-
Rynek pracy specjalistów II poł. 2019
... w zakresie obsługi klienta oraz specami od IT. Widać było również spory wzrost popytu na pracowników fizycznych (+43%). Najwięcej ofert pracy tradycyjnie już pochodziło z Mazowsza i Dolnego Śląska. Na skróty Specjalizacjami, w których najczęściej poszukiwano pracowników, tradycyjnie już okazały się handel, obsługa klienta, IT i finanse ...
-
Plany polskich pracodawców II 2013
... poziom zatrudnienia. Zwolnienia dotykały głównie pojedynczych pracowników lub małych ich grup i najczęściej miały miejsce w działach produkcji, sprzedaży oraz administracji i obsługi klienta. W perspektywie nadchodzącego półrocza przedsiębiorcy częściej niż jeszcze kwartał temu, zakładają, że oddalimy się od recesji, jednak na rynku będzie panowała ...
-
Rynek pracy specjalistów IV-VI 2006
... tego roku mieli specjaliści z zakresu marketingu, reklamy i PR; osoby szukające pracy w działach badawczych oraz tłumacze. - Rosnące zapotrzebowanie na pracowników działów obsługi klienta i call center wynika z dynamiki rozwoju sektora usług. Coraz częściej spotykamy się ze zjawiskiem offshoringu, czyli przenoszenia niektórych rodzajów usług do ...
-
Bank Pocztowy otwiera mikrooddziały
... Banku Pocztowego- dwóch zajmujących się obsługą stanowisk oraz jeden mobilny sprzedawca. „Naszym celem jest poprawa efektywności sprzedaży oraz jakości obsługi klienta, głównie w sieci pocztowej. Uruchomienie 200 mikrooddziałów obsługiwanych przez pełnoetatowych pracowników Banku Pocztowego właśnie w tym kanale sprzedaży pozwoli nam osiągnąć ...
-
Ranking stacji benzynowych
... produktów, a także samego personelu oraz, a może przede wszystkim, poziomu obsługi klienta, czyli wiedzy, kompetencji i uprzejmości pracowników. Podejrzany każdy ... zaproszony przez żadnego pracownika do powtórnej wizyty. Litwa: - Pracownik pożegnał mnie i zaczął obsługiwać kolejnego klienta, nie zapraszał mnie ponownie. Maksymalny wynik (100%) przy ...
-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji
... ogólnej satysfakcji klienta mieściły się pomiędzy ocenami bardzo dobrymi i dobrymi. Jest bardzo interesującym, dlaczego TP tak pozytywnie w sumie oceniali proces obsługi klienta i ... nie do końca czuję się zadowolony z tego spotkania. Pobieżny całokształt obsługi. Pracownik bardzo zdawkowo podszedł do tematu. Nie określał potrzeb, ograniczył się ...
-
Najlepsi polscy deweloperzy
... klienta do dalszego kontaktu: jedynie połowa otrzymanych e-mail zawierała zaproszenie na stronę internetową dewelopera albo inwestycji. Co piąty e-mail nie zawierał zachęcenia do dalszego kontaktu e-mailowego lub telefonicznego, a co czwarty zaproszenia do odwiedzenia biura dewelopera. Pracownicy biur obsługi klienta ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... 4,7% Polaków (to najwyższy wskaźnik w Europie). Jakość obsługi klienta przy biurku doradcy nie jest wynikiem lokalizacji i rozmiaru instytucji, lecz głównie kompetencji pojedynczego pracownika. Jej brak jest drugim, po czynnikach finansowych, powodem do zmiany banku. Jeśli każdy pracownik Starbucks – marki sprzedającej kawę – odbywa 150 godzin ...
-
Wyzwania pracownika contact i call center
... pracownik call center powinien umieć wczuć się w problemy innych i starać się znaleźć ich rozwiązanie. Dla niespełna co dziesiątego badanego ważne jest, aby był zabawny i zajmujący – potrafił prowadzić rozmowę tak, aby była ona ciekawa. – Praca w biurze obsługi klienta ...
