie inna, niż stan przed epidemią.
oprac. : eGospodarka.pl
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
Customer Experience w czasie pandemii
Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?
Walka o customer experience musi trwać
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?
7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"
Smartfony i operatorzy komórkowi w Top Marka 2020. Kto liderem?
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Jaki był rok 2020 na rynku mieszkaniowym?
COVID-19 bez wpływu na wyniki sprzedaży deweloperów
Polacy kupili w 2020 roku obligacje skarbowe za ponad 28 miliardów
Fiskus pozbawia odliczenia VAT bo kontrahent jest nierzetelny
Wypłata odszkodowania nie zawsze jest przychodem podatkowym
Kto ponosi odpowiedzialność za szczepionki na COVID-19?
USD odbija