-
Monitor Rynku Pracy II kw. 2019 r.
... . Na zmianę pracy zdecydował się w ostatnim czasie co piąty pracownik (19%), co względem poprzedniego kwartału (25%) świadczy o wyhamowaniu rotacji ... do 64 lat), ankietowani z wykształceniem podstawowym (26%), kasjerzy, sprzedawcy i pracownicy obsługi klienta (36%), inżynierzy (34%), robotnicy niewykwalifikowani (30%), osoby zatrudnione w oparciu o ...
-
Najlepsze sklepy z bielizną w Europie
... 85,9%. Życzliwość, uprzejmość i… niskie kompetencje Ważną kategorią było zbadanie jakości obsługi klienta, na co składała się obsługa podczas konsultacji oraz interakcja przy kasie ... przebieg rozmowy, sprawdzali, czy zakup został zapakowany i czy pracownik pożegnał klienta na zakończenie. Jakość obsługi okazała się słabszą stroną personelu i wypadła ...
-
Praca zdalna: blaski i cienie
... nowoczesna platforma komunikacji IP, która i tak jest przez większość firm wykorzystywana dla usprawnienia obsługi klienta. Ekologia – Osoby pracujące w domu nie dojeżdżają do pracy, co ogranicza emisje dwutlenku węgla. Pracownik oszczędza pieniądze, a jednocześnie chroni środowisko. Firmy nie muszą rozbudowywać swoich obiektów w miarę rozwoju ...
-
Rynek pracy w I kwartale 2015 r.
... programiści (głównie Java i .NET) oraz sprzedażą i obsługą klienta. 10 najpopularniejszych stanowisk to: Przedstawiciel Handlowy Programista Java Księgowy Specjalista ds. Obsługi Klienta Programista Programista .NET Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych Pracownik Help Desk Specjalista ds. Księgowości Sprzedawca W porównaniu do ...
-
Monitor Rynku Pracy IV kw. 2017 r.
... wynagrodzenia oczekuje od nich więcej niż co trzeci pracownik. Z badania wynika, że podwyżki na początku roku spodziewa się 35 ... obsługi klienta Jak dowodzi Monitor Rynku Pracy, zmianę pracy rozważa co drugi inżynier i robotnik niewykwalifikowany, a także 45% brygadzistów. Najrzadziej takie plany przejawiają sprzedawcy i pracownicy obsługi klienta ...
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... obsługi klienta w czasie pandemii mogą zapewnić im przedstawiciele firmy ( pprzez różne formy kontaktu online, czy też telefon. Tylko 13,5% upatruje jej w rozwiązaniach bardziej digitalowych typu chatbot. Ponad połowa klientów na całym świecie (63%) podczas pandemii ujawniła, że rozmawiała z działu obsługi klienta ...
-
Monitor Rynku Pracy II kw. 2018 r.
... natomiast menedżerowie wyższego szczebla (57%), robotnicy niewykwalifikowani (56%) oraz kasjerzy, sprzedawcy i pracownicy obsługi klienta (53%). Blisko 1/3 polskich pracowników sięgnęła w zeszłym roku po urlop ... 42% określa maksymalną liczbę dni w tygodniu lub miesiącu, kiedy pracownik może wykonywać zadania z domu. Niemal co piąty pracodawca wymaga ...
-
Logistyka a gospodarka
... ubytków. Obsługa klienta od strony logistycznej Program obsługi klienta składa się z trzech dużych bloków działań. Tradycyjnie postrzegany transport jest tylko jednym z elementów wchodzących w skład bloku numer dwa: elementów transakcyjnych. Pierwszym blokiem są elementy przedtransakcyjne i są to: polityki obsługi klienta, struktura organizacyjna ...
-
Polacy a przejęcia i fuzje w energetyce
... w firmie i dostępność firmy dla klienta (56%) rozumiana jako zwiększona liczba placówek i punktów obsługi klienta - Duża część badanych nie ma zdania ... funkcjonowania przedsiębiorstwa. Przejęcie szansą na lepszą jakość obsługi klienta Inaczej jest w przypadku jakości obsługi klienta: tutaj badani nie przejawiają takich obaw, jak w odniesieniu ...
-
Ranking banków. Które najlepsze według tajemniczych klientów?
... . , a najsłabszy bank otrzymał 39,3 proc. Pięć aspektów obsługi klienta do pilnej poprawy! Tajemniczy klienci przeprowadzający badanie zostali ... pracownik nie mógł odnaleźć w systemie danych klienta. Po dłuższym czasie i konieczności telefonowania na infolinię okazało się, że był to błąd techniczny wynikający z fuzji, jaka dokonała się w banku klienta ...
-
Strategia w firmie
... się do każdego, niezależnie od miejsca zajmowanego w hierarchii firmy. W sytuacji gdy jako kluczową przewagę konkurencyjną określono szybkość obsługi klienta, to zarówno dyrektor działu obsługi klienta, jak i szeregowy pracownik call center powinni to mieć na uwadze. Pierwszy – decydując o przeznaczeniu dodatkowych środków na szybsze łącze zamiast ...
-
Dress code - zasady ubioru w pracy i jego zalety
... przez pracowników akceptowany, zapewnienie poczucia spełnienia standardów jakości - jeżeli do klienta za każdym razem zgłasza się podobnie ubrany pracownik, daje to poczucie, że klient jest obsługiwany w podobny sposób, tzn. spełnione są standardy obsługi klienta. Posiadanie dress code jest dobrą formą marketingu i promocji firmy, a to ...
-
Jak poprawić wydajność i jakość pracy kadr?
... obsługi, traktowanie klienta. Zbadają i odnajdą słabe punkty funkcjonowania firmy i personelu. Na podstawie raportu będą mogli Państwo opracować zmiany poprawiające efektywność pracy. Tajemniczym klientem może być każdy - osoby starsze, studenci, kierownicy dużych firm. Na podstawie ich opinii i sugestii opracowuje się słabe punkty obsługi klienta ...
-
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
... poprzez pracę na wszystkich etapach ścieżki klienta, od kampanii budującej świadomość marki w mediach po aplikację lojalnościową. W procesie lojalizacji klienta z pewnością pomaga kultura firmy zorientowana na jego potrzeby i pragnienia. Wyobraźmy sobie, że pracownicy BOK (Biura Obsługi Klienta) są cyklicznie edukowani w kwestii umiejętnego ...
-
Rachunek kosztów TDABC: metodyka wdrażania
... , który będzie dbał szczególnie o tego jednego klienta. Zysk wciąż będzie większy od zera, a dodatkowy pracownik może dostarczyć ekstra usługi, które klient ... , GKP musiała zapewnić profesjonalny personel zajmujący się jej głównymi obszarami obsługi klienta: zawieraniem ubezpieczeń, opieką nad klientem, przetwarzaniem roszczeń, usługami zarządzania ...
-
Dokumenty rozliczeniowe małych firm wypełni ZUS
... 1 marca procedura ta została uproszczona. Nie ma już konieczności składania w ZUS papierowej dokumentacji rozliczeniowej. Dokumentację ZUS DRA wypełnia sam pracownik sali obsługi klienta ZUS. Oczywiście robi to od razu w systemie komputerowym. Wcześniej jednak potwierdza dane płatnika składek. Potrzebny jest tu przede wszystkim numer ...
-
Rynek pracy: oczekiwania specjalistów
... wysoko ocenia perspektywy rozwoju zawodowego. Uważa tak ponad 70% księgowych, specjalistów IT, analityków finansowych oraz marketingowców, a także ponad połowa pracowników obsługi klienta. „Z badań Hay Group wynika, że firmy inwestują i oferują swoim pracownikom różne możliwości podnoszenia kompetencji. Najczęściej są to programy dedykowane do ...
-
SSC/BPO w Warszawie - trendy w zarobkach
... mazowieckim PEOPLE spodziewa się największego zapotrzebowania na osoby posługujące się tym językiem, na stanowiskach takich jak specjalista ds. sprzedaży, eksportu i obsługi klienta, a także specjalistów ds. księgowości w ramach sektora SSC/BPO. RYNEK KANDYDATA W SSC/ BPO I BENEFITY POZAPŁACOWE Powstawanie nowych centrów wiąże się z coraz większym ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2018
... rozwiązań, odpowiadających na zmieniające się oczekiwania klientów. Dotyczy on oferty produktów i usług, ale też sposobu obsługi klienta czy nowych kanałów sprzedaży – począwszy od obsługi w wielkopowierzchniowym sklepie, aż po wprowadzanie sprzedaży wielokanałowej. Zmiany rynku powodują konieczność ciągłego rozwoju kompetencji sprzedawców, tak ...
-
Rynek pracy w II kwartale 2015 r.
... ds. Obsługi Klienta. Wśród 10 najpopularniejszych stanowisk w drugim kwartale 2015 r., aż 6 związanych było ze sprzedażą i pracą z klientem. Top 10 poszukiwanych specjalistów w Q2 2015 r. Przedstawiciel Handlowy Księgowy Specjalista ds. Obsługi Klienta Programista Java Sprzedawca Specjalista ds. Administracyjnych Kierowca Doradca Klienta (bankowość ...
-
Rynek pracy specjalistów w III kw. 2016 r.
... r. 25% więcej ofert pracy z branży produkcja dóbr szybkozbywalnych - FMCG w porównaniu do III kwartału 2015 r. 20,7% wzrostu zapotrzebowania na specjalistów z zakresu obsługi klienta w porównaniu do III kwartału 2015 r. 17,4 więcej ofert pracy skierowanych do specjalistów ds. logistyki w porównaniu do III kwartału 2015 r. Jak ...
-
Wynagrodzenia 2016. Raport płacowy Sedlak & Sedlak
... ich wynagrodzeń wyniosła 4 959 PLN. Najmniej zarobili doświadczeni specjaliści w pionie obsługi klienta – 4 057 PLN. Płaca specjalistów różni się od siebie w zależności od tego ... w mniejszych spółkach. Początkujący pracownik wsparcia w firmie o przychodach powyżej 1 000 mln PLN zarobił 3 874 PLN, podczas gdy pracownik na podobnym stanowisku w firmie ...
-
Wdrożenie nowego pracownika - procedura
... Obsługi Klientów możemy określić obszary rozwojowe dla wybranego Kandydata numer 3. Najniższe wskaźniki otrzymał w następujących obszarach: Znajomość specyfiki telefonicznej obsługi Klienta ... odpowiedzi, odpowiadaniu na pytania. Krok drugi – POKAŻ W tym kroku pracownik obserwuje prawidłowe wykonanie zadania przez mentora, dzięki czemu ma ogląd jak ...
-
Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa
... : JBM – pogardliwe określenie klienta w branży reklamowej (od fan page Junior Brand Manager, który prezentuje różne wpadki managerów komunikujących się z agencjami reklamowymi) ekant, ekancica – pracownik obsługi klienta prowadzący projekt w agencji reklamowej dbanie o lajki, komenty i szery – prowadzenie fan page dla klienta tak, by pojawiały się ...
-
Rynek pracy w 2017 r.
... w 2017 roku. Polski pracownik w 2017 roku Praca.pl 10-krotnie pytała swoich użytkowników o ocenę rynku pracy i zawodowych aspektów życia. Jaki był polski pracownik w 2017 roku? ... fizycznych i produkcyjnych, szczególnie w budownictwie, oraz specjalistów ds. sprzedaży i obsługi klienta – dodaje Michał Filipkiewicz. Prognozy rządu również są ...
-
Kompetencje cyfrowe przydają się w ubezpieczeniach
... otrzymuje pracownik. Pracownicy ... obsługi klienta (58%), ocenie ryzyka (45%), sprzedaży i likwidacji szkód (44%) oraz płatności składek (26%). Obszary te również narzucą na pracowników posiadanie odpowiednich kompetencji cyfrowych – łatwości przystosowania się do zmian, szybkiego uczenia się, znajomości podstaw analityki, umiejętności obsługi ...